Marketingul inovatiilor in retail
- Cod:13423
- Autor: Săniuță Adina
- Publicat de: Editura Pro Universitaria
- Colectia: Marketing
- Data aparitiei: August 2021
- Cuprins
- Rasfoieste
Termen de livrare
2 zile lucratoareReduceri
Oferte speciale exclusiveComanda direct la
Telefon: 0733.673.555Plateste cu cardul
Protectia platii onlineLucrarea ,,Marketingul Inovațiilor in Retail” evidențiaza o structura logica, fiind dezvoltata in mod cuprinzator de la general spre particular.
Concentrandu-se asupra abordarii marketingului inovației in contextul general de dezvoltare a domeniului și mai ales a societații bazate pe cunoaștere, autoarea evidențiaza locul inovației in cadrul evoluției marketingului contemporan. Demersul autoarei este unul deosebit de atent structurat și de detaliat, evidențiindu-se diferite tipuri de inovare, rolurile personalului din organizații care se confrunta cu diferite aspecte, procese și probleme legate de inovație (activatori, cautatori, creatori, dezvoltatori, executori, moderatori), cat și tipurile de inovații la care recurg companiile: inovația de produs, de proces, de marketing, specifica organizației, de susținere, disruptiva, sistemica.
- Titlu: Marketingul inovatiilor in retail
- Pret: 39,00 RON
- ISBN: 978-606-26-1323-5
- Format: Academic
- Pagini: 219
Adina Săniuță este cadru didactic asociat la Facultatea de Management, SNSPA.
Vrei sa faci o comanda si nu ai timp?
Introdu numarul de telefon, iar un operator UJmag.ro te va suna
in cel mai scurt timp si iti va cere telefonic restul datelor necesare.