Publicitatea comerciala
Publicitatea comerciala
Pret de coperta: 12,00
10,80 lei (-10%)
Publicitatea comerciala
Biblioteca de drept privat (monografii si teze de doctorat)
Publicitatea comerciala

Pret de coperta: 12,00

10,80 lei

Economisesti 10%

Disponibilitate: Nu este pe stoc

Rezerva

Vom depune toata diligenta in vederea gasirii cartii.

Rezerva acum si te vom anunta prin e-mail, in maxim 30 de zile, pentru ca tu sa o poti comanda imediat.

Transport gratuit

Pentru comenzile peste 300 Lei

Reduceri

Oferte speciale exclusive

Comanda direct la

Telefon: 0733.673.555

Plateste cu cardul

Protectia platii online

Lucrarea trece in revista factorii economici si de natura psihica ai publicitatii comerciale, de la traditionalele targuri de mostre, pana la televiziune

si internet, specifice zilelor noastre. Datele istorice au fost reduse la minim.

Publicitatea comerciala recurge, in scopul succesului, la o organizare caracteristica, lucrarea relevand astfel activitatea desfasurata de intermediari, de agentii sau centrale de cumparare, fara a pierde din vedere rezultatele, uneori criticabile, ale acestor demersuri.

Atentia este apoi indreptata asupra instrumentului juridic esential in domeniu - contractul de publicitate comerciala - cu precizari referitoare la suporti, la regizorul de publicitate, cat si la locatori sau concedenti de spatii publicitare.

Formele criticabile generate de abuzul publicitatii, precum mai ales inexactitatile, nu au fost nici acestea omise, aratandu-se influenta pe care o exercita asupra credibilitatii mesajului publicitar si sanctiunile pe care le comporta.

Imaginea concurentei comerciale este astfel mai deplin conturata, tinand seama de principalele sale coordonate economice si de ordin functional.

    CAPITOLUL I - Evolutia si organizarea publicitatii comerciale

    Sectiunea 1 - Conditionari ale publicitatii comerciale

    1. Conditionari generice si specifice

    2. Egotismul ca temei al publicitatii

    3. Postulate pragmatice

    4. Factori economici

    Sectiunea a 2-a - Evolutia publicitatii comerciale

    5. Scurt istoric

    6. Targurile internationale

    7. Anunturile

    8. Afisajul

    9. Ziarele

    10. Cinematograful, radioul si televiziunea

    10bis. Internetul

    Sectiunea a 3-a - Organizarea publicitatii comerciale

    11. Componentele publicitatii

    12. Publicitatea directa sau prin intermediari

    13. Anuntatorii

    14. Agentiile de publicitate

    15. Regiile publicitare

    16. Centralele de cumparare

    Sectiunea a 4-a - Rezultate si aprecieri

     

    6 PUBLICITATEA COMERCIALÃ

    17. Efecte economice

    18. Efecte asupra mediilor de informare

    19. Efecte asupra concurentei

    20. Efecte asupra consumatorilor

    21. Critici aduse publicitatii comerciale

     

    CAPITOLUL II - Contractul de publicitate comerciala

    1. Cadrul legal

    2. Notiunea generica de publicitate

    3. Notiunea de publicitate comerciala

    4. Deosebirea dintre publicitatea comerciala

    si publicitatea legala

    5. Deosebirea dintre publicitatea comerciala si informare

    6. Modalitati ale publicitatii comerciale

    7. Notiunea si natura contractului de publicitate comerciala

    8. Anuntatorul

    9. Agentia de publicitate

    10. Suportii

    11. Regizorul de publicitate

    12. Locatori sau concedenti de spatii publicitare

    13. Formarea contractului de publicitate comerciala

    14. Raporturile dintre anuntator si agentia de publicitate

    15. Obligatii ale agentiei de publicitate fata de anuntator

    16. Ocrotirea drepturilor de autor

    17. Raspunderea agentiei de publicitate fata de anuntator

    18. Obligatii ale anuntatorului fata de agentia depublicitate

    19. Raporturile dintre anuntator si suport

    20. Raporturile dintre agentia de publicitate si suporti

    21. Incetarea contractului de publicitate comerciala

     

    CAPITOLUL III - Publicitatea comerciala inselatoare

    1. Libertatea publicitatii si limitele ei

    2. Clasificari ale modalitatilor de publicitate comerciala neloiala

    3. Notiunea publicitatii inselatoare

    4. Suporti materiali ai mesajului publicitar

    5. Tipologia publicitatii inselatoare

    6. Inexactitati publicitare privind persoana gentului economic

    7. Inexactitati publicitare privind identificarea marfii sau serviciului oferit pe piata

    8. Inexactitati publicitare privind conditiile contractuale ale marfii sau serviciului

    9. Credibilitatea mesajului publicitar

    10. Sanctiuni

  • Titlu: Publicitatea comerciala
  • Pret: 12,00 RON
  • ISBN: 978-973-127-001-2
  • Format: A5 - 14,5x20
  • Pagini: 88
Votul cititorilor: (0 voturi)
Daca ai citit aceasta carte, spune si celorlalti cat de mult ti-a placut!
Vot:
Numele tau:
Email:
Titlu:
Parerea ta:
Publicitatea comerciala
Recomanda unui prieten
Comanda telefonica

Vrei sa faci o comanda si nu ai timp?
Introdu numarul de telefon, iar un operator UJmag.ro te va suna
in cel mai scurt timp si iti va cere telefonic restul datelor necesare.

Te-ar mai putea interesa


Aboneaza-te la newsletter
Fii la curent cu reducerile!

Parteneri Gold:
Parteneri Silver:
Parteneri Media:
Va recomandam:

Comanda prin telefon

0733.673.555

Copyright 2008-2021 Universul Juridic Magazin SRL. Toate drepturile rezervate

Adaugare in Cos
Produsul a fost adaugat in Cosul de Cumparaturi.
Precomanda
TE RUGAM SA FACI PRECOMANDA DOAR DACA ESTI SIGUR CA VEI ACHIZITIONA ACEASTA CARTE!
Te informam ca titlul pe care l-ai precomandat nu a aparut inca pe piata si nu este disponibil momentan in stoc.
UJmag.ro te va informa de indata ce acest titlu va fi disponibil la vanzare.
Un e-mail de confirmare va fi trimis la adresa ta de posta electronica.
Rezerva
TE RUGAM SA FACI REZERVAREA DOAR DACA ESTI SIGUR CA VEI ACHIZITIONA ACEASTA CARTE!
Te informam ca titlul pe care l-ai rezervat nu este disponibil in stoc.
Ujmag.ro va depune toate diligentele pentru a comanda aceasta carte pentru tine.
Un e-mail de confirmare va fi trimis la adresa ta de posta electronica.
Adauga in cos