Retail banking Retail banking

Retail banking

Scrie o recenzie | Vezi toate recenziile
Disponibilitate: In stoc
Drept procesual penal - Traian Pop - Curs de drept penal - Ioan Tanoviceanu - Explicatiunea teoretica si practica a Dreptului Civil Roman - Dimitrie Alexandresco

Descriere

Lucrarea de fata se refera la retail banking - activi-tatea bancara orientata catre clientii persoane fizice (populatia) si desfasurata prin intermediul unei retele extinse de sedii bancare. Retail banking-ul a suferit o serie de mutatii considerabile in ultimele decenii, sub presiunea factorilor economici, politici, sociali si tehnologici. Capacitatea sa de adaptare dovedita pana in prezent releva faptul ca acest domeniu va suferi in continuare schimbari de anvergura, cu implicatii semnificative asupra societatii.
Structurata pe sapte capitole, lucrarea se doreste a fi o introducere in activitatea bancara de retail, adresandu-se studentilor, angajatilor din banci si tuturor celor care sunt interesati de acest subiect.
Cartea cuprinde aspecte legate de tipurile de institutii financiar-bancare de retail, produsele si serviciile bancare specifice, particularitati ale strategiilor de marketing bancar, aspecte privind resursele umane in retail banking, managementul riscului si al performantei bancare in retail banking.
De asemenea, prezinta anumite particularitati ale activitatii bancare de retail din diferite tari, abordand si problema efectelor crizei financiare internationale, izbucnita in anul 2007.

Date tehnice

  • Titlu: Retail banking
  • Pret: 24,90 RON
  • ISBN: 978-973-115-532-6
  • Format: Academic
  • Pagini: 162

Cuprins

Capitolul 1. Mediul bancar specific retail banking-ului

1.1. Conceptul de retail banking

1.2. Scurta istorie a activitatii bancare de retail

1.3. Factorii de influenta specifici mediului bancar de retail

1.4. Tipurile de institutii financiar-bancare ofertante de produse si servicii bancare de retail

1.5. Alte institutii specifice mediului bancar de retail

 

Capitolul 2. Produsele si serviciile bancare de retail

2.1. Notiunea de produs si serviciu bancar de retail

2.2. Caracteristicile produselor si serviciilor bancare de retail

2.3. Tipurile de produse si servicii bancare de retail

 

Capitolul 3. Aspecte privind strategiile de marketing specifice activitatii

bancare de retail

3.1. Concurenta in activitatea bancara de retail

3.2. Specificitatea strategiilor de produs in retail banking

3.3. Particularitati ale stabilirii preturilor produselor si serviciilor bancare de retail

3.4. Canalele de distributie specifice retail banking-ului

3.5. Promovarea in retail banking

3.6. Relatia banca - client specifica activitatii bancare de retail

 

Capitolul 4. Aspecte privind resursele umane in retail banking

4.1. Managementul resurselor umane in retail banking

4.2. Cunostinte, abilitati si atitudini ale angajatilor in retail banking

4.3. Etica in retail banking

 

Capitolul 5. Elemente privind managementul riscului si al performantei

bancare in retail banking

5.1. Tipurile de riscuri in retail banking

5.2. Etapele de acordare a creditelor de retail

5.3. Binomul risc - profitabilitate

 

Capitolul 6. Experiente in activitatea bancara de retail in lume

6.1. Particularitati ale activitatii bancare de retail in SUA

6.2. Particularitati ale activitatii bancare de retail in Europa

6.2.1. Activitatea bancara de retail in Marea Britanie

6.2.2. Activitatea bancara de retail in Germania

6.2.3. Activitatea bancara de retail in Franta

6.2.4. Activitatea bancara de retail in Spania

6.2.5. Activitatea bancara de retail in Italia

6.2.6. Activitatea bancara de retail in tarile din nordul Europei

6.2.7. Activitatea bancara de retail in Elvetia

6.3. Particularitati ale activitatii bancare de retail in Romania

 

Capitolul 7. Tendinte si perspective in activitatea bancara de retail

7.1. Principalele tendinte in activitatea bancara de retail

7.2. Dereglementare - reglementare

7.3. Internationalizarea bancara

7.4. Inovatia tehnologica

7.5. Universalizarea si specializarea

7.6. Comportamentul corporatist

7.7. Trecerea unor state de la economia centralizata la cea de piata

7.8. Euro si integrarea europeana

7.9. Schimbarile din comportamentul clientilor de retail banking si relatia banca - client

7.10. Noi provocari in managementul bancilor de retail

Bibliografie

Pagina:

Despre autori:

Bogdan Capraru Activitate profesională Studii: 2011 – 2013 Program postdoctoral de cercetare avansată, “Studii Post-Doctorale în Economie: program de formare continuă a cercetătorilor de elită (SPODE)”, Academia Română, cu tema „Criza și reglementarea financiar-bancară”... Citeste mai mult >

Spune-ne opinia ta!

Votul cititorilor: (0 voturi)
Daca ai citit aceasta carte, spune si celorlalti cat de mult ti-a placut!
 
Vot:
Numele tau:
Email (obligatoriu):
Titlu:
Parerea ta:
Introdu codul:
Adaugare in Cos
Produsul a fost adaugat in Cosul de Cumparaturi.
Precomanda
TE RUGAM SA FACI PRECOMANDA DOAR DACA ESTI SIGUR CA VEI ACHIZITIONA ACEASTA CARTE!
Te informam ca titlul pe care l-ai precomandat nu a aparut inca pe piata si nu este disponibil momentan in stoc. UJmag.ro te va informa de indata ce acest titlu va fi disponibil la vanzare. Un e-mail de confirmare va fi trimis la adresa ta de posta electronica.
Selecteaza cantitatea dorita:
| NU PRECOMAND »
Rezerva
TE RUGAM SA FACI REZERVAREA DOAR DACA ESTI SIGUR CA VEI ACHIZITIONA ACEASTA CARTE!
Te informam ca titlul pe care l-ai rezervat nu este disponibil in stoc. Ujmag.ro va depune toate diligentele pentru a comanda aceasta carte pentru tine. Un e-mail de confirmare va fi trimis la adresa ta de posta electronica.

Doresc sa rezerv buc.
| NU REZERV »
Adauga in cos
Alege o carte pe care o vei primi gratuit odata cu comandarea acestei carti: