Strategii de marketing direct
- Cod:10172
- Autor: Gheorghe Ciobotă
- Publicat de: Editura Pro Universitaria
- Colectia: Cursuri universitare
- Data aparitiei: Decembrie 2016
- Cuprins
- Rasfoieste
Termen de livrare
2 zile lucratoareReduceri
Oferte speciale exclusiveComanda direct la
Telefon: 0733.673.555Plateste cu cardul
Protectia platii online Strategiile de marketing direct reprezinta rezultatul unei evoluții firești a marketingului in contextul dezvoltarii și a intensificarii mediului concurențial.
Rezultat fericit al cautarilor teoretice și practice pentru o poziționare clara a domeniului specializat al marketingului, cartea constituie o clarificare conceptuala și operaționala a domeniului care este susținuta de imbinarea ele¬men¬telor analitice și sintetice folosite pentru a aborda marketingul direct, de consis¬tența documentarii realizate și a argumentației prezentate, de maniera științifica, logica a structurarii, fluenței și cronologiei in expunere și demonstrație.
Se remarca in abordarea marketingului direct, delimitarea sa ca o alter¬nativa la comunicarea tradiționala de marketing și nu ca o componenta a acesteia și ridicarea marketingului direct la același nivel conceptual și opera¬țional cu marketingul tradițional.
Perspectivele de dezvoltare ale domeniului, depind de apariția unei oferte de produse și servicii mai diversificate, mai competitive, adresate unor consu¬matori cu putere de cumparare mai mare, de continuarea producerii mutațiilor pe plan socio-cultural, determinate de stilurile de viața și comportamentul de cumparare și consum al romanilor, de pastrarea tendințelor favorabile de evoluție ale sectoarelor serviciilor poștale, de telecomunicații, audiovizualului și mijloa¬ce¬lor de plata moderne și, nu in ultimul rand de necesitatea de a crea un cadru insti¬tuțional favorizant – inclusiv crearea Asociației Naționale de Marketing Direct.
Conceptul de marketing direct este rezultatul unei evoluții firești in contextul actual al dezvoltarii și al intensificarii mediului concurențial. Totodata un rol esențial in dezvoltarea acestui concept il deține consumatorul prin obice¬iurile, preferințele și exigențele legate de comportament, calitate, valoare și timp.
Aceasta carte iși propune sa abordeze strategiile, tehnicile și instrumen¬tele specifice marketingului direct intr-o forma accesibila, atat pentru organi¬zațiile din domeniu, cat și pentru studenții și masteranzii, viitori specialiști ai acestor organizații.
- Titlu: Strategii de marketing direct
- Pret: 25,00 RON
- ISBN: 978-606-26-0690-9
- Format: Academic
- Pagini: 202
Experienţa profesională: Martie 2013 , Lector universitar doctor, Academia de Studii Economice Bucureşti, Facultatea de Comert, Facultatea Marketing 2008- 2010, Director, SC Network Press Concept – Bucuresti 2002- 2008, Director vanzari, SC General Business System –...
Vrei sa faci o comanda si nu ai timp?
Introdu numarul de telefon, iar un operator UJmag.ro te va suna
in cel mai scurt timp si iti va cere telefonic restul datelor necesare.