Marketing social
Editia a II-a revizuita si adaugita
- Cod:10203
- Autor: Adina Mușetescu , Ana Maria Chira , Robert Chira
- Publicat de: Editura Pro Universitaria
- Colectia: Cursuri universitare
- Data aparitiei: Ianuarie 2017
- Cuprins
- Rasfoieste
Termen de livrare
2 zile lucratoareReduceri
Oferte speciale exclusiveComanda direct la
Telefon: 0733.673.555Plateste cu cardul
Protectia platii onlineCursul de Marketing social se adreseaza in principal masteranzilor, licențiați in diferite domenii. Prezentul material isi propune familiarizarea acestora cu conceptele fundamentale de marketing, cum ar fi consumatorul, mix-ul de marketing, strategia de marketing, responsabilitatea sociala a corporatiei s.a., dar si cu notiuni putin mai complexe din aria cercetarilor de marketing. Filozofia principala pe baza careia a fost construita aceasta disciplina este ca orice companie nu opereaza numai pe o „piata”, ci intr-o „societate”. Tranzactiile de piata au si efecte semnificative la nivel social. Pe langa cele pozitive, compania trebuie sa le controleze si compenseze pe cele negative. Din aceasta perspectiva, se recomanda ca orice companie sa paraseasca viziunea ingusta de pana in prezent si anume obtinerea de profituri fara a lua in considerare si alte dimensiuni ale activitatilor sale, si sa participe la maximizarea bunastarii societatii in general
.
- Titlu: Marketing social
- Pret: 25,00 RON
- ISBN: 978-606-26-0708-1
- Format: A5
- Pagini: 162
LOCUL DE MUNCA: Conferențiar universitar, Facultatea de Marketing, Universitatea Creştină „Dimitrie Cantemir” EDUCAŢIE ŞI FORMARE: 2003 – 2006, Doctorat, Marketing, Academia de Studii Economice, Bucureşti; Martie - iulie 2004, Curs...
Vrei sa faci o comanda si nu ai timp?
Introdu numarul de telefon, iar un operator UJmag.ro te va suna
in cel mai scurt timp si iti va cere telefonic restul datelor necesare.