53,60 lei (-20%)
Psihosociologia publicitatii. Despre reclamele vizuale
- Cod:14818
- Autor: Septimiu Chelcea
- Publicat de: Editura Pro Universitaria
- Colectia: Serie de autor
- Data aparitiei: Aprilie 2021
- Cuprins
- Rasfoieste
Termen de livrare
2 zile lucratoareReduceri
Oferte speciale exclusiveComanda direct la
Telefon: 0733.673.555Plateste cu cardul
Protectia platii onlinePublicarea dupa aproape zece ani a unei a doua editii a lucrarii Psihosociologia publicitatii. Despre reclamele vizuale presupune, ba chiar impune, revizuirea textului. Ritmul cunoașterii in toate domeniile este accelerat: se contureaza mereu teorii noi, sunt avansate ipoteze și se difuzeaza prin carti și reviste de specialitate pe suport hartie sau online o multitudine de fapte de observatie și rezultate ale experimentelor știintifice. Este aproape imposibil pentru un singur om sa cuprinda universul cunoașterii. Ce putem spera este sa ne facem o imagine fragmentara cat mai clara despre domeniul nostru de cercetare, dar niciodata nu o cuprindere deplina a lui.
- Titlu: Psihosociologia publicitatii. Despre reclamele vizuale
- Pret: 67,00 RON
- ISBN: 978-606-26-1339-6
- Format: Academic
- Pagini: 302
SEPTIMIU CHELCEA (n. 13 iunie 1940) este profesor onorific la Facultatea de Sociologie și Asistență Socială (Universitatea din București). A fost distins cu Premiul „P. S. Aurelian” al Academiei R.S.R. (1980). În 2004 a primit Premiul „Opera Omnia pentru întreaga activitate de...
Vrei sa faci o comanda si nu ai timp?
Introdu numarul de telefon, iar un operator UJmag.ro te va suna
in cel mai scurt timp si iti va cere telefonic restul datelor necesare.