Managementul strategic al firmei de comert si turism
- Cod:3903
- Autor: Gheorghiță Căprărescu
- Publicat de: Editura Wolters Kluwer
- Colectia: Ad Litteram
- Data aparitiei: Februarie 2009
Termen de livrare
2 zile lucratoareReduceri
Oferte speciale exclusiveComanda direct la
Telefon: 0733.673.555Plateste cu cardul
Protectia platii onlineCUPRINS
INTRODUCERE
CAPITOLUL 1. Cadrul conceptual al managementului strategic 9
1.1. Managementul strategic: definire, necesitate, avantajele practicarii
1.2. Evolutia tehnicilor specifice
1.3. Cadrul conceptual specific
CAPITOLUL 2. Strategia, instrument central al managementului strategic
2.1. Definirea conceptului de strategie
2.2. Componentele strategiei
2.3. Asemanari si deosebiri intre strategia afacerilor si strategia militara
CAPITOLUL 3. Analiza capabilitatii strategice a firmei de comert si turism
3.1. Identitatea firmelor de comert si turism
3.2. Analiza diagnostic, metoda de evaluare a capabilitatii strategice a firmei de comert si turism
3.2.7. Conceptul, necesitatea si obiectivele specifice
3.2.2. Tipologia analizelor diagnostic
3.2.3. Metodologia de elaborare a analizei diagnostic
3.2.4. Date de caracterizare a domeniilor de activitate ale firmei
3.3. Analiza vocatiei firmei
3.4. Segmentarea strategica si analiza atractivitatii DAS
3.5. Analiza lantului valorii
###CAPITOLUL 4. Analiza mediului extern
4.1. Definirea, caracteristicile si variabilele mediului extern
4.2. Componentele si influentele mediului extern general asupra firmei de comert si turism
4.3. Analiza mediului extern specific al firmei de comert si turism
4.3.7. Analiza contextului strategic al firmei de comert si turism
4.3.2. Analiza industriei.
4.3.3. Analiza pietei specifice
CAPITOLUL 5. Analiza corelata a capabilitatii strategice si a mediului extern al firmei de comert si turism
5.1. Analiza matriciala
5.7.7. Matricea SWOT
5.7.2. Matricea B.C.C
5.7.3. Matricea General Electric - Mc Kinsey (ABC)
5.7.4. Matricea ArthurD. Little (A.D.L.)
5.2. Analiza portofoliului de activitati
5.3. Selectarea domeniilor de activitate strategica
5.4. Stabilirea tipului de strategie pentru fiecare DAS
CAPITOLUL 6. Tipuri de strategii
6.1. Strategii la nivelul firmei
6.7.7. Determinantii endogeni ai strategiei
6.7.2. Determinantii exogeni ai strategiei
6.7.3. Tipuri de strategii la nivelul firmei
6.2. Strategii de afaceri
6.2.7. Clasificarea luiIgorAnsoff.
6.2.2. Clasificarea luiMichael Porter
6.2.3. Clasificarea luiHenry Mintzberg
6.3. Strategii functionale
###CAPITOLUL 7. Pilotajul global strategic
7.1. Definire, trasaturi si tipuri de pilotaj global strategic
7.2. Principiile pilotajului global strategic
7.3. Etapele pilotajului global strategic
7.3.1. Reflectia strategica
7.3.2. Planificarea strategica
7.3.3. Planificarea operationala
7.4. Structuri specifice pilotajului strategic
CONCLUZII
LISTA TABELELOR
LISTA FIGURILOR
BIBLIOGRAFIE
- Titlu: Managementul strategic al firmei de comert si turism
- Pret: 38,00 RON
- ISBN: 9789731911373
- Format: Acad 17x24
- Pagini: 200
Cradul didactic: profesor universitar doctor Disciplinele predate: Bazele managementului; Managementul firmei de comerţ şi turism; Proiecte economice; Management strategic. Absolvent: Facultatea Economie Generală, anul 1968...
Vrei sa faci o comanda si nu ai timp?
Introdu numarul de telefon, iar un operator UJmag.ro te va suna
in cel mai scurt timp si iti va cere telefonic restul datelor necesare.