28,00 lei (-20%)
Marketing international . Strategii si politici
- Cod:8117
- Autor: Gheorghe Ciobotă
- Publicat de: Editura Pro Universitaria
- Colectia: Stiinte ale educatiei
- Data aparitiei: Ianuarie 2014
- Cuprins
- Rasfoieste
Termen de livrare
2 zile lucratoareReduceri
Oferte speciale exclusiveComanda direct la
Telefon: 0733.673.555Plateste cu cardul
Protectia platii onlineTransformarile continuie din societate, convergența piețelor și
tehnologiilor, globalizarea concurenței la nivel mondial sunt factori care au
declanșat mutații specifice atat in teorie cat și in practica marketingului
contemporan. In acest concept general structurarea activitații de marketing
se caracterizeaza dupa criterii tot mai complexe de manifestare a cererii,
deschizand noi domenii de cercetare și acțiune in campul relațiilor de piața.
Raspunzand realitaților mediului de afaceri contemporan de la inceputul
deceniului al doilea al mileniului trei, marketingul academic romanesc se
prezinta ca un domeniu al cunoașterii clar conturat de natura a permite sa fie
incadrat, fara rezerve in randul conducerii activitații umane. Campul sau
problematic depașeste de mult sfera microeconomiei, a intreprinderii,
reprezentand un concept multidimensional, abordabil din unghiuri de vedere
diferite. Dintre aceste abordari ce beneficiaza astazi de un obiect de activitate
de sine statator, de obiective distincte, un instrumentar de acțiune și un
vocabular propriu este reprezentata de marketingul internațional.
Circumscris tematic intreprinderii internaționale, marcat de o
problematica specifica și de particularitați ce il personalizeaza, marketingul
internațional reprezinta mai mult decat o simpla mutație de acumulare
cantitativa fața de marketingul domestic. El dezvolta modul de alocare a
resurselor organizației, intr‐o maniera adecvata fiecarei situații cu care se
confrunta intreprinzatorul pe piața internaționala, pentru ca acțiunile sale in
lumea afacerilor sa se bucure de succes.
Lucrarea Marketing international . Strategii si politici dorește sa contribuie la o schimbare de mentalitate in randul
tuturor actorilor, ce acționeaza in economia romaneasca invitandu‐i pe
aceștia sa‐și dezvolte o gandire empatica, punand in centrul deciziilor pe care
le iau, clientul cu trebuințele, gusturile și preferințele sale. Numai ințelegand
cu adevarat aceste recomandari, decidenții companiilor ce activeaza pe piața,
iși pot atinge indicatorii de performanța pe care și‐i stabilesc.
Flexibilitatea decizionala și capacitatea sporita de adaptare la cerințele
mediului de piața insoțita de o consecventa urmarire a efectelor deciziilor
luate intr‐o monitorizare permanenta a rezultatelor reprezentand elementele
de baza, transforma astazi marketerul intr‐un om de afaceri de succes.
- Titlu: Marketing international . Strategii si politici
- Pret: 35,00 RON
- ISBN: 978-606-647-788-8
- Format: Academic
- Pagini: 275
Experienţa profesională: Martie 2013 , Lector universitar doctor, Academia de Studii Economice Bucureşti, Facultatea de Comert, Facultatea Marketing 2008- 2010, Director, SC Network Press Concept – Bucuresti 2002- 2008, Director vanzari, SC General Business System –...
Vrei sa faci o comanda si nu ai timp?
Introdu numarul de telefon, iar un operator UJmag.ro te va suna
in cel mai scurt timp si iti va cere telefonic restul datelor necesare.