Mass Media vs. Social Media
Mass Media vs. Social Media
Pret de coperta: 15,00
14,25 lei (-5%)
Cursuri universitare
Mass Media vs. Social Media

Pret de coperta: 15,00

14,25 lei

Economisesti 5%

Disponibilitate: Nu este pe stoc

Rezerva

Vom depune toata diligenta in vederea gasirii cartii.

Rezerva acum si te vom anunta prin e-mail, in maxim 30 de zile, pentru ca tu sa o poti comanda imediat.

Termen de livrare

2 zile lucratoare

Reduceri

Oferte speciale exclusive

Comanda direct la

Telefon: 0733.673.555

Plateste cu cardul

Protectia platii online

De aproape un deceniu asistam la o modificare fundamentala a modului de comunicare umana, modificare venita ca urmare a dezvoltarii tehnologiilor informatiilor si a schimbarii sociale produse de acestea. Impactul internetului, al noilor gadgeturi ce ne ofera acces la toata cunoasterea lumii, in diferitele sale forme (stiri, muzica, filme, seriale, documentare, cunoastere enciclopedica) nu se limiteaza la comunicarea interpersonala, ci se intinde tot mai mult catre media traditionale, amenintandu-le existenta – asa cum s-a intamplat cu presa scrisa, de exemplu (a carei “moarte” fusese prezisa si cand a aparut radioul, si cand a aparut televiziunea. Astfel, mass-media au fost nevoite sa se adapteze la migrarea rapida a audientelor dinspre un canal spre altul si cu totul, spre internet. Sa devina constiente de faptul ca adesea continuturile create pentru un canal sunt consumate in alta parte (“online”), intr-o forma nemonetizata – ca nu-si vor putea recupera investitia producerii acelui continut decat prin adaptarea strategica (vezi cazul serialelor HBO si aparitia optiunii HBO Go).

Mass-media (mijloace de comunicare de masa, din mass, engl., medium, media, latina) au presupus pana de curand trei mari canale (presa scrisa, radioul si televiziunea) si abia de curand li s-a alaturat „internetul” – care este mai mult decat un canal cu continuturi proprii, de vreme ce prin el avem acces la continuturi specifice tuturor celorlalte canale traditionale. Internetul, in forma sa bruta, reprezinta o infrastructura pe care pot circula informatii de toate felurile, inclusiv criptate (si care nu arata intotdeauna in forma atat de cunoscuta de noi, a paginilor web cu interfata cunoscuta).

De-a lungul ultimului secol s-a scris atat despre canalele traditionale, cat si despre continuturile specifice; atat despre relatiile stabilite intre actori (mass-media, public, politic, institutii, etc.), cat si despre rolurile, functiile si efectele mass-media. S-a vorbit si scris despre comunicarea de masa, despre cultura de masa, despre societatea de masa. Toate aceste notiuni, teorii si modele sunt necesare pentru a intelege ca mass-media nu reprezinta doar produsul (ziarul, fluxul de emisiuni radio sau TV), ci un complex care cuprinde institutiile media, produsele, practicile si procesele de productie si, nu in ultimul rand, oamenii, resursa umana specializata care asigura continuitatea fluxului.

  • Titlu: Mass Media vs. Social Media
  • Pret: 15,00 RON
  • ISBN: 978-606-26-0013-6
  • Format: A5
  • Pagini: 106
Votul cititorilor: (0 voturi)
Daca ai citit aceasta carte, spune si celorlalti cat de mult ti-a placut!
Vot:
Numele tau:
Email:
Titlu:
Parerea ta:
Mass Media vs. Social Media
Recomanda unui prieten
Comanda telefonica

Vrei sa faci o comanda si nu ai timp?
Introdu numarul de telefon, iar un operator UJmag.ro te va suna
in cel mai scurt timp si iti va cere telefonic restul datelor necesare.

Aboneaza-te la newsletter
Fii la curent cu reducerile!

Parteneri Gold:
Parteneri Silver:
Parteneri Media:
Va recomandam:

Copyright 2008-2024 Universul Juridic Magazin SRL. Toate drepturile rezervate

Comanda prin telefon

0733.673.555
Adaugare in Cos
Produsul a fost adaugat in Cosul de Cumparaturi.
Precomanda
TE RUGAM SA FACI PRECOMANDA DOAR DACA ESTI SIGUR CA VEI ACHIZITIONA ACEASTA CARTE!
Te informam ca titlul pe care l-ai precomandat nu a aparut inca pe piata si nu este disponibil momentan in stoc.
UJmag.ro te va informa de indata ce acest titlu va fi disponibil la vanzare.
Un e-mail de confirmare va fi trimis la adresa ta de posta electronica.
Precomanda cu plata in avans
TE RUGAM SA FACI PRECOMANDA DOAR DACA ESTI SIGUR CA VEI ACHIZITIONA ACEASTA CARTE!
Te informam ca titlul pe care l-ai precomandat nu a aparut inca pe piata si nu este disponibil momentan in stoc.
UJmag.ro te va informa de indata ce acest titlu va fi disponibil la vanzare.
Un e-mail de confirmare va fi trimis la adresa ta de posta electronica.
Rezerva
TE RUGAM SA FACI REZERVAREA DOAR DACA ESTI SIGUR CA VEI ACHIZITIONA ACEASTA CARTE!
Te informam ca titlul pe care l-ai rezervat nu este disponibil in stoc.
Ujmag.ro va depune toate diligentele pentru a comanda aceasta carte pentru tine.
Un e-mail de confirmare va fi trimis la adresa ta de posta electronica.
Adauga in cos