Franciza, Francizarea – ghid practic. Editia a 2-a
Know-how / Succes / Retea / Profit / Marca / Asistenta
- Cod:11856
- Autor: Mihaela Mocanu
- Publicat de: Editura C.H. Beck
- Colectia: Economie
- Data aparitiei: Iunie 2019
- Cuprins
Termen de livrare
2 zile lucratoareReduceri
Oferte speciale exclusiveComanda direct la
Telefon: 0733.673.555Plateste cu cardul
Protectia platii onlineIn aceasta noua ediție pe care ne-o propune autoarea, se pot regasi noi informații despre mediul antreprenorial romanesc, cu accent pe regulile de funcționare ale francizei și construirea unei rețele de francizați, avantajele acestui tip de contract și, implicit, a afacerii in sine, fiind net superioare modelelor clasice, fapt dovedit de catre rețele de franciza deja bine cunoscute la nivel internațional.
Din cuprins
• Marca francizorului
• Contractul de franciza
• Know-how-ul francizorului
• Alegerea produsului
• Aprovizionarea membrilor rețelei de franciza
• Franciza și comerțul electonic sau e-franciza
Puncte forte
• Identifica principalele aspecte relevante cu privire la contractul de franciza și aspectele de ordin economic și practic ale francizei
• Asigura prezentarea pe larg a principalilor pași in deschiderea unei rețele de franciza și garantarea succesului acesteia prin exemple practice
• Ample referințe bibliografice
Despre autor
Mihaela Mocanu este avocat in Baroul București, avand o experiența profesionala de peste 15 ani și doctor in drept al Universitații „Babeș-Bolyai” din Cluj-Napoca, unde a susținut public in anul 2007 teza cu titlul „Contractul de franciza”.
- Titlu: Franciza, Francizarea – ghid practic. Editia a 2-a
- Pret: 49,90 RON
- ISBN: 978-606-18-0850-2
- Format: Academic
- Pagini: 152
Votul cititorilor:
(0 voturi)
Daca ai citit aceasta carte, spune si celorlalti cat de mult ti-a placut!
Vrei sa faci o comanda si nu ai timp?
Introdu numarul de telefon, iar un operator UJmag.ro te va suna
in cel mai scurt timp si iti va cere telefonic restul datelor necesare.