Comunicarea organizationala in contextul globalizarii  - Principii, practici, perspective
Comunicarea organizationala in contextul globalizarii - Principii, practici, perspective
Pret de coperta: 30,00
28,50 lei (-5%)
Ave Science
Comunicarea organizationala in contextul globalizarii - Principii, practici, perspective

Pret de coperta: 30,00

28,50 lei

Economisesti 5%

Disponibilitate: Nu este pe stoc

Rezerva

Vom depune toata diligenta in vederea gasirii cartii.

Rezerva acum si te vom anunta prin e-mail, in maxim 30 de zile, pentru ca tu sa o poti comanda imediat.

Termen de livrare

2 zile lucratoare

Reduceri

Oferte speciale exclusive

Comanda direct la

Telefon: 0733.673.555

Plateste cu cardul

Protectia platii online

„Comunicarea este cea mai importanta dintre toate abilitațile manageriale.”- Adair J., 2011.

Comunicarea este un subiect fascinant care continua sa se dezvolte (Harris T.E et al., 2008, p. ix). Comunicarea reprezinta elementul indispensabil functionarii optime a oricarei organizații, indiferent de natura si marimea ei, mai ales ca acționeaza intr-un mediu extern turbulent, in care globalizarea, internaționalizarea, liberalizarea piețelor și informatizarea sunt intalnite la orice pas. Pentru a-și face perceputa prezența pe piața, orice organizație trebuie sa schimbe continuu mesaje, idei, cunoștințe, experiențe, astfel incat sa genereze actiune și sa iși atinga obiectivele propuse. Cel mai mult timp il petrecem comunicand, fie la serviciu, fie, la piața, la școala, la cumparaturi, in parc sau acasa. La serviciu, angajații trebuie sa dețina acele abilitați de comunicare cu ajutorul carora putem convinge colegii sa lucreze eficient in echipe, colaboratorii și managerii sa relaționeze, sau organizațiile sa creeze alianțe strategice. Dar pentru a ieși din randul competitorilor, organizațiile trebuie sa demonstreze ca deține prin angajații sai anumite calitați unice: acelea de lider și abilitați de comunicare (Baldwin J.R., Perry S.D., 2004).

  • Titlu: Comunicarea organizationala in contextul globalizarii - Principii, practici, perspective
  • Pret: 30,00 RON
  • ISBN: 978-606-26-0754-8
  • Format: Academic
  • Pagini: 248
Votul cititorilor: (0 voturi)
Daca ai citit aceasta carte, spune si celorlalti cat de mult ti-a placut!
Vot:
Numele tau:
Email:
Titlu:
Parerea ta:
Comunicarea organizationala in contextul globalizarii  - Principii, practici, perspective
Recomanda unui prieten
Comanda telefonica

Vrei sa faci o comanda si nu ai timp?
Introdu numarul de telefon, iar un operator UJmag.ro te va suna
in cel mai scurt timp si iti va cere telefonic restul datelor necesare.

Aboneaza-te la newsletter
Fii la curent cu reducerile!

Parteneri Gold:
Parteneri Silver:
Parteneri Media:
Va recomandam:

Copyright 2008-2024 Universul Juridic Magazin SRL. Toate drepturile rezervate

Comanda prin telefon

0733.673.555
Adaugare in Cos
Produsul a fost adaugat in Cosul de Cumparaturi.
Precomanda
TE RUGAM SA FACI PRECOMANDA DOAR DACA ESTI SIGUR CA VEI ACHIZITIONA ACEASTA CARTE!
Te informam ca titlul pe care l-ai precomandat nu a aparut inca pe piata si nu este disponibil momentan in stoc.
UJmag.ro te va informa de indata ce acest titlu va fi disponibil la vanzare.
Un e-mail de confirmare va fi trimis la adresa ta de posta electronica.
Precomanda cu plata in avans
TE RUGAM SA FACI PRECOMANDA DOAR DACA ESTI SIGUR CA VEI ACHIZITIONA ACEASTA CARTE!
Te informam ca titlul pe care l-ai precomandat nu a aparut inca pe piata si nu este disponibil momentan in stoc.
UJmag.ro te va informa de indata ce acest titlu va fi disponibil la vanzare.
Un e-mail de confirmare va fi trimis la adresa ta de posta electronica.
Rezerva
TE RUGAM SA FACI REZERVAREA DOAR DACA ESTI SIGUR CA VEI ACHIZITIONA ACEASTA CARTE!
Te informam ca titlul pe care l-ai rezervat nu este disponibil in stoc.
Ujmag.ro va depune toate diligentele pentru a comanda aceasta carte pentru tine.
Un e-mail de confirmare va fi trimis la adresa ta de posta electronica.
Adauga in cos