Sfera publica si imaginea politica
Sfera publica si imaginea politica
Pret de coperta: 23,90
22,71 lei (-5%)
Comunicare
Sfera publica si imaginea politica

Pret de coperta: 23,90

22,71 lei

Economisesti 5%

Disponibilitate: Nu este pe stoc

Rezerva

Vom depune toata diligenta in vederea gasirii cartii.

Rezerva acum si te vom anunta prin e-mail, in maxim 30 de zile, pentru ca tu sa o poti comanda imediat.

Termen de livrare

2 zile lucratoare

Reduceri

Oferte speciale exclusive

Comanda direct la

Telefon: 0733.673.555

Plateste cu cardul

Protectia platii online
Desi crearea imaginii a facut parte din studiul politicii de foarte mult timp, in ultimii ani aceasta s-a axat pe crearea imaginii profesionale prin intermediul mass-media. Exista doua teorii majore in crearea imaginii: una subliniaza calitatile candidatului, alta subliniaza perceptiile asupra alegatorului.

Fiecare dintre aceste doua teze reprezinta o sarcina pentru producatorul de imagine. Un punct de vedere mai util este cel care priveste imaginea ca o legatura intre candidati, profesionisti si votanti. Din moment ce candidatii cauta anumite roluri si calitati stilistice in candidatii ideali, prin intermediul mass-media, creatorii de imagine evidentiaza calitatile corespunzatoare ale clientilor.

In societatea contemporana opinia publica este in general mediata de mijloacele de comunicare in masa, care cuprind "sfera publica".

Aceasta arena este caracterizata de conflictul dintre piata si principiile democratice si rivalitatea dintre interesele politicienilor si mass-media. Opinia "publicului" nu este creata complet deliberat, ci este construita cu ajutorul sistemelor de comunicatie, in conflict cu actorii politici, care cauta sa detina controlul raspandirii informatiei si sa manipuleze sfera publica. 


    INTRODUCERE - SFERA PUBLICA SI SPECTACOLUL POLITIC

    I. Sfera publica: origine si dezvoltare

    I.1. Public vs. Privat

    I.2. Habermas si sfera publica burgheza

    I.3. Critici aduse teoriei habermasiene

    I.4. Sfera publica in secolul XXI

    I.5. Opinie publica si comunicare politica

    II. Spectacolul politic

     

    IMAGINEA POLITICA

    III. Publicul si imaginea politica

    III.1. Definirea conceptului de imagine

    III.2. Controversa stimul - agent al perceptiei

    III.3. Proiectia imaginii sau echilibrul perceptiv

    III.4. Imaginea ca tranzactie intre stimul si agentul perceperii

    III.5. Procesul de formare al imaginii

    IV. Imaginea candidatilor si comportamentul electoral

    IV.1. Continutul imaginii candidatului.

    IV.2. Imaginea candidatului si actul de votare

    IV.3. Complexitati ale tranzactiilor de imagine

     

    PR-UL POLITIC

    V. PR si imagine politica

    VI. Practici electorale moderne si consecintele lor

    VI.1. Practici electorale moderne

    VI.2. Modernizare si inovatii electorale

    VI.3. Consecintele modelelor de campanie

     

    ANALIZA IMAGINII POLITICE

    VII. Cum analizam imaginea politica?

    VII.1. Analiza imaginii politice

    VII.2. Rolul Q-sort in cercetarea imaginii

    VII.3. Analiza limbajului in cercetarea imaginii

    VIII. Castigatori si pierzatori. Publicul si imaginea candidatilor politici

    VIII.1. Efectele felicitarilor si condoleantelor

    VIII.2. Interpretarea eronata a publicului

     

    CONCLUZII

     

    BIBLIOGRAFIE

  • Titlu: Sfera publica si imaginea politica
  • Pret: 23,90 RON
  • ISBN: 978-973-115-813-6
  • Format: A 5
  • Pagini: 162
Votul cititorilor: (0 voturi)
Daca ai citit aceasta carte, spune si celorlalti cat de mult ti-a placut!
Vot:
Numele tau:
Email:
Titlu:
Parerea ta:
Sfera publica si imaginea politica
Recomanda unui prieten
Comanda telefonica

Vrei sa faci o comanda si nu ai timp?
Introdu numarul de telefon, iar un operator UJmag.ro te va suna
in cel mai scurt timp si iti va cere telefonic restul datelor necesare.

Aboneaza-te la newsletter
Fii la curent cu reducerile!

Parteneri Gold:
Parteneri Silver:
Parteneri Media:
Va recomandam:

Copyright 2008-2024 Universul Juridic Magazin SRL. Toate drepturile rezervate

Comanda prin telefon

0733.673.555
Adaugare in Cos
Produsul a fost adaugat in Cosul de Cumparaturi.
Precomanda
TE RUGAM SA FACI PRECOMANDA DOAR DACA ESTI SIGUR CA VEI ACHIZITIONA ACEASTA CARTE!
Te informam ca titlul pe care l-ai precomandat nu a aparut inca pe piata si nu este disponibil momentan in stoc.
UJmag.ro te va informa de indata ce acest titlu va fi disponibil la vanzare.
Un e-mail de confirmare va fi trimis la adresa ta de posta electronica.
Precomanda cu plata in avans
TE RUGAM SA FACI PRECOMANDA DOAR DACA ESTI SIGUR CA VEI ACHIZITIONA ACEASTA CARTE!
Te informam ca titlul pe care l-ai precomandat nu a aparut inca pe piata si nu este disponibil momentan in stoc.
UJmag.ro te va informa de indata ce acest titlu va fi disponibil la vanzare.
Un e-mail de confirmare va fi trimis la adresa ta de posta electronica.
Rezerva
TE RUGAM SA FACI REZERVAREA DOAR DACA ESTI SIGUR CA VEI ACHIZITIONA ACEASTA CARTE!
Te informam ca titlul pe care l-ai rezervat nu este disponibil in stoc.
Ujmag.ro va depune toate diligentele pentru a comanda aceasta carte pentru tine.
Un e-mail de confirmare va fi trimis la adresa ta de posta electronica.
Adauga in cos