Rezilienta brandului de tara. Un pariu castigat pentru Romania
Rezilienta brandului de tara. Un pariu castigat pentru Romania
Pret de coperta: 55,00
44,00 lei (-20%)
Stiinte economice
Rezilienta brandului de tara. Un pariu castigat pentru Romania

Pret de coperta: 55,00

44,00 lei

Economisesti 20%

Disponibilitate: Nu este pe stoc

Rezerva

Vom depune toata diligenta in vederea gasirii cartii.

Rezerva acum si te vom anunta prin e-mail, in maxim 30 de zile, pentru ca tu sa o poti comanda imediat.

Termen de livrare

2 zile lucratoare

Reduceri

Oferte speciale exclusive

Comanda direct la

Telefon: 0733.673.555

Plateste cu cardul

Protectia platii online

Reziliența brandului de țara – Un pariu de caștigat pentru Romania iși are radacinile in teza de doctorat Analiza-diagnostic cu privire la oportunitatea redefinirii brandului de țara folosind ca vectori promoționali: delocalizarea, migrația inversa, agricultura ecologica și turismul rural susținuta public la A.S.E. București, evaluata, apreciata și aprobata Magna cum laudae de Senatul A.S.E. și C.N.A.D.T.C.U. Lucrarea evidențiaza o paleta larga de elemente conceptuale, de fenomene și procese economico-sociale de mare actualitate aplicate și folosite inovativ, concomitent și agregat, prin intermediul unei afaceri francizabile, la susținerea imaginii de brand național.

Potrivit dictonului ca un ocean este format din toate picaturile care se varsa in el, am convingerea ca oricare dintre noi care vrea sa realizeze ceva, poate și reușește. Cu condiția sa i se ofere și cateva concepte și instrumente potrivite.

Ca semnal de trezire civica, analiza conceptului de brand este, aici, relatata in stransa legatura cu cel de delocalizare, asocierea fiind determinata de ințelegerea delocalizarii ca nevoie sociala de cautare, pe meleaguri straine, a unor condiții de munca și viața mai bune. Ea este urmata de analiza fenomenului de migrație inversa, consecința sociala, profesionala și familiala cu urmari dramatice și adanci peste generații. Sustinerea agriculturii ecologice și a turismului rural ofera visului romanesc - valorificarea reintoarcerii fortei de munca in Romania, ca alternativa sustenabila. Prin practicarea inovativa a agriculturii ecologice și dezvoltarea turismului rural in forme creative, coroborate cu susținerea consumului de produse autohtone certificate in sistem religios HALAL și KOSHER se pot dezvolta anumite zone care, in momentul de fata, au un grad redus de dezvoltare și prea puține oportunitați sociale. Aici oportunitatea este data, ca o lecție, de folosirea fondurilor nerambursabile europene.

Ca și teza, aceasta carte susține și promoveaza un nou tip de comportament și de formare profesionala doar pentru populatia dornica sa activeze in exploatarea sectoarelor de nisa. Cartea susține și argumenteaza migratia inversa, exemplifica posibilitatile de accesare a programelor cu fonduri europene neramursabile și militeaza pentru inflorirea ofertei de noi locuri de munca pentru cei care decid reintoarcerea in tara. Sustinerea sectoarelor fundamentale prin finanțare europeana nerambursabila gireaza inovația agroturistica bazata pe comercializarea produselor autohtone de tip Premium și poate contribui, prin implicare rezilienta, la crearea de branduri inovative și profitabile și susținerea brandului national.

  • Titlu: Rezilienta brandului de tara. Un pariu castigat pentru Romania
  • Pret: 55,00 RON
  • ISBN: 978-606-26-1512-3
  • Format: Academic
  • Pagini: 246
Votul cititorilor: (0 voturi)
Daca ai citit aceasta carte, spune si celorlalti cat de mult ti-a placut!
Vot:
Numele tau:
Email:
Titlu:
Parerea ta:
Valentin-Cosmin Sărăcin
Este în prezent MANAGER DE PROIECT, proiect POCU/909/2/4/148643 - „Facilitarea integrării pe piața muncii a tinerilor NEETs II – ,,S.R.P.M. - Tineri de viitor!"” în cadrul ASOCIAŢIEI SOCIETATEA ROMÂNĂ DE PROTECŢIE A MEDIULUI- S.R.P.M. Totodată este și MANAGER DE PROIECT,...

Citeste mai mult »

Rezilienta brandului de tara. Un pariu castigat pentru Romania
Recomanda unui prieten
Comanda telefonica

Vrei sa faci o comanda si nu ai timp?
Introdu numarul de telefon, iar un operator UJmag.ro te va suna
in cel mai scurt timp si iti va cere telefonic restul datelor necesare.

Copyright 2008-2024 Universul Juridic Magazin SRL. Toate drepturile rezervate

Comanda prin telefon

0733.673.555
Adaugare in Cos
Produsul a fost adaugat in Cosul de Cumparaturi.
Precomanda
TE RUGAM SA FACI PRECOMANDA DOAR DACA ESTI SIGUR CA VEI ACHIZITIONA ACEASTA CARTE!
Te informam ca titlul pe care l-ai precomandat nu a aparut inca pe piata si nu este disponibil momentan in stoc.
UJmag.ro te va informa de indata ce acest titlu va fi disponibil la vanzare.
Un e-mail de confirmare va fi trimis la adresa ta de posta electronica.
Precomanda cu plata in avans
TE RUGAM SA FACI PRECOMANDA DOAR DACA ESTI SIGUR CA VEI ACHIZITIONA ACEASTA CARTE!
Te informam ca titlul pe care l-ai precomandat nu a aparut inca pe piata si nu este disponibil momentan in stoc.
UJmag.ro te va informa de indata ce acest titlu va fi disponibil la vanzare.
Un e-mail de confirmare va fi trimis la adresa ta de posta electronica.
Rezerva
TE RUGAM SA FACI REZERVAREA DOAR DACA ESTI SIGUR CA VEI ACHIZITIONA ACEASTA CARTE!
Te informam ca titlul pe care l-ai rezervat nu este disponibil in stoc.
Ujmag.ro va depune toate diligentele pentru a comanda aceasta carte pentru tine.
Un e-mail de confirmare va fi trimis la adresa ta de posta electronica.
Adauga in cos