Strategii manageriale
Strategii manageriale
Pret de coperta: 110,00
104,50 lei (-5%)
Biblioteca de Management
Strategii manageriale

Pret de coperta: 110,00

104,50 lei

Economisesti 5%

Disponibilitate: Nu este pe stoc

Rezerva

Vom depune toata diligenta in vederea gasirii cartii.

Rezerva acum si te vom anunta prin e-mail, in maxim 30 de zile, pentru ca tu sa o poti comanda imediat.

Termen de livrare

2 zile lucratoare

Reduceri

Oferte speciale exclusive

Comanda direct la

Telefon: 0733.673.555

Plateste cu cardul

Protectia platii online

Lucrarea Strategii manageriale se bazeaza, intr-o anumita masura, si pe rezultatele unei cercetari care a avut ca obiectiv stabilirea ariei problematicii a noului concept in gandirea strategica si anume, managementul strategic, lansat dupa ce, intr-un numar mare de articole au fost evidentiate limitele planificarii strategice, concept care nu putea raspunde cerintelor in continua schimbare. H. Mintzberg lansase ideea cresterii si decaderii planificarii strategice si sustinea trecerea la managementul strategic.

Insa, pentru a vedea in ce masura noul concept anuntat are propriul obiect si se dorea eliminarea limitelor planificarii strategice, am considerat necesar sa inventariem elementele definitorii ale acesteia pentru a le compara cu ceea ce se presupunea a fi managementul strategic. Cercetarile noastre efectuate o indelungata perioada de timp, au folosit oportunitatile generate de posibilitatea de asimilare a know-how-ului managerial, ca urmare a mobilitatilor in strainatate efectuate de autori in universitati din SUA, Franta, Germania, Belgia, Spania, Italia, Polonia, Grecia, s.a.

Fara a avea pretentia ca am cuprins intreaga literatura elaborata in domeniu, rezultatele cercetarilor noastre nu au fost, insa, pe masura asteptarilor, in sensul de a identifica elemente definitorii ale noului concept.

Cercetarea efectuata a evidentiat faptul ca planificarea strategica poate fi folosita in continuare, in practica manageriala, luand insa in considerare limitele acesteia, relevate pe buna dreptate de critici.

Manualele universitare intitulate „Management strategic”, elaborate de ilustri reprezentanti ai gandirii strategice reiau, in mare parte, problematica specifica planificarii strategice („Regele a murit. Traiasca regele”). In aceasta situatie am considerat necesara valorificarea rezultatelor muncii desfasurate in definitivarea unei lucrari, la care s-a lucrat in paralel si care este lucrarea de fata.

Strategia reflecta capacitatea organizatiilor de a stapani, cat mai mult posibil, incertitudinea lumii, necunoscutul viitorului, de a nu fi surprinse de evenimente, cu alte cuvinte: sa le previna, sa le prevada, chiar sa le accepte si sa le foloseasca in beneficiul acestora.

Aceasta constructie stiintifica trebuie inteleasa ca un ghid practic util managerilor, specialistilor, studentilor si tuturor celor interesati in care acestia vor gasi elementele fundamentale necesare pentru realizarea unui management eficient.

Ne exprimam convingerea ca aceasta lucrare va contribui la intelegerea mai buna a conceptului de strategie manageriala, dand posibilitatea celor care doresc sa-l utilizeze in practica cotidiana, atat in interesul organizatiei in care lucreaza, cat si in interesul personal, al fiecaruia: „Nu fanteziilor noastre – bine ar fi sa decada mai toate pe cat de repede s-au inaltat – ci minunatiilor realitatii” . In acest sens, lucrarea a fost structurata in trei parti care formeaza, de fapt, logica demersului stiintific intreprins:

Partea I – Fundamente ale strategiei (definirea conceptului de strategie; segmentarea strategica – ca fundament al analizei strategice; procesul strategic; instrumentele folosite in fundamentarea deciziilor strategice).
Partea a II-a – Clasificarea strategiilor in functie de nivelurile de abordare a acestora (prezentarea nivelurilor de elaborare a strategiei; strategii la nivelul intreprinderii: strategii corporative; strategii la nivelul unitatii strategice de afaceri; domeniului strategic de activitate).
Partea a III-a – Modalitatile de dezvoltare strategica (cresterea interna; cresterea externa; strategii internationale).

