Managementul calitatii. Note de curs
Managementul calitatii. Note de curs
Pret de coperta: 20,00
19,00 lei (-5%)
Cursuri universitare
Managementul calitatii. Note de curs

Pret de coperta: 20,00

19,00 lei

Economisesti 5%

Disponibilitate: Nu este pe stoc

Rezerva

Vom depune toata diligenta in vederea gasirii cartii.

Rezerva acum si te vom anunta prin e-mail, in maxim 30 de zile, pentru ca tu sa o poti comanda imediat.

Termen de livrare

2 zile lucratoare

Reduceri

Oferte speciale exclusive

Comanda direct la

Telefon: 0733.673.555

Plateste cu cardul

Protectia platii online

Termenul de „calitate” (cuvantul vine de la latinescul “qualitas”, care inseamna “fel de a fi”) are mai multe ințelesuri, in funcție de contextul in care este utilizat. Astfel poate semnifica: felul de a fi al unui lucru sau individ, insușirile și defectele acestuia; ansamblul condițiilor de trai la un moment dat – “calitatea vieții”; calitatea comerciala a unui produs; nivelul de “excelența” al unui serviciu. Pe masura creșterii și diversificarii cererii de produse și dezvoltarii producției industriale, noțiunea de “calitate” a produselor a evoluat continuu, ajungandu-se astazi, in condițiile utilizarii calculatoarelor electronice pentru controlul calitații, la noi semnificații prin noțiuni de „calitate dirijata, asigurata, calitate totala și manage¬ment de calitate totala etc”.

Punctul de pornire, in definirea calitatii, il constituie, in primul rand, valoarea de intrebuințare, privita ca totalitate a insușirilor care fac ca produsele sa fie utile omului, diferențiindu-le dupa utilitatea pe care o satisfac. Calitatea reprezinta expresia gradului de utilitate sociala a produsului, masura in care, prin ansamblul caracteristicilor sale (tehnico-funcționale, psiho-senzoriale și al parametrilor economici), satisface nevoia pentru care a fost creat și respecta restricțiile impuse de interesele generale ale societații, privind eficiența social economica, precum și protecția mediului natural și social.

Conform standardului ISO 8402, calitatea reprezinta ansamblul caracteris¬ticilor unei entitați – produs, activitate, proces, organizație, persoana – care confera acesteia aptitudinea de a satisface cerințele exprimate sau implicite. Conform unor aspecte parțiale ale calitații unui bun sau serviciu, semnifica:
• aptitudinea de a fi utilizat sau intrebuințat; • satisfacerea cerințelor clientului;
• conformitatea cu o documentație sau cu exigențele beneficiarului.

Produsul privit in conformitate cu același standard poate fi orice bun material (rezultat din fabricație), sau imaterial (Software – programe, informații, date) și/sau serviciu (bancare, transport, etc.), care apare ca rezultat al unor activitați și/sau procese.
Conform unor anumite orientari, calitatea poate semnifica unele aspecte speciale. Astfel: - in orientarea spre produs – calitatea este considerata o caracteristica masurabila;
- in orientarea spre proces – se ia in considerare punctul de vedere al producatorului, dupa care produsele de calitate sunt cele care satisfac cerințele specificate; dar utilizatorul poate avea alt punct de vedere;
- in orientarea spre costuri (implicit prețul de comercializare) – produsul este considerat de calitate daca ofera anumite performanțe la un nivel acceptabil de preț;
- in orientarea spre utilizator – calitatea se definește ca reprezentand aptitudinea produsului de a fi apt pentru utilizare (fitness for use).

  • Titlu: Managementul calitatii. Note de curs
  • Pret: 20,00 RON
  • ISBN: 978-606-26-0276-5
  • Format: Academic
  • Pagini: 114
Votul cititorilor: (0 voturi)
Daca ai citit aceasta carte, spune si celorlalti cat de mult ti-a placut!
Vot:
Numele tau:
Email:
Titlu:
Parerea ta:
Managementul calitatii. Note de curs
Recomanda unui prieten
Comanda telefonica

Vrei sa faci o comanda si nu ai timp?
Introdu numarul de telefon, iar un operator UJmag.ro te va suna
in cel mai scurt timp si iti va cere telefonic restul datelor necesare.

Aboneaza-te la newsletter
Fii la curent cu reducerile!

Parteneri Gold:
Parteneri Silver:
Parteneri Media:
Va recomandam:

Copyright 2008-2024 Universul Juridic Magazin SRL. Toate drepturile rezervate

Comanda prin telefon

0733.673.555
Adaugare in Cos
Produsul a fost adaugat in Cosul de Cumparaturi.
Precomanda
TE RUGAM SA FACI PRECOMANDA DOAR DACA ESTI SIGUR CA VEI ACHIZITIONA ACEASTA CARTE!
Te informam ca titlul pe care l-ai precomandat nu a aparut inca pe piata si nu este disponibil momentan in stoc.
UJmag.ro te va informa de indata ce acest titlu va fi disponibil la vanzare.
Un e-mail de confirmare va fi trimis la adresa ta de posta electronica.
Precomanda cu plata in avans
TE RUGAM SA FACI PRECOMANDA DOAR DACA ESTI SIGUR CA VEI ACHIZITIONA ACEASTA CARTE!
Te informam ca titlul pe care l-ai precomandat nu a aparut inca pe piata si nu este disponibil momentan in stoc.
UJmag.ro te va informa de indata ce acest titlu va fi disponibil la vanzare.
Un e-mail de confirmare va fi trimis la adresa ta de posta electronica.
Rezerva
TE RUGAM SA FACI REZERVAREA DOAR DACA ESTI SIGUR CA VEI ACHIZITIONA ACEASTA CARTE!
Te informam ca titlul pe care l-ai rezervat nu este disponibil in stoc.
Ujmag.ro va depune toate diligentele pentru a comanda aceasta carte pentru tine.
Un e-mail de confirmare va fi trimis la adresa ta de posta electronica.
Adauga in cos