47,50 lei (-5%)
Publicitatea si administratia publica sub presiunea eticii
- Cod:12798
- Autor: Prof. univ. dr. Sandu Frunza
- Publicat de: Editura Lumen
- Colectia: Dezvoltare Sociala
- Data aparitiei: Decembrie 2015
- Cuprins
- Rasfoieste
Magazin închis
între 30.04-06.05.2024Reduceri
Oferte speciale exclusiveComanda direct la
Telefon: 0733.673.555Plateste cu cardul
Protectia platii onlineSimtind nevoia regandirii traditiei si uneori a eliberarii de sub presiunea traditiei, ganditorii contemporani nu au avut foarte multe ezitari sa vorbeasca despre sfarsitul religiei, despre sfarsitul filosofiei, sfarsitul relatiilor publice, despre moartea lui Dumnezeu sau despre sfarsitul moralei etc. Fiecare dintre aceste proclamari ale sfarsitului este insotita si de un reviriment pe un plan si o dimensiune mai putin violenta decat forma anterioara de manifestare, dar cu o consistenta suficienta in ordinea realitatii si a vietii. De aceea, trebuie precizat, nu este vorba de o reinviere a ceea ce exista anterior, fiecare sfarsit se dovedeste a fi, de fapt, un nou inceput. Pornind de aici se pot dezvolta reflectii filosofice, politice, etice sau de alta natura care sa explice noul context social, politic, administrativ sau pur si simplu uman, daca aceasta simplitate este privita in complexitatea manifestarilor conditiei umane in lumea moderna sau postmoderna.
(Autorul)
- Titlu: Publicitatea si administratia publica sub presiunea eticii
- Pret: 50,00 RON
- ISBN: 978-973-166-399-9
- Format: A5
- Pagini: 254
Este doctor în filosofie, cu specializare în filosofia culturii, a valorilor și a istoriei. Conduce doctorate în domeniul științelor politice. Domeniile sale de interes sunt: comunicare, filosofia succesului, dezvoltare personală și brand personal, consilierea etică și existențială,...
Vrei sa faci o comanda si nu ai timp?
Introdu numarul de telefon, iar un operator UJmag.ro te va suna
in cel mai scurt timp si iti va cere telefonic restul datelor necesare.