Managementul fortelor de vanzare
Managementul fortelor de vanzare
Pret de coperta: 27,00
24,30 lei (-10%)
Managementul fortelor de vanzare
Cursuri universitare
Managementul fortelor de vanzare

Pret de coperta: 27,00

24,30 lei

Economisesti 10%

Disponibilitate: In stoc

Adauga in cos

Te contactam noi

Ridicare personala de la sediul UJmag
Comanda produsul si vino sa-l ridici din sediu azi, 08.30-17.00

Livrare prin curier
Timp estimat de livrare: 2 zile lucratoare

Transport gratuit
Pentru comenzile peste 150 Lei
Reduceri
Oferte speciale exclusive
Comanda direct la
Telefon: 0733.673.555
Plateste cu cardul
Protectia platii online

A vinde azi, inseamna a fi responsabil si capabil de a aduce in fata clientilor ceea ce isi doresc si chiar mai mult de atat, ceea ce nu au gandit ca poate exista. Intr-o lume a schimbarilor, a informatiilor si tehnologiilor de viitor rolul celor care vand produse si servicii este foarte important. Desi se dezvolta noi tehnici de vanzare in care nu exista contact direct intre vanzator si client, locul vanzarilor personale este bine stabilit.

Aparitia conceptului de forta de vanzare a revolutionat stiinta vanzarii, conferind personalului antrenat in aceste activitati rolul de forta motrica, generatoare de profit pentru intreprindere si satisfactie pentru clienti. Lucrarea Managementul fortelor de vanzare se doreste a fi o analiza a rolului jucat de fortele de vanzare in cadrul intreprinderii, care a adoptat conceptul de marketing si a stabilit coordonatele politicilor mixului de comunicatie in concordanta cu obiectivele generale ale organizatie si sa ofere informatii pentru realizarea unui cadru general de organizare si gestionare a fortelor de vanzare.

S-a abordat continutul si specificitatea conceptului de forta de vanzare in contextul evolutiei marketingului, punand in evidenta principalelor etape care au marcat dezvoltare si imbogatirea sa. Desi exista mai multe opinii cu privire la locul si rolul fortelor de vanzare in cadrul intreprinderii, in unanimitate specialisti ai marketingului recunosc faptul ca acestea reprezinta principala cale de a vinde si de a comunica cu clientii.

Lucrarea Managementul fortelor de vanzare, prin structura si continutul sau ofera o imagine sintetica si cu caracter practic cu privire la managementul fortelor de vanzare, evidentiind importanta tuturor aspectelor si in special a rolului jucat de fortele de vanzare ca al cincilea element al mixului de marketing.

Fortele de vanzare reprezinta o resursa interna extrem de importanta, care trebuie recrutata, selectionata, pregatita si motivata corespunzator pentru ca reversibilitatea acestor demersuri sa fie reala si pe masura asteptarilor. Rolul fortelor de vanzare sporeste si se diversifica continuu, acestea nefiind considerate ca simpli agenti de vanzare ci adevarati manageri ai relatiei cu clientii.

  • Titlu: Managementul fortelor de vanzare
  • Pret: 27,00 RON
  • ISBN: 978-973-129-399-8
  • Format: A5
  • Pagini: 194
Votul cititorilor: (0 voturi)
Daca ai citit aceasta carte, spune si celorlalti cat de mult ti-a placut!
Vot:
Numele tau:
Email (obligatoriu):
Titlu:
Parerea ta:
Anca Adriana Cristea
EXPERIENŢĂ PROFESIONALĂ: 1997 - prezent, Lector universitar, Universitatea Creştin㠓Dimitrie Cantemir, Bucureşti 1999 - cadru didactic asociat, IROFAL 1998 - prezent, cadru didactic asociat THR C 1995 - 1997, cadru didactic asociat, Universitatea...

Citeste mai mult »

Managementul fortelor de vanzare
Recomanda unui prieten
Comanda telefonica

Vrei sa faci o comanda si nu ai timp?
Introdu numarul de telefon, iar un operator UJmag.ro te va suna
in cel mai scurt timp si iti va cere telefonic restul datelor necesare.

Aboneaza-te la newsletter
Fii la curent cu reducerile!

Parteneri Gold:
Parteneri Silver:
Parteneri Media:
Va recomandam:

Comanda prin telefon

0733.673.555

Copyright 2008-2020 Universul Juridic Magazin SRL. Toate drepturile rezervate

Adaugare in Cos
Produsul a fost adaugat in Cosul de Cumparaturi.
Precomanda
TE RUGAM SA FACI PRECOMANDA DOAR DACA ESTI SIGUR CA VEI ACHIZITIONA ACEASTA CARTE!
Te informam ca titlul pe care l-ai precomandat nu a aparut inca pe piata si nu este disponibil momentan in stoc.
UJmag.ro te va informa de indata ce acest titlu va fi disponibil la vanzare.
Un e-mail de confirmare va fi trimis la adresa ta de posta electronica.
Rezerva
TE RUGAM SA FACI REZERVAREA DOAR DACA ESTI SIGUR CA VEI ACHIZITIONA ACEASTA CARTE!
Te informam ca titlul pe care l-ai rezervat nu este disponibil in stoc.
Ujmag.ro va depune toate diligentele pentru a comanda aceasta carte pentru tine.
Un e-mail de confirmare va fi trimis la adresa ta de posta electronica.
Adauga in cos