Analiza si inferenta statistica a datelor de marketing
Pret de coperta:
37,90
36,01 lei (-5%)
36,01 lei (-5%)
Analiza si inferenta statistica a datelor de marketing
- Cod:10144
- Autor: Manuela Rozalia Gabor
- Publicat de: Editura C.H. Beck
- Colectia: Oeconomica
- Data aparitiei: Ianuarie 2017
Termen de livrare
2 zile lucratoareReduceri
Oferte speciale exclusiveComanda direct la
Telefon: 0733.673.555Plateste cu cardul
Protectia platii onlinePentru investigarea pietei si a variabilelor aferente, respectiv a nevoilor, a perceptiilor, atitudinilor, opiniilor sau comportamentului clientilor, cercetarea de marketing nu dispune decat metodele statistic-matematice cunoscute sub numele de analiza datelor și inferența statistica. Progresele inregistrate in ultimii ani atat pe linia dezvoltarii metodelor cat si pe cea a implementarii lor prin intermediul unor programe sau sisteme informatice complexe, dar usor de manipulat, au oferit cercetarii de marketing un instrument redutabil de introspectie.
- Titlu: Analiza si inferenta statistica a datelor de marketing
- Pret: 37,90 RON
- ISBN: 978-606-18-0632-4
- Format: Academic
- Pagini: 172
Votul cititorilor:
(0 voturi)
Daca ai citit aceasta carte, spune si celorlalti cat de mult ti-a placut!
Vrei sa faci o comanda si nu ai timp?
Introdu numarul de telefon, iar un operator UJmag.ro te va suna
in cel mai scurt timp si iti va cere telefonic restul datelor necesare.