Comunicare si marketing educational
- Cod:11539
- Autor: Octavia Costea
- Publicat de: Editura Pro Universitaria
- Colectia: Stiinte ale educatiei
- Data aparitiei: Noiembrie 2017
- Cuprins
- Rasfoieste
Termen de livrare
2 zile lucratoareReduceri
Oferte speciale exclusiveComanda direct la
Telefon: 0733.673.555Plateste cu cardul
Protectia platii onlineCartea Comunicare si marketing educational se adreseaza studentilor, profesorilor si decidentilor implicati in managementul si in marketingul educational. Prin continut, propunem o regandire a poziționarii comunicarii si a marketingului educational in domeniul educational, din perspectiva filosofiei sistemice, constructive, axiologice si praxiologice, precum si din perspectiva ethosului profesional, puse in ecuatie in contextul actual de dezvoltare durabila locala si de cetatenie globala. Valorile identificabile in impactul comunicarii si al marketingului educational sunt diferite de cele clasice sub aspectul sustenabilitatii, al valorilor adaugate, al creativitatii si al inovarii din perspectiva postmoderna a educatiei. Internetul, cultura, socialul si piata mondiala sunt medii de invațare, iar atractivitatea, invațarea participativa si exersarea in comunitați de invațare devin elemente esentiale in comunicare si in marketingul educational. Ca urmare, utilizam, in aceasta carte, concepte si termeni noi, precum marketingul mixt, strategii pentru piata educationala, contexte si conditii de comunicare si de marketing educațional, segmentare si comportamente de beneficiari, metode creative, planificare, cercetare si relatii in marketingul educational, marketingul si spatiul cultural s.a.
- Titlu: Comunicare si marketing educational
- Pret: 30,00 RON
- ISBN: 978-606-26-0824-8
- Format: ACADEMIC
- Pagini: 209
Vrei sa faci o comanda si nu ai timp?
Introdu numarul de telefon, iar un operator UJmag.ro te va suna
in cel mai scurt timp si iti va cere telefonic restul datelor necesare.