20,00 lei (-20%)
Comportamentul consumatorului abordare practica
- Cod:9479
- Autor: Gheorghe Ciobotă , Ivona Stoica
- Publicat de: Editura Pro Universitaria
- Colectia: Cursuri universitare
- Data aparitiei: Decembrie 2015
- Cuprins
- Rasfoieste
Termen de livrare
2 zile lucratoareReduceri
Oferte speciale exclusiveComanda direct la
Telefon: 0733.673.555Plateste cu cardul
Protectia platii online Aceasta lucrare realizeaza o abordare practica a comportamentului consumatorului din punct de vedere al integrarii acestuia ca domeniu distinct al marketingului, ca instrument de baza al cercetarii relațiilor și interdependențelor existente intre agenții economici și consumatori in cadrul economiei de piața.
Investigarea comportamentului consumatorului se constituie de catre autori ca punct de plecare in fundamentarea deciziilor manageriale și a rezolvarii problematicii cu care se confrunta agenții economici care acționeaza in sfera pieței.
Lucrarea se adreseaza in primul rand studenților de la facultatea de marketing dar și managerilor, tuturor specialiștilor in domeniul marketingului, venind in intampinarea soluționarii efectelor determinate de mutațiile survenite in actul decizional al consumatorului a impactului generat de acesta asupra adaptarii ofertei in concordanța cu cererea.
In capitolul I se prezinta imperativul cunoașterii și ințelegerii, definirea și dimensiunile comportamentului consumatorului.
In capitolul II sunt prezentate cele mai reprezentative modele fundamentale ale studiului comportamentului consumatorului.
In capitolul III sunt prezentați factorii determinanți ai studiului comportamentului consumatorului.
In capitolul IV sunt prezentate influențele endogene asupra studiului comportamentului consumatorului.
In capitolul V sunt prezentate influențele exogene asupra studiului comportamentului consumatorului.
In capitolul VI se prezinta procesul decizional de cumparare.
In capitolul VII se prezinta dileme, realitați și perspective in contextul comportamentului de cumparare și consum.
Pentru realizarea lucrarii autorii s-au sprijinit pe o vasta bibliografie din țara și strainatate dar și pe experiența didactica acumulata de peste 25 ani de activitate cu studenții de la Academia de Studii Economice – Facultatea de marketing sub directa coordonare a “parintelui comportamentul consumatorului” din țara noastra domnul Prof. univ. emerit dr. Hc. Iacob Catoiu.
- Titlu: Comportamentul consumatorului abordare practica
- Pret: 25,00 RON
- ISBN: 978-606-26-0456-1
- Format: Academic
- Pagini: 146
Experienţa profesională: Martie 2013 , Lector universitar doctor, Academia de Studii Economice Bucureşti, Facultatea de Comert, Facultatea Marketing 2008- 2010, Director, SC Network Press Concept – Bucuresti 2002- 2008, Director vanzari, SC General Business System –...
Vrei sa faci o comanda si nu ai timp?
Introdu numarul de telefon, iar un operator UJmag.ro te va suna
in cel mai scurt timp si iti va cere telefonic restul datelor necesare.