Publicitatea comerciala
- Cod:848
- Autor: Octavian Capatina
- Publicat de: Editura Universul Juridic
- Colectia: Biblioteca de drept privat (monografii si teze de doctorat)
- Data aparitiei: Decembrie 2007
Termen de livrare
2 zile lucratoareReduceri
Oferte speciale exclusiveComanda direct la
Telefon: 0733.673.555Plateste cu cardul
Protectia platii onlineLucrarea trece in revista factorii economici si de natura psihica ai publicitatii comerciale, de la traditionalele targuri de mostre, pana la televiziune
si internet, specifice zilelor noastre. Datele istorice au fost reduse la minim.
Publicitatea comerciala recurge, in scopul succesului, la o organizare caracteristica, lucrarea relevand astfel activitatea desfasurata de intermediari, de agentii sau centrale de cumparare, fara a pierde din vedere rezultatele, uneori criticabile, ale acestor demersuri.
Atentia este apoi indreptata asupra instrumentului juridic esential in domeniu - contractul de publicitate comerciala - cu precizari referitoare la suporti, la regizorul de publicitate, cat si la locatori sau concedenti de spatii publicitare.
Formele criticabile generate de abuzul publicitatii, precum mai ales inexactitatile, nu au fost nici acestea omise, aratandu-se influenta pe care o exercita asupra credibilitatii mesajului publicitar si sanctiunile pe care le comporta.
Imaginea concurentei comerciale este astfel mai deplin conturata, tinand seama de principalele sale coordonate economice si de ordin functional.
CAPITOLUL I - Evolutia si organizarea publicitatii comerciale
Sectiunea 1 - Conditionari ale publicitatii comerciale
1. Conditionari generice si specifice
2. Egotismul ca temei al publicitatii
3. Postulate pragmatice
4. Factori economici
Sectiunea a 2-a - Evolutia publicitatii comerciale
5. Scurt istoric
6. Targurile internationale
7. Anunturile
8. Afisajul
9. Ziarele
10. Cinematograful, radioul si televiziunea
10bis. Internetul
Sectiunea a 3-a - Organizarea publicitatii comerciale
11. Componentele publicitatii
12. Publicitatea directa sau prin intermediari
13. Anuntatorii
14. Agentiile de publicitate
15. Regiile publicitare
16. Centralele de cumparare
Sectiunea a 4-a - Rezultate si aprecieri
6 PUBLICITATEA COMERCIALÃ
17. Efecte economice
18. Efecte asupra mediilor de informare
19. Efecte asupra concurentei
20. Efecte asupra consumatorilor
21. Critici aduse publicitatii comerciale
CAPITOLUL II - Contractul de publicitate comerciala
1. Cadrul legal
2. Notiunea generica de publicitate
3. Notiunea de publicitate comerciala
4. Deosebirea dintre publicitatea comerciala
si publicitatea legala
5. Deosebirea dintre publicitatea comerciala si informare
6. Modalitati ale publicitatii comerciale
7. Notiunea si natura contractului de publicitate comerciala
8. Anuntatorul
9. Agentia de publicitate
10. Suportii
11. Regizorul de publicitate
12. Locatori sau concedenti de spatii publicitare
13. Formarea contractului de publicitate comerciala
14. Raporturile dintre anuntator si agentia de publicitate
15. Obligatii ale agentiei de publicitate fata de anuntator
16. Ocrotirea drepturilor de autor
17. Raspunderea agentiei de publicitate fata de anuntator
18. Obligatii ale anuntatorului fata de agentia depublicitate
19. Raporturile dintre anuntator si suport
20. Raporturile dintre agentia de publicitate si suporti
21. Incetarea contractului de publicitate comerciala
CAPITOLUL III - Publicitatea comerciala inselatoare
1. Libertatea publicitatii si limitele ei
2. Clasificari ale modalitatilor de publicitate comerciala neloiala
3. Notiunea publicitatii inselatoare
4. Suporti materiali ai mesajului publicitar
5. Tipologia publicitatii inselatoare
6. Inexactitati publicitare privind persoana gentului economic
7. Inexactitati publicitare privind identificarea marfii sau serviciului oferit pe piata
8. Inexactitati publicitare privind conditiile contractuale ale marfii sau serviciului
9. Credibilitatea mesajului publicitar
10. Sanctiuni
- Titlu: Publicitatea comerciala
- Pret: 12,00 RON
- ISBN: 978-973-127-001-2
- Format: A5 - 14,5x20
- Pagini: 88
Vrei sa faci o comanda si nu ai timp?
Introdu numarul de telefon, iar un operator UJmag.ro te va suna
in cel mai scurt timp si iti va cere telefonic restul datelor necesare.