Manualul profesorului de educatie tehnologica
- Cod:8449
- Autor: Mariana Marinescu
- Publicat de: Editura Pro Universitaria
- Colectia: Stiinte ale educatiei
- Data aparitiei: Iunie 2014
- Cuprins
- Rasfoieste
Termen de livrare
2 zile lucratoareReduceri
Oferte speciale exclusiveComanda direct la
Telefon: 0733.673.555Plateste cu cardul
Protectia platii onlineDespre problematica lumii contemporane si noile educatii in literatura de specialitate este scris mult. Mie mi a atras atentia, in mod deosebit, abordarea Profesorului Vladimir Gutu de la Universitatea de Stat din Republica Moldova, care la lansarea cartii Pedagogie (2013), si la care am avut marea sansa de a participa, a abordat un subiect actual pentru pedagogie si anume: Problematica lumii contemporane versus noile educatii. Iata, ca am ocazia de a ma adresa colegiilor, profesori de educatie tehnologica si nu numai, de a recomanda cu caldura acest manual, si de a se opri, in mod special, asupra acestei abordari privind Problematica lumii contemporane versus noile educatii.
Astazi, problema educatiei este abordata in stransa legatura cu proble¬matica lumii contemporane, lume ce se caracterizeaza prin multiple transformari, prin schimbari in toate domeniile, determinate de progresele in domeniul stiintei si tehnicii, proliferarea informatiei, evolutia trebuintelor spirituale si materiale ale oamenilor. Dar, totusi, sa nu uitam ca omenirea se mai caracterizeaza prin cerinte si aspiratii specifice.
Acest manual, Manualul profesorului de educatie tehnologica are trei sectiuni:
• sectiunea I: Locul si rolul educatiei tehnologice in societatea cunoasterii, unde cititorul se poate informa despre obiectivele si finalitatile educatiei tehno¬logice, despre educatia in perspectiva coabitarii cu tehnologia, despre consecintele pedagogice ale progresului tehnic etc.;
• sectiunea a II a: Elemente din Didactica educatiei tehnologice abordeaza teme de larg interes, precum orientari respectiv directii de studiu (cercetare) si actiune in Didactica educatiei tehnologice, profilul de competente al profesorului de Educatie tehnologica din Romania, proiectarea si evaluarea didactica la disciplina educatie tehnologica etc.;
• sectiunea a III a: Dimensiunile psihosociale ale activitatii profesorului, se refera la profesor in general. Se abordeaza unele aspecte privind personalitatea profesorului, aptitudinea pedagogica, rolurile profesorului etc.
Acest manual prezinta repere teoretice si practic aplicative din domeniul metodologiei, proiectarii, evaluarii didactice. Exemplele propuse in manual constituie variante posibile, la care profesorul se poate raporta in functie de conditiile concrete din clasa si scoala, intervenind creator acolo unde considera necesar.
- Titlu: Manualul profesorului de educatie tehnologica
- Pret: 30,00 RON
- ISBN: 978-606-26-0031-0
- Format: Academic
- Pagini: 230
Este profesor universitar doctor emerit la Universitatea din Oradea, în cadrul Departamentului pentru Pregătirea Personalului Didactic. A absolvit Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași, Facultatea de Biologie, Geografie, Geologie (secția Biologie), ulterior obținând titlul de...
Vrei sa faci o comanda si nu ai timp?
Introdu numarul de telefon, iar un operator UJmag.ro te va suna
in cel mai scurt timp si iti va cere telefonic restul datelor necesare.