Controlul entitatilor publice
Controlul entitatilor publice
Pret de coperta: 79,00
71,10 lei (-10%)
Controlul entitatilor publice

Pret de coperta: 79,00

71,10 lei

Economisesti 10%

Disponibilitate: Nu este pe stoc

Rezerva

Vom depune toata diligenta in vederea gasirii cartii.

Rezerva acum si te vom anunta prin e-mail, in maxim 30 de zile, pentru ca tu sa o poti comanda imediat.

Transport gratuit

Pentru comenzile peste 300 Lei

Reduceri

Oferte speciale exclusive

Comanda direct la

Telefon: 0733.673.555

Plateste cu cardul

Protectia platii online
Aceasta carte cuprinde elemente importante in privinta realizarilor si perspectivei activitatilor de referinta din domeniul controlului entitatilor publice. Cadrul legal de organizare si functionare, modul de realizare si rezultatele unui control eficient reprezinta componente menite sa rezolve prioritatile economice si sociale ale unei tari cu resurse si disponibilitati reduse pentru cheltuielile publice.

Lucrarea "Controlul entitatilor publice" ofera o analiza cuprinzatoare si profunda si se doreste o sinteza practica pentru a asigura celor interesati asistenta si informatie in domeniu. Cu toate ca are in continutul sau elemente de stricta specialitate referitoare la intreaga sfera a controlului, lucrarea este de interes general in cadrul sistemului de prevenire si actiune impotriva neregulilor sau pentru situatiile privind recuperarea pierderilor rezultate din neglijenta.

Tematica este abordata printr-o analiza profunda si aceasta rezulta dupa parcurgerea pasajelor referitoare la coordonatele controlului. Claritatea expunerii se bazeaza pe o prezentare logica a datelor pe fondul de informatii studiat, intr-un numar impresionant de capitole specifice. Lucrarea se remarca prin valoarea continutului sau, prin varietatea formularilor si apare ca un rezultat impresionant si unic prin larga sa cuprindere.

Aparitia lucrarii "Controlul entitatilor publice" nu reprezinta o intamplare, ea este rezultatul preocuparilor pentru cercetare, informare si perfectionare a unui colectiv de autori coordonati cu strasnicie de catre av. prof. dr. Dumitru A.P. Florescu.

