Studii
• Doctor în economie la ASE Bucureşti (2004-2007);
• Masterat de Marketing strategic la ASE Bucureşti (2005-2007);
• Visiting student, Cycle International d’Etudes Politiques, parcurs educațional Marketing et Communication la Institut d’Etudes Politiques (Sciences-Po) Paris (2001-2002);
• Licenţă în Relaţii Economice Internaţionale la REI-ASE Bucureşti (1998-2003);
• Licenţă în Comunicare şi Relaţii Publice la FCRP-SNSPA Bucureşti (1998-2002).
Experienta
• Decan interimar al Facultăţii de Management, SNSPA (din 2011).
• Conferenţiar universitar la SNSPA. Cursuri: Marketing; Ştiinţe economice. Marketing și management; Strategii de poziţionare a brandurilor ( Facultatea de Comunicare și Relaţii Publice); Management general; Bazele marketingului; Comunicarea externă a firmei (Facultatea de Management).
• Director executiv al Masteratului de Management și comunicare în afaceri (din 2004) și al Masteratului de Brand Management și comunicare corporatistă (din 2009), FCRP-SNSPA.
• Director Laborator de cercetare în Strategii de piaţă și comunicare, Centrul de Cercetare în Comunicare (din 2012)
• Consultanță și coordonare comunicare de marketing la GDF SUEZ Energy România (din 2006);
• Trainer (din 2007). Traininguri pentru firme multinaționale, firme românești, instituții publice, pe teme de: Marketing; Management strategic; Relații publice; Comunicare; Marketing industrial; B2B Marketing; Marketingul ONG-urilor; Tehnici de negociere; Comunicare internă; Comunicare în timp de criză etc.
• Cadru didactic asociat la Facultatea de Relaţii Economice Internaţionale, ASE - titular al cursului deRelations publiques et organisation des événements (2008-2009; 2009-2010);
• Cadru didactic asociat la Facultatea de Management, ASE - curs de Comunicare în afaceri (2005-2007);
• Freelancer relaţii publice prin Evolutiv pentru Mobexpert (2004 – 2005).
• Coordonare activităţi metodologice şi comunicare pentru Universitatea Virtuală de Afaceri (2003-2005);
• Consilier relaţii publice la Ministerul Educaţiei şi Cercetării (2003).
Lucrari publicate:
• Pînzaru, Florina, Manual de marketing: principii clasice şi tehnici moderne eficiente, Editura C.H. Beck, Bucureşti, 2009;
• Stănciugelu, Irina; Pînzaru, Florina, Imagine şi comunicare în afaceri, UVA, Bucureşti, 2004;
• Zbuchea, Alexandra; Pînzaru, Florina; Galalae, Cristina, Ghid esenţial de promovare, Editura Tritonic, Bucureşti, 2009.
SURSA: http://www.comunicare.ro/cv.php?id=87
Vezi mai mult