Partea plina a paharului
O introducere in tehnicile si campaniile de relatii publice
- Cod:12799
- Autor: David George , Mircea Dan
- Publicat de: Editura Lumen
- Colectia: Comunicare
- Data aparitiei: Decembrie 2015
- Cuprins
- Rasfoieste
Termen de livrare
2 zile lucratoareReduceri
Oferte speciale exclusiveComanda direct la
Telefon: 0733.673.555Plateste cu cardul
Protectia platii onlineDe mai bine de doua decenii, activitatea de relatii publice ca efort sistematic si planificat al unei organizatii de castigare a intelegerii, bunavointei, simpatiei si sprijinului public este din ce in ce mai prezenta si in spatiul public romanesc. Cum era si firesc, evolutia relatiilor publice a parcurs o entuziasta perioada de pionierat, dupa care, treptat, a cunoscut o etapa de profesionalizare din ce in ce mai profunda. In acest context, pe langa buna cunoastere a aspectelor teoretice ale relatiilor publice, un practician interesat de consolidarea reputatiei sale, de „dobandirea intelegerii si acceptarii publice”, are nevoie cel putin de un plan eficient si de niste instrumente practice prin care sa puna in aplicare planul; adica exact ceea ce stipula Bernays cu aproape 90 de ani in urma. Avand in vedere aceste cerinte, propunem celor care doresc sa se initieze in buna cunoastere si manuire a tehnicilor de relatii publice o serie de retete indelung verificate in practica si care, aplicate corect, pot produce rezultatele asteptate. Mai mult decat atat, propunem si modalitati de integrare a acestor tehnici in campanii de relatii publice, urmand reguli si algoritmi a caror utilitate a fost confirmata de practica in numeroase ocazii.
(Autorul)
- Titlu: Partea plina a paharului
- Pret: 61,00 RON
- ISBN: 978-973-166-419-4
- Format: A5
- Pagini: 390
Vrei sa faci o comanda si nu ai timp?
Introdu numarul de telefon, iar un operator UJmag.ro te va suna
in cel mai scurt timp si iti va cere telefonic restul datelor necesare.