Lucrarea Strategii manageriale pe care o prezentam cititorului interesat si avizat este rezultatul unei vointe comune a trei generatii de cadre didactice din cadrul Universitatii „Valahia” din Targoviste. Aceasta carte se constituie ca simbol al continuitatii pentru Scoala de Management de la Targoviste.

Constienti de amploarea si complexitatea demersului stiintific, autorii considera ca o asemenea lucrare poate ascunde anumite limite in prezentarea traiectoriei problematicii abordate privind strategiile manageriale. Astfel, orice sugestie sau propunere sunt bine venite din perspectiva editarii unei noi editii.

Autorii multumesc tuturor celor care au facut posibila aparitia acestei carti: familiilor noastre, conducerii Universitatii „Valahia” din Targoviste si editurii Pro Universitaria.

  • Titlu: Strategii manageriale
  • Pret: 110,00 RON
  • ISBN: 978-606-26-0088-4
  • Format: Academic
  • Pagini: 878
Votul cititorilor: (0 voturi)
Daca ai citit aceasta carte, spune si celorlalti cat de mult ti-a placut!
Vot:
Numele tau:
Email:
Titlu:
Parerea ta:
Ion Stegăroiu
Profesor emerit și conducător de doctorat în domeniul Management, autor de manuale și studii universitare, fondator al școlii doctorale din Târgoviște. Deține o vastă și bogată experiență managerială de peste 40 ani. Profesor invitat la diverse universități din străinătate. A...

Citeste mai mult »

Anișoara Duică
Absolventă a Universităţii „Valahia" din Târgovişte. Autor de carte universitară, participant frecvent la manifestări științifice internaționale. În calitate de cercetător științific a fost membru în diferite proiecte de cercetare naționale și internaționale. Este...

Citeste mai mult »

Mircea Constantin Duică
Absolvent al Universităţii „Valahia" din Târgoviște. Competențe în domeniul managementului ca autor de carte universitară. Experiență în managementul academic universitar ca decan al Facultății de Științe Economice, vicepreședinte al Senatului și din anul 2020 prorector al...

Citeste mai mult »

Strategii manageriale
Recomanda unui prieten
Comanda telefonica

Vrei sa faci o comanda si nu ai timp?
Introdu numarul de telefon, iar un operator UJmag.ro te va suna
in cel mai scurt timp si iti va cere telefonic restul datelor necesare.

Aboneaza-te la newsletter
Fii la curent cu reducerile!

Parteneri Gold:
Parteneri Silver:
Parteneri Media:
Va recomandam:

Copyright 2008-2024 Universul Juridic Magazin SRL. Toate drepturile rezervate

Comanda prin telefon

0733.673.555
Adaugare in Cos
Produsul a fost adaugat in Cosul de Cumparaturi.
Precomanda
TE RUGAM SA FACI PRECOMANDA DOAR DACA ESTI SIGUR CA VEI ACHIZITIONA ACEASTA CARTE!
Te informam ca titlul pe care l-ai precomandat nu a aparut inca pe piata si nu este disponibil momentan in stoc.
UJmag.ro te va informa de indata ce acest titlu va fi disponibil la vanzare.
Un e-mail de confirmare va fi trimis la adresa ta de posta electronica.
Precomanda cu plata in avans
TE RUGAM SA FACI PRECOMANDA DOAR DACA ESTI SIGUR CA VEI ACHIZITIONA ACEASTA CARTE!
Te informam ca titlul pe care l-ai precomandat nu a aparut inca pe piata si nu este disponibil momentan in stoc.
UJmag.ro te va informa de indata ce acest titlu va fi disponibil la vanzare.
Un e-mail de confirmare va fi trimis la adresa ta de posta electronica.
Rezerva
TE RUGAM SA FACI REZERVAREA DOAR DACA ESTI SIGUR CA VEI ACHIZITIONA ACEASTA CARTE!
Te informam ca titlul pe care l-ai rezervat nu este disponibil in stoc.
Ujmag.ro va depune toate diligentele pentru a comanda aceasta carte pentru tine.
Un e-mail de confirmare va fi trimis la adresa ta de posta electronica.
Adauga in cos