Bucuresti Business Days - Willbrook Platinum Business & Convention Center
În zilele de marţi, 29, şi miercuri, 30 noiembrie 2011, la Willbrook Platinum Business & Convention Center a avut loc cea de-a cincea ediţie a evenimentului Business Days.
Evenimentul Bucuresti Business Days este cel de al treilea de anul acesta si al cincilea din seria de evenimente de acest fel organizate până acum, după două evenimente de anvergură organizate în acest an în provincie (Braşov şi Timişoara), care au reuşit să reunească fiecare peste 500 de participanţi veniţi din toate colturile ţării, alături de o suită de speakeri consacraţi – nume sonore din business-ul românesc, facilitatori cu experienţă şi antreprenori de succes.
Evenimentul este conceput şi construit pe ideea de a crea o platforma de oportunităţi şi business networking pentru antreprenorii şi managerii români. Este singurul eveniment de business dedicat antreprenorilor care integrează în jurul ideii de business networking interesele celor trei mari categorii de stakeholderi care iau parte la eveniment: participanţi, speakeri şi parteneri.
Evenimentul a menţinut structura şi modul de organizare al evenimentelor anterioare, în conformitate cu conceptul general al evenimentelor Business Days pe anul 2011. Odată cu cea de-a cincea ediţie, au fost bătute toate recordurile de până acum:
- peste 90 de speakeri de top;
- 6 conferinţe;
- 4 conferinţe dedicate factorilor de decizie şi celor implicaţi în decizii strategice;
- 1 conferinţă dedicată managerilor de resurse umane;
- 1 conferinţă dedicată directorilor de vânzări;
- 16 workshopuri;
- 4 sesiuni de Business Networking;
- degustări de vinuri celebre şi de produse sănătoase;
- numeroase concursuri şi o tombolă cu sute de premii;
- 2 mese rotunde dedicate elitei mediului de afaceri cu invitaţi speciali;
- o expoziţie tematică.
Patru perspective distincte – o abordare completă a mediului de afaceri
Pentru prima dată în seria de evenimente, cele patru conferinţe de la Bucureşti Business Days au abordat o temă comună, pentru a ajuta factorii de decizie din companiile româneşti să primească o viziune din patru perspective diferite, din partea a patru categorii de oameni de afaceri diferiţi (reprezentanţi de seamă în domeniul lor):
- specialişti în finanţe, fiscalitate şi bănci;
- investitori, fonduri de investiţii, consultanţi, business angels, antreprenori sociali, pionieri vizionari;
- top manageri în companii foarte mari, internaţionale;
- antreprenori de succes din diverse domenii.
Astfel, conferinţele au dezbătut tendinţele şi trendurile pe care le vor urma afacerile în urma traversării acestor vremuri economice tulburi. Participanţii au avut ocazia de a primi feedback din partea celor patru categorii de oameni de afaceri şi cu privire la perspectiva lor asupra finanţării afacerilor: fie că este vorba despre cei care oferă banii, fie că este vorba de cei care au nevoie de finanţare pentru derularea şi dezvoltarea afacerilor.
Noua paradigmă economică – cum putem face faţă noilor provocări?
Un alt element de noutate în ceea ce priveşte această ediţie îl reprezintă faptul ca Bucureşti Business Days a avut o componentă vizionară, conferinţele şi workshop-urile acestei ediţii fiind concepute în aşa fel încât să ajute participanţii – oameni de afaceri (fie ei antreprenori sau manageri) – să identifice care sunt abilităţile potrivite pentru a face faţă noilor provocări în drumul spre succes al fiecăruia.
S-a discutat despre felul în care criza economică a modificat structura şi dinamica mediului de afaceri românesc, pornind de la schimbarea comportamentului de consum până la adaptarea antreprenorilor, investitorilor şi managerilor la noile condiţii economice.
Pentru acest scop, au fost aduşi la un loc cei care scriu acum istorie in economia românească, alături de consultanţi, specialişti, traineri şi speakeri motivaţionali, fiecare dintre aceştia împărtăşindu-şi viziunea cu privire la modul în care oamenii de afaceri din România vor trebui să-şi modifice comportamentele în contextul noii paradigme economice în formare în România.