Mircea Popescu
Vicepresedinte al Curtii de Conturi a Romaniei


    I. CONTROLUL ASUPRA PERSOANELOR FIZICE  SI JURIDICE DESFÃSURATE DE ORGANELE  DE CONTROL SPECIALIZATE

    1. Consideratii generale

    1.1. Consideratii despre stat si despre drept

    1.2. Ordinea normativa si administratia publica

    1.3. Controlul exercitat de administratia publica

    1.4. Raportul juridic de control

    1.5. Subiectele controlului

    1.6. Drepturi si obligatii in cadrul activitatii de control


    II. CONTROLUL FINANCIAR

    1. Baza legala

    1.1. Auditul public intern

    1.2. Audit public extern

    1.3. Controlul intern

    2. Organizarea institutiei

    2.1. Necesitatea obiectiva a controlului in economia de piata

    2.2. Conceptele de control, control financiar, audit

    2.3. Principiile controlului

    2.4. Functiile controlului financiar

    2.5. Tipologia controlului financiar in Romania

    2.6. Auditul public intern

    2.7. Auditul public extern

    2.8. Controlul intern

    3. Subiectele si obiectivele controlului

    3.1. Subiectele controlului

    3.2. Obiectivele controlului

    4. Sanctiuni

    5. Contestatii


    III. CONTROLUL CURTII DE CONTURI

    1. Baza legala

    2. Structura organizatorica a Curtii de Conturi

    2.1. Plenul Curtii de Conturi

    2.2. Presedintele

    2.3. Departamentele

    2.4. Camerele de conturi judetene si a municipiului Bucuresti

    2.5. Autoritatea de Audit

    2.6. Secretariatul General

    3. Subiectele si obiectivele controlului

    3.1. Obiectivele controlului

    3.2. Subiectele controlului

    4. Practica

    4.1. Eximbank

    4.2. Privatizarea SC si Derca SA Calarasi

    4.3. Privatizarea Baneasa SA-Hayssam

    5. Sanctiuni

    6. Contestatii.

    6.1 Analiza si solutionarea contestatiei la Decizie

    6.2. Sesizarea instantei


    IV. CONTROLUL EFECTUAT DE AGENTIA NATIONALÃ DE ADMINISTRARE FISCALÃ - A.N.A.F .

    1. Baza legala

    2. Organizarea ANAF

    2.1. Atributiile ANAF

    2.2. Functiile ANAF

    2.3. Structura organizatorica

    3. Subiectele si obiectivele controlului

    3.1. Subiectele controlului

    3.2. Obiectivele controlului

    4. Practica

    4.1. Decizia nr. 3799 din data de 02.11.2006 a Inaltei Curti de Justitie si Casatie

    4.2. Decizia nr. 1075 (03.03.2006)

    4.3. Decizia nr. 147/P (11.04.2006)

    4.4. Decizia 631/CA (22.10.2007)

    4.5. Decizia nr. 3716 din 31 octombrie 2006, Inalta Curte de Casatie si Justitie - Sectia de contencios administrativ si fiscal

    4.6. Decizia nr. 2199 din 14 aprilie 2009, I.C.C.J - Sectia contencios administrativ si fiscal, Suspendarea executarii actului administrativ. Principii. Legea nr. 554/2004, art. 14 -15

    4.7. Decizia nr. 1070 din 26 februarie 2009, I.C.C.J, - Sectia contencios administrativ si fiscal. Raspunderea persoanei juridice in solidar cu debitorul insolvabil. Conditii

    4.8. Decizia nr. 87 din 13 ianuarie 2009, I.C.C.J. - Sectia contencios administrativ si fiscal

    5. Sanctiuni

    5.1. Sanctiuni contraventionale

    5.2. Alte sanctiuni

    6. Contestatii

    6.1. Dreptul la contestatie

    6.2. Posibilitatea de contestare

    6.3. Forma si continutul contestatiei

    6.4. Termenul de depunere a contestatiei

    6.5. Retragerea contestatiei

    6.6. Competenta de solutionare a contestatiilor

    6.7. Forma si continutul deciziei de solutionare a contestatiei

    6.8. Introducerea altor persoane in procedura de solutionare

    6.9. Solutionarea contestatiei

    6.10. Suspendarea procedurii de solutionare a contestatiei pe cale administrativa Conform art. 214 din Codul de procedura fiscala, organul de solutionare competent poate suspenda, prin decizie motivata, solutionarea cauzei atunci cand:

