Management intercultural. Sfera de abordare si provocarile generate de diversitatea culturala
Management intercultural. Sfera de abordare si provocarile generate de diversitatea culturala
Pret de coperta: 20,00
19,00 lei (-5%)
In afara colectiilor
Management intercultural. Sfera de abordare si provocarile generate de diversitatea culturala

Pret de coperta: 20,00

19,00 lei

Economisesti 5%

Disponibilitate: Nu este pe stoc

Rezerva

Vom depune toata diligenta in vederea gasirii cartii.

Rezerva acum si te vom anunta prin e-mail, in maxim 30 de zile, pentru ca tu sa o poti comanda imediat.

Termen de livrare

2 zile lucratoare

Reduceri

Oferte speciale exclusive

Comanda direct la

Telefon: 0733.673.555

Plateste cu cardul

Protectia platii online

Mediul economic este deseori descris ca fiind incert, turbulent și cu un nivel ridicat de complexitate ca urmare a globalizarii, a unui progres tehnologic accentuat, a concurenței acerbe și a schimbarii continue a preferințelor clienților și a structurilor economico-politice. Astfel, globalizarea și incercarea continua de a satisface nevoi nelimitate cu resurse limitate au facilitat apariția organizațiilor multiculturale și au majorat importanța analizarii specificitații culturale. Aceasta din urma poate fi definita ca ansamblul comportamentelor, atitudinilor și pozițiilor fața de acțiune a indivizilor ce aparțin unei anumite culturi (Zait, 2004).

Deși conceptul de „organizație multiculturala” ar duce, mai curand, cu gandul la companiile multinaționale, care reunesc sub același apanaj o multitudine de persoane, provenind din țari diferite, acestea nu surprind decat un fragment din ceea ce sunt, de fapt, organizațiile multiculturale. Intrucat cultura este cea care confera inteligenței capacitatea de a produce roade și surprinde ansamblul valorilor, credințelor și a modurilor de simțire și acțiune impartașite de membrii unei colectivitați, organizațiile multiculturale sunt cele care:
• au echipe / angajați cu origini culturale diferite;
• inițiaza și dezvolta activitați de tip vanzare – cumparare in regiuni culturale diferite;
• satisfac nevoile consumatorilor din alte zone culturale decat cele de origine;
• intreprind studii sau cercetari in alte spații culturale decat cele de origine;
• intra in asociere / parteneriat cu oameni de afaceri, manageri, specialiști din diferite zone culturale;
• realizeaza investiții sau deruleaza proiecte in alte zone culturale decat cele de origine.

Pentru a facilita managementul acestor organizații, dar și pentru a pregati toate tipurile de companii sa obțina avantaje competitive intr-un mediu internațional, globalizat, este nevoie de un management intercultural eficient. Dar ce este Managementul Intercultural si cui ii datoreaza dezvoltarea sa? Managementul Intercultural s-a consolidat ca disciplina științifica și activitate organizaționala in anii ’50-’60, pe fondul acțiunii urmatorilor factori de influența ce se sustin si se conditioneaza reciproc (Zait, 2005):
• internaționalizarea și globalizarea;
• concurența dintre marile corporații internaționale și dintre IMM-uri;
• libera circulație a specialiștilor și profesiunilor liberale;
• tehnologiile comunicaționale și informaționale;
• migrația planetara a oamenilor (alegerea libera a locului in care are loc educatia pre- si postuniversitara, a locului de munca, a celui in care se realizeaza formarea profesionala, a celui in care are loc perfectionarea etc.);
• „aplatizarea” culturala și lingvistica.

  • Titlu: Management intercultural. Sfera de abordare si provocarile generate de diversitatea culturala
  • Pret: 20,00 RON
  • ISBN: 978-606-26-0713-5
  • Format: Academic
  • Pagini: 146
Votul cititorilor: (0 voturi)
Daca ai citit aceasta carte, spune si celorlalti cat de mult ti-a placut!
Vot:
Numele tau:
Email:
Titlu:
Parerea ta:
Management intercultural. Sfera de abordare si provocarile generate de diversitatea culturala
Recomanda unui prieten
Comanda telefonica

Vrei sa faci o comanda si nu ai timp?
Introdu numarul de telefon, iar un operator UJmag.ro te va suna
in cel mai scurt timp si iti va cere telefonic restul datelor necesare.

Aboneaza-te la newsletter
Fii la curent cu reducerile!

Parteneri Gold:
Parteneri Silver:
Parteneri Media:
Va recomandam:

Copyright 2008-2024 Universul Juridic Magazin SRL. Toate drepturile rezervate

Comanda prin telefon

0733.673.555
Adaugare in Cos
Produsul a fost adaugat in Cosul de Cumparaturi.
Precomanda
TE RUGAM SA FACI PRECOMANDA DOAR DACA ESTI SIGUR CA VEI ACHIZITIONA ACEASTA CARTE!
Te informam ca titlul pe care l-ai precomandat nu a aparut inca pe piata si nu este disponibil momentan in stoc.
UJmag.ro te va informa de indata ce acest titlu va fi disponibil la vanzare.
Un e-mail de confirmare va fi trimis la adresa ta de posta electronica.
Precomanda cu plata in avans
TE RUGAM SA FACI PRECOMANDA DOAR DACA ESTI SIGUR CA VEI ACHIZITIONA ACEASTA CARTE!
Te informam ca titlul pe care l-ai precomandat nu a aparut inca pe piata si nu este disponibil momentan in stoc.
UJmag.ro te va informa de indata ce acest titlu va fi disponibil la vanzare.
Un e-mail de confirmare va fi trimis la adresa ta de posta electronica.
Rezerva
TE RUGAM SA FACI REZERVAREA DOAR DACA ESTI SIGUR CA VEI ACHIZITIONA ACEASTA CARTE!
Te informam ca titlul pe care l-ai rezervat nu este disponibil in stoc.
Ujmag.ro va depune toate diligentele pentru a comanda aceasta carte pentru tine.
Un e-mail de confirmare va fi trimis la adresa ta de posta electronica.
Adauga in cos