22,80 lei (-5%)
Procesul decizional bazat pe performanta, cost si valoare.
- Cod:9552
- Autor: Carmen Veronica Zefinescu
- Publicat de: Editura Pro Universitaria
- Colectia: In afara colectiilor
- Data aparitiei: Decembrie 2015
- Cuprins
- Rasfoieste
Termen de livrare
2 zile lucratoareReduceri
Oferte speciale exclusiveComanda direct la
Telefon: 0733.673.555Plateste cu cardul
Protectia platii onlineScopul oricarei afaceri este de a oferi avantaje celor implicati in buna desfasurare a ei. Acestea au la baza rezultatele financiare obtinute in urma derularii respectivei afaceri.
Activitatea agentilor economici a fost si este afectata direct, pe de o parte, de necesitatea raportarii permanente la o piata, pe de alta parte, de mentalitatea unor factori decizionali, atat interni cat si externi.
Pentru maximizarea profitului managerii trebuie sa puna un accent deosebit pe principiile de marketing, care, prin viziunea lor strategica intereseaza toate activitatile desfasurate in cadrul unei companii avand in vedere in ultima instanta organizarea si desfasurarea pe baze stiintifice a tuturor activitatilor care contribuie la realizarea in cele mai bune conditii a afacerilor.
Cunoasterea pietei, explicarea si intelegerea fenomenelor generate de catre aceasta, cat si asigurarea posibilitatilor de a actiona profitabil in stransa concordanta cu exigentele acestora, a impus in centrul atentiei intreprinzatorilor ca indispensabila utilizarea programelor de marketing si, ca parte componenta a acestora - indeosebi ca instrument de actiune in relatiile firmei cu ponderi ridicate in cadrul pietei – planul de afaceri.
Pertinenta costurilor este valabila daca este asigurata conditia de fiabilitate a calculatiei acestora - a costurilor produselor, dar si a celor care genereaza performantele asupra carora companiile vor cauta sa le utilizeze ca avantaj competitiv: flexibilitate, termene, servicii.
Informatiile furnizate de contabilitatea manageriala sunt necesare fundamentarii unor decizii cum ar fi: cresterea volumului vanzarilor intr-o zona geografica determinata, continuarea fabricarii unor produse care genereaza pierderi, introducerea fabricarii unui nou produs, evaluarea modului de gestionare a unei companii.
Principalele obiective ale lucrarii le-au constituit:
- evidentierea abordarilor conceptuale referitoare la sistemul decizional – informational al companiilor, prin analiza literaturii de specialitate nationale si internationale;
- transformarile in tipologiile privind costurile si analiza influentelor acestora in cadrul procesului decizional;
- evolutia binomului performanta – valoare in companiile contemporane.
- Titlu: Procesul decizional bazat pe performanta, cost si valoare.
- Pret: 24,00 RON
- ISBN: 978-606-26-0412-7
- Format: Academic
- Pagini: 156
Vrei sa faci o comanda si nu ai timp?
Introdu numarul de telefon, iar un operator UJmag.ro te va suna
in cel mai scurt timp si iti va cere telefonic restul datelor necesare.