    6.11. Suspendarea executarii actului administrativ fiscal

    6.12. Solutii asupra contestatiei


    V. CONTROLUL GÃRZII FINANCIARE

    1. Baza legala

    2. Structura organizatorica

    2.1. Structura Garzii Financiare

    3. Subiectele si obiectivele controlului

    3.1. Subiectele controlului

    3.2. Obiectivele controlului

    4. Practica

    4.1. Sentinta civila nr. 2409, Judecatoria Buftea - Judetul Buftea 

    4.2. Sentinta civila nr. 1270, judecatoria Cornetu - jud. Ilfov

    4.3. Sentinta civila nr. 3354, Judecatoria Buftea - Judetul Ilfov

    4.4. Decizia civila nr. 1503, Tribunalul Bucuresti, Sectia A IX-A Contencios Administrativ si Fiscal

    4.5. Decizia nr. 756, Tribunalul Olt, Sectia Comerciala si de Contencios Administrativ

    4.6. Decizia Civila nr. 558, Tribunalul Tulcea, Judetul Tulcea

    4.7.    Decizia civila nr. 136/2009, Tribunalul Tulcea, Sectia Civila, Comerciala si Contencios Administrativ

    4.8. Sentinta civila nr. 1054, Judecatoria Buftea - Judetul Ilfov

    4.9.    Decizia Civila nr. 798, Tribunalul Tulcea - Sectia Civila, Comerciala si Contencios Administrativ

    4.10. Sentinta Civila nr. 3568, Judecatoria Sectorului 6 Bucuresti - Sectia Civila

    4.11. Sentinta Civila nr. 652, Judecatoria Sectorului 2 Bucuresti - Sectia civila

    4.12. Decizia civila nr. 1628, Tribunalul Bucuresti - Sectia a IX-a Contencios Administrativ si Fiscal

    4.13. Decizia civila nr. 837, Tribunalul Bucuresti - Sectia a IX-a Contencios Administrativ si Fiscal

    4.14. Sentinta civila nr. 6261, Judecatoria Sectorului 4 Bucuresti - Sectia Civila

    4.15. Sentinta civila nr. 3154, Judecatoria Sectorul 1 Bucuresti

    4.16. Decizia civila nr. 287, Tribunalul Tulcea - Sectia Civila, Comerciala
    si Contencios Administrativ

    5. Sanctiuni

    5.1. Legea nr. 12/1990 privind protejarea populatiei impotriva unor activitati comerciale ilicite

    5.2. Legea contabilitatii nr. 82/1991

    5.3. Ordonanta de urgenta nr. 28/1999 privind obligatia operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale

    5.4. Ordonanta Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata

    5.5. Ordonanta Guvernului nr. 15/1996 privind intarirea disciplinei financiar-valutare, aprobata prin Legea nr. 507/2004,  cu modificarile si completarile ulterioare

    6. Contestatii


    VI. CONTROLUL EXERCITAT DE AUTORITATEA NATIONALÃ A VÃMILOR

    1. Baza legala

    2. Organizarea Autoritatii Nationale a Vamilor

    2.1. Consideratii generale

    2.2. Atributiile Autoritatii Nationale a Vamilor

    2.3. Conducerea Autoritatii Nationale a Vamilor

    2.4. Personalul Autoritatii Nationale a Vamilor

    2.5. Structura Autoritatii Nationale a Vamilor

    3. Subiectele si obiectivele controlului

    3.1. Subiectele controlului

    3.2. Obiectivele controlului

    4. Practica

    4.1. Decizie nr. 392 (13.05.2004) - Curtea de Apel Iasi

    4.2. Decizie nr. 788 (24.08.2005) - Curtea de Apel Timisoara

    4.3. Decizie nr. 537 (01.11.2004) Curtea de Apel Iasi - S. Contencios Administrativ si Fiscal

    4.4. Decizie nr. 10 (13.01.2005) - Curtea de Apel Suceava

    4.5. Decizie nr. 2425 (15.12.2005), Tribunalul Suceava

    4.6. Decizie nr. 2292 (27.10.2005) - Curtea de Apel Suceava

    4.7. Decizie nr. 7 (17.01.2006) - Curtea de Apel Brasov

    4.8. Decizie nr. 18 (18.01.2007) - Curtea de Apel Bucuresti

    4.9. Decizie 172 (06.02.2009) - Tribunalul Dolj - Sectia Contencios Administrativ si Fiscal

    4.10. Sentinta civila 484/CA (19.12.2008) Tribunalul Satu Mare - Sectia Comerciala

    5. Sanctiuni

    5.1. Infractiuni

    5.2. Contraventii

    6. Contestatii

    6.1. Actiunile impotriva deciziilor

    6.2. Contraventii ###


    VII. CONTROLUL AUTORITÃTII NATIONALE  PENTRU ADMINISTRARE SI REGLEMENTARE  IN COMUNICATII

    1. Baza legala

    1.1. Legislatie referitoare la organizarea institutiei

    1.2. Legislatie referitoare la cadrul legal in domeniul comunicatiilor electronice si serviciilor postale

    1.3. Legislatie referitoare la cadrul legal in domeniul echipamentelor radio si echipamentelor terminale de telecomunicatii si compatibilitate electromagnetica.

