Managementul strategic al firmei de comert si turism
Managementul strategic al firmei de comert si turism
Pret de coperta: 38,00
34,20 lei (-10%)
Managementul strategic al firmei de comert si turism
Ad Litteram
Managementul strategic al firmei de comert si turism

Pret de coperta: 38,00

34,20 lei

Economisesti 10%

Disponibilitate: Nu este pe stoc

Rezerva

Vom depune toata diligenta in vederea gasirii cartii.

Rezerva acum si te vom anunta prin e-mail, in maxim 30 de zile, pentru ca tu sa o poti comanda imediat.

Transport gratuit

Pentru comenzile peste 300 Lei

Reduceri

Oferte speciale exclusive

Comanda direct la

Telefon: 0733.673.555

Plateste cu cardul

Protectia platii online

    CUPRINS

    INTRODUCERE

    CAPITOLUL 1. Cadrul conceptual al managementului strategic 9

    1.1. Managementul strategic: definire, necesitate, avantajele practicarii

    1.2. Evolutia tehnicilor specifice

    1.3. Cadrul conceptual specific

    CAPITOLUL 2. Strategia, instrument central al managementului strategic

    2.1. Definirea conceptului de strategie

    2.2. Componentele strategiei

    2.3. Asemanari si deosebiri intre strategia afacerilor si strategia militara

    CAPITOLUL 3. Analiza capabilitatii strategice a firmei de comert si turism

    3.1. Identitatea firmelor de comert si turism

    3.2. Analiza diagnostic, metoda de evaluare a capabilitatii strategice a firmei de comert si turism

    3.2.7. Conceptul, necesitatea si obiectivele specifice

    3.2.2. Tipologia analizelor diagnostic

    3.2.3. Metodologia de elaborare a analizei diagnostic

    3.2.4. Date de caracterizare a domeniilor de activitate ale firmei

    3.3. Analiza vocatiei firmei

    3.4. Segmentarea strategica si analiza atractivitatii DAS

    3.5. Analiza lantului valorii

    ###CAPITOLUL 4. Analiza mediului extern

    4.1. Definirea, caracteristicile si variabilele mediului extern

    4.2. Componentele si influentele mediului extern general asupra firmei de comert si turism

    4.3. Analiza mediului extern specific al firmei de comert si turism

    4.3.7. Analiza contextului strategic al firmei de comert si turism

    4.3.2. Analiza industriei.

    4.3.3. Analiza pietei specifice

    CAPITOLUL 5. Analiza corelata a capabilitatii strategice si a mediului extern al firmei de comert si turism

    5.1. Analiza matriciala

    5.7.7. Matricea SWOT

    5.7.2. Matricea B.C.C

    5.7.3. Matricea General Electric - Mc Kinsey (ABC)

    5.7.4. Matricea ArthurD. Little (A.D.L.)

    5.2. Analiza portofoliului de activitati

    5.3. Selectarea domeniilor de activitate strategica

    5.4. Stabilirea tipului de strategie pentru fiecare DAS

    CAPITOLUL 6. Tipuri de strategii

    6.1. Strategii la nivelul firmei

    6.7.7. Determinantii endogeni ai strategiei

    6.7.2. Determinantii exogeni ai strategiei

    6.7.3. Tipuri de strategii la nivelul firmei

    6.2. Strategii de afaceri

    6.2.7. Clasificarea luiIgorAnsoff.

    6.2.2. Clasificarea luiMichael Porter

    6.2.3. Clasificarea luiHenry Mintzberg

    6.3. Strategii functionale

    ###CAPITOLUL 7. Pilotajul global strategic

    7.1. Definire, trasaturi si tipuri de pilotaj global strategic

    7.2. Principiile pilotajului global strategic

    7.3. Etapele pilotajului global strategic

    7.3.1. Reflectia strategica

    7.3.2. Planificarea strategica

    7.3.3. Planificarea operationala

    7.4. Structuri specifice pilotajului strategic

    CONCLUZII

    LISTA TABELELOR

    LISTA FIGURILOR

    BIBLIOGRAFIE

  • Titlu: Managementul strategic al firmei de comert si turism
  • Pret: 38,00 RON
  • ISBN: 9789731911373
  • Format: Acad 17x24
  • Pagini: 200
Votul cititorilor: (0 voturi)
Daca ai citit aceasta carte, spune si celorlalti cat de mult ti-a placut!
Vot:
Numele tau:
Email:
Titlu:
Parerea ta:
Gheorghita Caprarescu
Cradul didactic: profesor universitar doctor Disciplinele predate: Bazele managementului; Managementul firmei de comerţ şi turism; Proiecte economice; Management strategic. Absolvent: Facultatea Economie Generală, anul 1968...

Citeste mai mult »

Managementul strategic al firmei de comert si turism
Recomanda unui prieten
Comanda telefonica

Vrei sa faci o comanda si nu ai timp?
Introdu numarul de telefon, iar un operator UJmag.ro te va suna
in cel mai scurt timp si iti va cere telefonic restul datelor necesare.

Aboneaza-te la newsletter
Fii la curent cu reducerile!

Parteneri Gold:
Parteneri Silver:
Parteneri Media:
Va recomandam:

Comanda prin telefon

0733.673.555

Copyright 2008-2021 Universul Juridic Magazin SRL. Toate drepturile rezervate

Adaugare in Cos
Produsul a fost adaugat in Cosul de Cumparaturi.
Precomanda
TE RUGAM SA FACI PRECOMANDA DOAR DACA ESTI SIGUR CA VEI ACHIZITIONA ACEASTA CARTE!
Te informam ca titlul pe care l-ai precomandat nu a aparut inca pe piata si nu este disponibil momentan in stoc.
UJmag.ro te va informa de indata ce acest titlu va fi disponibil la vanzare.
Un e-mail de confirmare va fi trimis la adresa ta de posta electronica.
Rezerva
TE RUGAM SA FACI REZERVAREA DOAR DACA ESTI SIGUR CA VEI ACHIZITIONA ACEASTA CARTE!
Te informam ca titlul pe care l-ai rezervat nu este disponibil in stoc.
Ujmag.ro va depune toate diligentele pentru a comanda aceasta carte pentru tine.
Un e-mail de confirmare va fi trimis la adresa ta de posta electronica.
Adauga in cos