49,41 lei (-10.00%)
Franciza, francizarea. Ghid practic. Ediția a 3-a.
- Cod:14978
- Autor: Mihaela Mocanu
- Publicat de: Editura C.H. Beck
- Colectia: Economie
- Data aparitiei: Iunie 2023
- Cuprins
Termen de livrare
2 zile lucratoareReduceri
Oferte speciale exclusiveComanda direct la
Telefon: 0733.673.555Plateste cu cardul
Protectia platii onlineDespre lucrare
Prezenta lucrare se doreste a fi un vademecum pentru toti cei interesati de aspectul dinamic al contractului de franciza.
Franciza este intalnita in sectoare economice pe cat de diverse, pe atat de importante precum: alimentatia publica, dar si comertul cu articole de imbracaminte, produsele cosmetice, obiectele de mobila, piata auto, produsele petroliere, serviciile de asigurari si banci, agentiile de turism, agentiile de publicitate, agentiile imobiliare si serviciile hoteliere.
Salut aparitia acestui nou volum si incurajez autoarea sa continue cercetarile in materia francizei, rezultatul eforturilor sale putand fi de un real folos persoanelor interesate de modul in care este
reglementata franciza, precum si de diversele aplicatii practice ale contractului omonim, imbogatirea literaturii de specialitate fiind nu doar un simplu act cultural, ci si o contributie majora la mai buna intelegere a unui fenomen comercial din ce in ce mai des intalnit si mai complex: franciza.
Bogdan M. Chiritoiu,
Presedintele Consiliului Concurentei
Din cuprins
- Pilonii francizei
- Marca francizorului
- Asistența comerciala și tehnica oferita de catre francizor
- Tipuri de franciza
- Contractul de franciza
- Clauze specifice in contractul de franciza
- Alegea produsului
- Redevența inițiala
- Comunicari cu privire la know-how
Puncte forte
- abordare interdisciplinara cu referiri la științele de ramura;
- expunere pragmatica a problemelor de actualitate in materie;
- identifica principalele aspecte relevante cu privire la contractul de franciza și aspectele de ordin economic și practic ale francizei
- asigura prezentarea pe larg a principalilor pași in deschiderea unei rețele de franciza și garantarea succesului acesteia prin exemple practice
- noțiunile explicate sunt ușor de asimilat, iar prezentarea temelor este facuta intr-un stil clar și logic;
- index alfabetic.
Despre autoare
Mihaela Mocanu este avocat in Baroul București, avand o experiența profesionala de peste 15 ani și doctor in drept al Universitații Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca, unde a susținut public in anul 2007 teza cu titlul „Contractul de franciza”.
- Titlu: Franciza, francizarea. Ghid practic. Ediția a 3-a.
- Pret: 54,90 RON
- ISBN: 978-606-18-1318-6
- Format: A5
- Pagini: 152
Vrei sa faci o comanda si nu ai timp?
Introdu numarul de telefon, iar un operator UJmag.ro te va suna
in cel mai scurt timp si iti va cere telefonic restul datelor necesare.