Florina Pinzaru

Studii

• Doctor în economie la ASE Bucureşti (2004-2007);
• Masterat de Marketing strategic la ASE Bucureşti (2005-2007);
• Visiting student, Cycle International d’Etudes Politiques, parcurs educațional Marketing et Communication la Institut d’Etudes Politiques (Sciences-Po) Paris (2001-2002);
• Licenţă în Relaţii Economice Internaţionale la REI-ASE Bucureşti (1998-2003);
• Licenţă în Comunicare şi Relaţii Publice la FCRP-SNSPA Bucureşti (1998-2002).

Experienta

• Decan interimar al Facultăţii de Management, SNSPA (din 2011).
• Conferenţiar universitar la SNSPA. Cursuri: Marketing; Ştiinţe economice. Marketing și management; Strategii de poziţionare a brandurilor ( Facultatea de Comunicare și Relaţii Publice); Management general; Bazele marketingului; Comunicarea externă a firmei (Facultatea de Management).
• Director executiv al Masteratului de Management și comunicare în afaceri (din 2004) și al Masteratului de Brand Management și comunicare corporatistă (din 2009), FCRP-SNSPA.
• Director Laborator de cercetare în Strategii de piaţă și comunicare, Centrul de Cercetare în Comunicare (din 2012)
• Consultanță și coordonare comunicare de marketing la GDF SUEZ Energy România (din 2006);
• Trainer (din 2007). Traininguri pentru firme multinaționale, firme românești, instituții publice, pe teme de: Marketing; Management strategic; Relații publice; Comunicare; Marketing industrial; B2B Marketing; Marketingul ONG-urilor; Tehnici de negociere; Comunicare internă; Comunicare în timp de criză etc.
• Cadru didactic asociat la Facultatea de Relaţii Economice Internaţionale, ASE - titular al cursului deRelations publiques et organisation des événements (2008-2009; 2009-2010);
• Cadru didactic asociat la Facultatea de Management, ASE - curs de Comunicare în afaceri (2005-2007);
• Freelancer relaţii publice prin Evolutiv pentru Mobexpert (2004 – 2005).
• Coordonare activităţi metodologice şi comunicare pentru Universitatea Virtuală de Afaceri (2003-2005);
• Consilier relaţii publice la Ministerul Educaţiei şi Cercetării (2003).

Lucrari publicate:

• Pînzaru, Florina, Manual de marketing: principii clasice şi tehnici moderne eficiente, Editura C.H. Beck, Bucureşti, 2009;
• Stănciugelu, Irina; Pînzaru, Florina, Imagine şi comunicare în afaceri, UVA, Bucureşti, 2004;
• Zbuchea, Alexandra; Pînzaru, Florina; Galalae, Cristina, Ghid esenţial de promovare, Editura Tritonic, Bucureşti, 2009.

SURSA: http://www.comunicare.ro/cv.php?id=87

Florina Pinzaru

Nu pierde

NOUTATILE!

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi la curent cu ultimele carti publicate de Florina Pinzaru



Adaugare in Cos
Produsul a fost adaugat in Cosul de Cumparaturi.
Precomanda
TE RUGAM SA FACI PRECOMANDA DOAR DACA ESTI SIGUR CA VEI ACHIZITIONA ACEASTA CARTE!
Te informam ca titlul pe care l-ai precomandat nu a aparut inca pe piata si nu este disponibil momentan in stoc. UJmag.ro te va informa de indata ce acest titlu va fi disponibil la vanzare. Un e-mail de confirmare va fi trimis la adresa ta de posta electronica.
Selecteaza cantitatea dorita:
| NU PRECOMAND »
Rezerva
TE RUGAM SA FACI REZERVAREA DOAR DACA ESTI SIGUR CA VEI ACHIZITIONA ACEASTA CARTE!
Te informam ca titlul pe care l-ai rezervat nu este disponibil in stoc. Ujmag.ro va depune toate diligentele pentru a comanda aceasta carte pentru tine. Un e-mail de confirmare va fi trimis la adresa ta de posta electronica.

Doresc sa rezerv buc.
| NU REZERV »
Adauga in cos
Alege o carte pe care o vei primi gratuit odata cu comandarea acestei carti: