Marketing - relatii publice
Editia a II-a revazuta si adaugita
- Cod:8193
- Autor: Gheorghe Ciobotă
- Publicat de: Editura Pro Universitaria
- Colectia: Cursuri universitare
- Data aparitiei: Ianuarie 2014
- Cuprins
- Rasfoieste
Termen de livrare
2 zile lucratoareReduceri
Oferte speciale exclusiveComanda direct la
Telefon: 0733.673.555Plateste cu cardul
Protectia platii onlineRelatiile publice – constituite relativ recent ca o activitate
distincta, desfasurata de intreprinderi, institutii, organisme publice
s.a. din tarile cu o economie dezvoltata – implica din partea
intreprinderii cultivarea unor contacte directe, realizate consecvent
si sistematic, cu diferite categorii de public, cu persoane influente
din conducerea altor intreprinderi din tara sau strainatate, cu
mass media, cu reprezentanti ai puterii publice, lideri de opinie
etc., in scopul obtinerii sprijinului acestora in efortul de pastrare si
dezvoltare a intereselor sale. Ca domeniu distinct de activitate al
agentilor economici, relatiile publice se inscriu intre instrumentele
cele mai moderne ale politicii de comunicatie in societatea
contemporana, intrunind totodata si veritabile atribute
promotionale.
Obiectivul principal al activitatii de relatii publice este de a
instaura in randul unei cat mai mari parti a publicului, un climat
de incredere in firma respectiva, in capacitatea ei de a satisface
trebuintele si exigentele diferitelor categorii de consumatori si
utilizatori. Caracteristic acestui gen de activitate este faptul ca se
indreapta spre promovarea relatiilor cu persoane fizice si juridice,
cautand sa cultive categorii de public, ca activitatea sa are doua
sensuri – catre public si dinspre public –, ca incearca sa castige
atasamentul si simpatia consumatorilor potentiali.
- Titlu: Marketing - relatii publice
- Pret: 25,00 RON
- ISBN: 978-606-647-586-0
- Format: Academic
- Pagini: 172
Experienţa profesională: Martie 2013 , Lector universitar doctor, Academia de Studii Economice Bucureşti, Facultatea de Comert, Facultatea Marketing 2008- 2010, Director, SC Network Press Concept – Bucuresti 2002- 2008, Director vanzari, SC General Business System –...
Vrei sa faci o comanda si nu ai timp?
Introdu numarul de telefon, iar un operator UJmag.ro te va suna
in cel mai scurt timp si iti va cere telefonic restul datelor necesare.