    2. Structura organizatorica ANCOM

    2.1. Scurt istoric

    2.2. Structura interna ANCOM

    2.3. Atributii ANCOM

    3. Subiectele si obiectivele controlului

    3.1. Subiectele controlului

    3.2. Obiectivele controlului

    4. Practica

    4.1. Reclamant-parat: S.C. RCS & RDS S.A.; parat-reclamant: S.C. UPC Romania S.A

    4.2. Reclamant: S.C. RCS & RDS S.A., parat: S.C. Vodafone Romania S.A.

    4.3. Reclamant: S.C. Romtelecom S.A., parat: S.C. RCS & RDS S.A.

    4.4. Reclamant: S.C. Net-Connect Internet S.R.L., parat:  S.C. Romtelecom S.A.

    4.5. Reclamant: S.C. Romtelecom S.A., parat:  S.C. Vodafone Romania S.A.

    5. Sanctiuni

    6. Contestatii


    VIII. AVOCATUL POPORULUI

    1. Baza legala

    2. Organizarea institutiei Avocatului Poporului

    2.1. Conducerea institutiei

    2.2. Functionarea Avocatului Poporului

    3. Subiectele si obiectivele controlului

    3.1. Subiectele controlului

    3.2. Obiectivele controlului

    4. Practica

    5. Sanctiuni

    6. Contestatii


    IX. CONTROLUL PRIVIND PROTECTIA CONSUMATORULUI

    1. Baza legala.

    1.1. Produse alimentare

    1.2. Produse nealimentare

    1.3. Prestari servicii

    2. Structura organizatorica.

    2.1. Autoritatea Nationala pentru protectia Consumatorilor

    2.2. Comitetul Interministerial pentru Supravegherea pietei Produselor si Serviciilor si protectia Consumatorilor

    2.3. Comisia pentru Securitatea Produselor

    2.4. Comisia pentru Clauze Abuzive

    2.5. Alte organisme cu atributii in domeniu protectiei consumatorilor

    2.6. Asociatiile de consumatori si consiliile consultative

    3. Subiectele si obiectivele controlului.

    3.1. Subiectele Controlului

    3.2. Obiectivele Controlului

    4. Practica

    4.1. Exceptii de neconstitutionalitate

    4.2. Alte spete:

    4.3. Articole

    5. Sanctiuni

    5.1. Amenda contraventionala

    5.2. Alte masuri diferite in legislatia protectiei consumatorilor

    6. Contestatii.


    X. AUTORITATEA NATIOANALÃ DE SUPRAVEGHERE A PRELUCRÃRII DATELOR CU CARACTER PERSONAL

    Introducere

    1. Baza legala.

    2. Structura organizatorica ANSPDCP

    2.1. Atributii ale Autoritatii Nationale de Supraveghere a prelucrarii Datelor cu Caracter Personal

    2.2. Conducerea Autoritatii Nationale de Supraveghere

    2.4. Alte structuri interne

    3. Subiectele si obiectivele controlului

    3.1. Subiectele controlului

    3.2. Obiectivele controlului

    4. Practica

    4.1. Exercitarea drepturilor prevazute de Legea nr. 677/2001

    4.2. Spam-uri date prin sms

    5. Sanctiuni

    5.1. Sanctiuni prevazute de Legea nr. 677/2001

    6. Contestatii


    XI. CONTROLUL PRIVIND URBANISMUL

    Introducere

    1. Baza legala

    2. Structura organizatorica

    2.1. Categorii de activitati de urbanism

    2.2. Institutii competente

    2.3. Atributiile Ministerului Dezvoltarii

    2.4. Atributiile Consiliilor Judetene

    2.5. Atributiile Consiliilor Locale

    2.6. Inspectoratul de Stat in Constructii

    3. Subiectele si obiectivele controlului

    3.1. Obiectivele controlului

    3.2. Subiectele controlului

    4. Practica

    4.1. Decizie 596/R (19.06.2008)

    5. Sanctiuni

    6. Contestatii


    XII. CONTROLUL PRIVIND CALITATEA  IN CONSTRUCTII

    1. Baza legala

    2. Structura organizatorica

    2.1. Atributiile Inspectoratul de Stat in Constructii - ISC

