Marketing international . Strategii si politici
Marketing international . Strategii si politici
Pret de coperta: 35,00
28,00 lei (-20%)
Stiinte ale educatiei
Marketing international . Strategii si politici

Pret de coperta: 35,00

28,00 lei

Economisesti 20%

Disponibilitate: In stoc

Adauga in cos

Te contactam noi

Ridicare personala de la sediul UJmag
Comanda produsul si vino sa-l ridici din sediu azi, 08.30-17.00

Livrare prin curier
Timp estimat de livrare: 2 zile lucratoare

Termen de livrare

2 zile lucratoare

Reduceri

Oferte speciale exclusive

Comanda direct la

Telefon: 0733.673.555

Plateste cu cardul

Protectia platii online

Transformarile continuie din societate, convergența piețelor și tehnologiilor, globalizarea concurenței la nivel mondial sunt factori care au declanșat mutații specifice atat in teorie cat și in practica marketingului contemporan. In acest concept general structurarea activitații de marketing se caracterizeaza dupa criterii tot mai complexe de manifestare a cererii, deschizand noi domenii de cercetare și acțiune in campul relațiilor de piața.

Raspunzand realitaților mediului de afaceri contemporan de la inceputul deceniului al doilea al mileniului trei, marketingul academic romanesc se prezinta ca un domeniu al cunoașterii clar conturat de natura a permite sa fie incadrat, fara rezerve in randul conducerii activitații umane. Campul sau problematic depașeste de mult sfera microeconomiei, a intreprinderii, reprezentand un concept multidimensional, abordabil din unghiuri de vedere diferite. Dintre aceste abordari ce beneficiaza astazi de un obiect de activitate de sine statator, de obiective distincte, un instrumentar de acțiune și un vocabular propriu este reprezentata de marketingul internațional.

Circumscris tematic intreprinderii internaționale, marcat de o problematica specifica și de particularitați ce il personalizeaza, marketingul internațional reprezinta mai mult decat o simpla mutație de acumulare cantitativa fața de marketingul domestic. El dezvolta modul de alocare a resurselor organizației, intr‐o maniera adecvata fiecarei situații cu care se confrunta intreprinzatorul pe piața internaționala, pentru ca acțiunile sale in lumea afacerilor sa se bucure de succes.

Lucrarea Marketing international . Strategii si politici dorește sa contribuie la o schimbare de mentalitate in randul tuturor actorilor, ce acționeaza in economia romaneasca invitandu‐i pe aceștia sa‐și dezvolte o gandire empatica, punand in centrul deciziilor pe care le iau, clientul cu trebuințele, gusturile și preferințele sale. Numai ințelegand cu adevarat aceste recomandari, decidenții companiilor ce activeaza pe piața, iși pot atinge indicatorii de performanța pe care și‐i stabilesc.

Flexibilitatea decizionala și capacitatea sporita de adaptare la cerințele mediului de piața insoțita de o consecventa urmarire a efectelor deciziilor luate intr‐o monitorizare permanenta a rezultatelor reprezentand elementele de baza, transforma astazi marketerul intr‐un om de afaceri de succes.

  • Titlu: Marketing international . Strategii si politici
  • Pret: 35,00 RON
  • ISBN: 978-606-647-788-8
  • Format: Academic
  • Pagini: 275
Votul cititorilor: (0 voturi)
Daca ai citit aceasta carte, spune si celorlalti cat de mult ti-a placut!
Vot:
Numele tau:
Email:
Titlu:
Parerea ta:
Gheorghe Ciobotă
Experienţa profesională: Martie 2013 , Lector universitar doctor, Academia de Studii Economice Bucureşti, Facultatea de Comert, Facultatea Marketing 2008- 2010, Director, SC Network Press Concept – Bucuresti 2002- 2008, Director vanzari, SC General Business System –...

Citeste mai mult »

Marketing international . Strategii si politici
Recomanda unui prieten
Comanda telefonica

Vrei sa faci o comanda si nu ai timp?
Introdu numarul de telefon, iar un operator UJmag.ro te va suna
in cel mai scurt timp si iti va cere telefonic restul datelor necesare.

Aboneaza-te la newsletter
Fii la curent cu reducerile!

Parteneri Gold:
Parteneri Silver:
Parteneri Media:
Va recomandam:

Copyright 2008-2024 Universul Juridic Magazin SRL. Toate drepturile rezervate

Comanda prin telefon

0733.673.555
Adaugare in Cos
Produsul a fost adaugat in Cosul de Cumparaturi.
Precomanda
TE RUGAM SA FACI PRECOMANDA DOAR DACA ESTI SIGUR CA VEI ACHIZITIONA ACEASTA CARTE!
Te informam ca titlul pe care l-ai precomandat nu a aparut inca pe piata si nu este disponibil momentan in stoc.
UJmag.ro te va informa de indata ce acest titlu va fi disponibil la vanzare.
Un e-mail de confirmare va fi trimis la adresa ta de posta electronica.
Precomanda cu plata in avans
TE RUGAM SA FACI PRECOMANDA DOAR DACA ESTI SIGUR CA VEI ACHIZITIONA ACEASTA CARTE!
Te informam ca titlul pe care l-ai precomandat nu a aparut inca pe piata si nu este disponibil momentan in stoc.
UJmag.ro te va informa de indata ce acest titlu va fi disponibil la vanzare.
Un e-mail de confirmare va fi trimis la adresa ta de posta electronica.
Rezerva
TE RUGAM SA FACI REZERVAREA DOAR DACA ESTI SIGUR CA VEI ACHIZITIONA ACEASTA CARTE!
Te informam ca titlul pe care l-ai rezervat nu este disponibil in stoc.
Ujmag.ro va depune toate diligentele pentru a comanda aceasta carte pentru tine.
Un e-mail de confirmare va fi trimis la adresa ta de posta electronica.
Adauga in cos