Managementul comunicarii si relatii publice in afaceri
Managementul comunicarii si relatii publice in afaceri
Pret de coperta: 35,00
33,25 lei (-5%)
Economie
Managementul comunicarii si relatii publice in afaceri

Pret de coperta: 35,00

33,25 lei

Economisesti 5%

Disponibilitate: Nu este pe stoc

Rezerva

Vom depune toata diligenta in vederea gasirii cartii.

Rezerva acum si te vom anunta prin e-mail, in maxim 30 de zile, pentru ca tu sa o poti comanda imediat.

Termen de livrare

2 zile lucratoare

Reduceri

Oferte speciale exclusive

Comanda direct la

Telefon: 0733.673.555

Plateste cu cardul

Protectia platii online

   PR reprezinta managementul comunicarii intre organizatie si publicurile acesteia. Publicurile sunt grupuri de persoane importante pentru organizatie, care influenteaza, prin deciziile si comportamentele lor, evolutiile si performantele organizationale.

   Misiunea PR este de a castiga atentia publicurilor in moduri avantajoase pentru organizatie. De aceea, PR trebuie privit mai intai de toate ca un efort sistematic indreptat spre crearea si mentinerea bunavointei reciproce intre organizatie si publicurile acesteia. Bunavointa a devenit un bun economic demn de luat in calculul de fundamentare a deciziilor manageriale, ea fiind cea care consolideaza relatiile, largeste orizontul de cooperare in afaceri, afirma si promoveaza valorile de brand etc.

   PR ajuta organizatia si publicurile acesteia sa se adapteze nevoilor reciproce, intruchipand efortul organizatiei de a obtine cooperarea constructiva a unor grupuri de persoane bine definite.  Astfel, PR sprijina organizatia sa interactioneze si sa comunice eficient cu publicurile cheie. Este important de retinut ca o companie isi poate alege pietele, dar nu intotdeauna si toate publicurile cheie.

   Principalul scop al PR este acela de a convinge. Un PR bun inseamna, in esenta, faptul de a convinge si de a obtine un rezultat pozitiv pentru partea care initiaza comunicarea. Asadar, PR influenteaza opinii si convingeri pentru a determina, la nivelul publicurilor cheie, reactii si comportamente favorabile organizatiei.

   Mesajele vehiculate de PR sunt, inainte de toate, persuasive, indiferent de modul in care sunt comunicate. Insa, spre deosebire de manipulare, PR urmareste sa obtina acceptarea benevola, care va influenta in mod pozitiv atitudini si comportamente. Credibilitatea, atat a mesajului, cat si a emitatorului, este factorul decisiv al succesului activitatii de PR.

    PARTEA I
    RELATII PUBLICE
     / 7
    Tema 1. Notiuni introductive privind relatiile publice (PR) / 7
    Tema 2. PR si alte forme de  comunicare ale organizatiei / 14
    Tema 3. Importanta strategica a PR / 21
    Tema 4. PR ca functie a managementului modern / 27
    Tema 5. PR ca mijloc de promovare a responsabilitatii sociale corporative / 33
    Tema 6. Mecanismul intern al PR / 40
    Tema 7. Aspecte tehnice ale managementului PR / 46
    Tema 8. Structurarea mesajelor PR / 53
    Tema 9. PR in ajutorul awarness-ului / 59

    PARTEA II
    SISTEMUL  DE COMUNICARE  AL ORGANIZATIEI
     / 66
    Tema 10. Identitate, imagine, reputatie – cauze si interrelatii / 66
    Tema 11. Sistemul de comunicare globala a organizatiei / 75
    Tema 12. Componentele comunicarii globale:  o sinteza / 85
     
    PARTEA III
    COMUNICAREA SI MARCILE ORGANIZATIEI
     / 95
    Tema 13. Ce este marca (brandul) / 95
    Tema 14. Brandingul sau managementul marcii / 103
    Tema 15. Comunicarea de marca / 112

    PARTEA IV
    PERSUASIUNE SI PROGRAMARE MENTALA IN AFACERI 
    / 121
    Tema 16. Comunicarea de manipulare / 121
    Tema 17. Alte tehnici de persuasiune / 131
    Tema 18. Programarea mentala in afaceri / 141
    Tema 19. Programarea mentala in vanzari / 150

    PARTEA V
    IMAGINE SI CRIZA ORGANIZATIONALA
     / 157
    Tema 20. Continutul managementului  imaginii organizationale / 157
    Tema 21. Procesul de  creare a imaginii organizationale / 164
    Tema 22. Comunicarea de criza / 174

    BIBLIOGRAFIE / 187

     

  • Titlu: Managementul comunicarii si relatii publice in afaceri
  • Pret: 35,00 RON
  • ISBN: 978-606-28-1089-4
  • Format: A5
  • Pagini: 190
Votul cititorilor: (0 voturi)
Daca ai citit aceasta carte, spune si celorlalti cat de mult ti-a placut!
Vot:
Numele tau:
Email:
Titlu:
Parerea ta:
Managementul comunicarii si relatii publice in afaceri
Recomanda unui prieten
Comanda telefonica

Vrei sa faci o comanda si nu ai timp?
Introdu numarul de telefon, iar un operator UJmag.ro te va suna
in cel mai scurt timp si iti va cere telefonic restul datelor necesare.

Aboneaza-te la newsletter
Fii la curent cu reducerile!

Parteneri Gold:
Parteneri Silver:
Parteneri Media:
Va recomandam:

Copyright 2008-2024 Universul Juridic Magazin SRL. Toate drepturile rezervate

Comanda prin telefon

0733.673.555
Adaugare in Cos
Produsul a fost adaugat in Cosul de Cumparaturi.
Precomanda
TE RUGAM SA FACI PRECOMANDA DOAR DACA ESTI SIGUR CA VEI ACHIZITIONA ACEASTA CARTE!
Te informam ca titlul pe care l-ai precomandat nu a aparut inca pe piata si nu este disponibil momentan in stoc.
UJmag.ro te va informa de indata ce acest titlu va fi disponibil la vanzare.
Un e-mail de confirmare va fi trimis la adresa ta de posta electronica.
Precomanda cu plata in avans
TE RUGAM SA FACI PRECOMANDA DOAR DACA ESTI SIGUR CA VEI ACHIZITIONA ACEASTA CARTE!
Te informam ca titlul pe care l-ai precomandat nu a aparut inca pe piata si nu este disponibil momentan in stoc.
UJmag.ro te va informa de indata ce acest titlu va fi disponibil la vanzare.
Un e-mail de confirmare va fi trimis la adresa ta de posta electronica.
Rezerva
TE RUGAM SA FACI REZERVAREA DOAR DACA ESTI SIGUR CA VEI ACHIZITIONA ACEASTA CARTE!
Te informam ca titlul pe care l-ai rezervat nu este disponibil in stoc.
Ujmag.ro va depune toate diligentele pentru a comanda aceasta carte pentru tine.
Un e-mail de confirmare va fi trimis la adresa ta de posta electronica.
Adauga in cos