    2.2. Organizarea Inspectoratului de Stat in Constructii - ISC

    3. Subiectele si obiectivele controlului

    3.1. Obiectivele controlului

    4. Practica

    5. Sanctiuni

    5.1. Sanctiuni in baza Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii

    5.2. Sanctiuni in baza Legii nr. 10/1995 privind calitatea in constructii

    5.3. Sanctiuni in baza Ordonantei de Guvern nr. 20/1994 privind masuri pentru reducerea riscului seismic al constructiilor existente

    6. Contestatii


    XIII. CONTROLUL PRIVIND PROTECTIA MUNCII

    1. Baza legala

    2. Structura organizatorica

    2.1. Entitati care exercita controlul

    2.2. Inspectoratul Teritorial de Munca (ITM) are atributii atat in domeniul stabilirii relatiilor de munca, cat si in domeniul securitatii si al sanatatii in munca

    2.3. Tipuri de controale

    2.4. Acte emise in cadrul activitatii de control

    3. Subiectele si obiectivele controlului

    3.1. Subiectele controlului

    3.2. Obiectivele controlului

    4. Practica

    5. Sanctiuni

    5.1. Infractiuni

    5.2. Contraventii

    5.3. Tipuri de sanctiuni emise in baza unor acte normative

    6. Contestatii

    6.1. Contestatia administrativa


    XIV. CONTROLUL PRIVIND APÃRAREA  IMPOTRIVA INCENDIILOR

    1. Baza legala

    2. Structura organizatorica

    2.1. Generalitati

    2.2. Principiile managementului situatiilor de urgenta sunt reglementate de art. 3 din ordonanta mai sus-mentionata

    2.3. Organizarea Sistemului National

    2.4. Atributiile Componentelor Sistemului National

    2.5. Activitatea de aparare impotriva incendiilor

    3. Subiectele si obiectivele controlului

    3.1. Subiectele controlului

    3.2. Obiectivele controlului

    4. Sanctiuni

    4.1. Sanctiuni conform O.U.G. nr. 21/2004 privind Sistemul national de Management al situatiilor de Urgenta

    4.2. Sanctiuni potrivit dispozitiilor Legii nr. 307/2006 privind apararea impotriva incendiilor

    5. Contestatii ###


    XV. CONTROLUL UNITÃTILOR MEDICALE

    1. Baza legala

    2. Structura organizatorica

    2.1. Ministerul sanatatii Publice

    2.2. Inspectia Sanitara de Stat

    2.3. Casa nationala de asigurari de sanatate (CNAS)

    2.4. Curtea de Conturi

    3. Subiectele si Obiectivele controlului

    3.1. Subiectele controlului

    3.2. Obiectivele controlului

    4. Practica

    5. Sanctiuni

    5.1. Tipuri de contraventii

    5.2. Constatarea contraventiilor si aplicarea sanctiunilor

    6. Contestatii

    6.1. Contestatii in baza Legii nr. 98/1994

    6.2. Contestatii in baza Ordonantei de Guvern nr. 2/2001

    6.3. Petitii depuse la Casa nationala de asigurari de Sanatate


    XVI. CONTROLUL SANITAR VETERINAR

    Introducere

    1. Baza legala

    2. Structura organizatorica

    2.1. Serviciile Sanitar-Veterinare de Stat

    2.2. Domenii de Competenta ale Serviciilor Sanitar-Veterinare de Stat

    2.3. Atributiile Autoritatii

    2.4. Obligatii si responsabilitati in domeniul sanitar-veterinar

    2.5. Tipuri de controale

    3. Subiectele si obiectivele controlului

    3.1. Subiectele controlului

    3.2. Obiectivele controlului

    4. Practica

    4.1. Prescriptia dreptului de a cere executarea sanctiunii amenzii contraventionale

    4.2. Contraventia prevazuta de art. 6 lit. B pct. 9 din H.G. nr. 984/2005 modificata prin H.G. nr. 679/2006. Inregistrare sanitar-veterinara

    4.3. Necesitarea inregistrarii de catre Directia Sanitar-Veterinara a micilor producatori care desfasoara activitati de vanzare directa a produselor primare

    4.4. Nedepunerea documentelor necesare in vederea obtinerii autorizatiei sanitar-veterinare de functionare. Proba cu martori pentru dovedirea nelegalitatii si netemeiniciei procesului-verbal de contraventie. Renuntarea la proba

    4.5. Oferirea spre vanzare de produse de gratar pastrate in conditii de temperatura necorespunzatoare si nerespectarea masurilor privind expedierea marfii in cauza pentru incinerare

    4.6. Nulitatea procesului - verbal de contraventie

    4.7. Lipsa reprezentantului legal al societatii petente la momentul intocmirii procesului-verbal de contraventie. Lipsa mentiunilor in procesul-verbal cu privire la data, ora si locul savarsirii contraventiei.

    4.8. Neexecutarea in conditiile legii a actiunilor si operatiunilor de specialitate si neasigurarea asistentei medicale veterinare cuvenite in unitatea unde lucreaza. Incalcarea dispozitiilor art. 6 lit. a pct. 3 din O.G. nr. 984/2005 modificata

    4.9. Comercializarea de produse din carne - pastrama de oaie fara a avea inregistrare sanitara veterinara conform Ordonantei nr. 351/2006

    4.10. Neefectuarea vaccinarii pentru intregul efectiv de animale. Neproportionalitatea sanctiunii aplicate cu gradul de pericol social al faptei. Avertisment

    4.11. Nulitatea procesului-verbal de contraventie

    4.12. Valorificarea produselor alimentare cu termen de valabilitate expirat si a celor retrase din consum de catre autoritatile competente in acest sens. Contraventie prevazuta de art. 4 lit. B pct. 13 din H.G. nr. 984/2005, modificata si completata de H.G. nr. 679/2006.

    4.13. Inlocuirea sanctiunii amenzii contraventionale cu sanctiunea avertismentului

    4.14. Refuzul vaccinarii pasarilor contra bolii Newcastle. Reducerea cuantumului amenzii

    4.15. Redozarea sanctiunii

    4.16. Plangere formulata dupa expirarea termenului prevazut de art. 31 din O.G. nr. 2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor. Tardivitate

    4.17. Incalcarea normelor sanitar-veterinare privind conditiile de distrugere sau neutralizare prin procesare a cadavrelor de animale provenite de la ferma zootehnica

    4.18. Neadministrarea de probe care sa inlature valoarea probatoare a procesului-verbal de contraventie

    4.19. Situatia de fapt retinuta in procesul-verbal de constatare a contraventiei nu corespunde realitatii

    4.20. Contraventie. Proces-verbal de sanctionare. Instanta competenta

    5. Sanctiuni

    5.1. Tipuri de sanctiuni in potrivit Hotararii nr. 984/25 august 2005 privind stabilirea si sanctionarea contraventiilor la normele sanitare veterinare si pentru siguranta alimentelor

    5.2. Sanctiuni privind suspendarea activitatii

    5.3. Constatarea contraventiilor si aplicarea sanctiunilor

    6. Contestatii


    XVII. CONTROLUL PRIVIND MEDIUL

    1. Baza legala

    1.1. Actul normativ cadru - Ordonanta de urgenta nr. 195 din 22 decembrie 2005

    1.2. Legislatie conexa actului normativ cadru

    1.3. Legislatie europeana semnificativa in domeniul mediului

    1.4. Alte reglementari in materie

    2. Structura organizatorica

    2.1. Autoritatea publica centrala

    2.2. Alte entitati care efectueaza controlul

    2.3. Alte autoritati cu atributiuni in domeniul protectiei mediului

    3. Subiectele si obiectivele controlului

    3.1. Obiectivele controlului

    3.2. Obiective specifice Ministerului Mediului

    3.3. Obligatiile persoanelor ce desfasoara activitati cu influenta asupra mediului

    4. Practica

    5. Sanctiuni

    5.1. Contraventii

    5.2. Infractiuni

    6. Contestatii


    XVIII. CONTROLUL UNITÃTILOR DE INVÃTÃMANT

    Introducere

    1. Baza legala

    2. Structura organizatorica

    2.1. Ministerul Educatiei, Cercetarii si Inovarii

    2.2. Inspectoratele scolare

    2.3. ARACIS - Agentia Romana de Asigurare a Calitatii in invatamantul Superior

    2.4. ARACIP - Agentia Romana de Asigurare a Calitatii in invatamantul Preuniversitar

    2.5. Dispozitii comune ARACIS si ARCIP

    3. Subiectele si obiectivele controlului

    3.1. Subiectele controlului

    4. Practica

    5. Sanctiuni

    6. Contestatii


    XIX. CONTROLUL AERIAN, MARITIM SI TERESTRU

    Consideratii generale

    1. Baza legala

    1.1. Baza legala transportul aerian

    1.2. Baza legala transportul maritim

    2. Organizarea institutiei.

    2.1. Transportul aerian

    3. Subiectele si obiectivele controlului.

    3.1. Subiectele controlului.

    3.2. Obiectivele controlului

    4. Practica

    4.1. Practica transportul aerian

    4.2. Practica transportul maritim

    4.3. Practica transportul rutier

    5. Sanctiuni

    5.1. Sanctiuni transportul aerian

    5.2. Sanctiuni transportul maritim

    5.3. Sanctiuni transportul rutier

    6. Contestatii

    6.1. Contestatii transportul aerian


    XX. CONTESTATIILE IN BAZA O.U.G. NR. 2/2001

    1. Contestatia procesului-verbal de constatare  a contraventiei in materia dreptului muncii

    2. Contestatia la executare in materie contraventionala

    2.1. Notiune si sediul materiei

    2.2. Formele contestatiei

    2.3. Subiectele contestatiei

    2.4. Motivele si efectele contestatiei

    2.5. Aspecte procedurale

  • Titlu: Controlul entitatilor publice
  • Pret: 79,00 RON
  • ISBN: 978-973-127-421-8
  • Format: Academic 17x24 mm
  • Pagini: 904
Votul cititorilor: (0 voturi)
Daca ai citit aceasta carte, spune si celorlalti cat de mult ti-a placut!
Vot:
Numele tau:
Email:
Titlu:
Parerea ta:
Controlul entitatilor publice
Recomanda unui prieten
Comanda telefonica

Vrei sa faci o comanda si nu ai timp?
Introdu numarul de telefon, iar un operator UJmag.ro te va suna
in cel mai scurt timp si iti va cere telefonic restul datelor necesare.

Aboneaza-te la newsletter
Fii la curent cu reducerile!

Parteneri Gold:
Parteneri Silver:
Parteneri Media:
Va recomandam:

Comanda prin telefon

0733.673.555

Copyright 2008-2021 Universul Juridic Magazin SRL. Toate drepturile rezervate

Adaugare in Cos
Produsul a fost adaugat in Cosul de Cumparaturi.
Precomanda
TE RUGAM SA FACI PRECOMANDA DOAR DACA ESTI SIGUR CA VEI ACHIZITIONA ACEASTA CARTE!
Te informam ca titlul pe care l-ai precomandat nu a aparut inca pe piata si nu este disponibil momentan in stoc.
UJmag.ro te va informa de indata ce acest titlu va fi disponibil la vanzare.
Un e-mail de confirmare va fi trimis la adresa ta de posta electronica.
Rezerva
TE RUGAM SA FACI REZERVAREA DOAR DACA ESTI SIGUR CA VEI ACHIZITIONA ACEASTA CARTE!
Te informam ca titlul pe care l-ai rezervat nu este disponibil in stoc.
Ujmag.ro va depune toate diligentele pentru a comanda aceasta carte pentru tine.
Un e-mail de confirmare va fi trimis la adresa ta de posta electronica.
Adauga in cos