Rolul comunicarii de marketing online prin intermediul retelelor sociale in modelarea comportamentului consumatorului
Rolul comunicarii de marketing online prin intermediul retelelor sociale in modelarea comportamentului consumatorului
Pret de coperta: 20,00
19,00 lei (-5%)
Stiinte ale educatiei
Rolul comunicarii de marketing online prin intermediul retelelor sociale in modelarea comportamentului consumatorului

Pret de coperta: 20,00

19,00 lei

Economisesti 5%

Disponibilitate: Nu este pe stoc

Rezerva

Vom depune toata diligenta in vederea gasirii cartii.

Rezerva acum si te vom anunta prin e-mail, in maxim 30 de zile, pentru ca tu sa o poti comanda imediat.

Termen de livrare

2 zile lucratoare

Reduceri

Oferte speciale exclusive

Comanda direct la

Telefon: 0733.673.555

Plateste cu cardul

Protectia platii online
Lucrarea elaborata trateaza o problema foarte importanta in ceea ce privește comunicarea in marketing, absenta in literatura domeniului, prin furnizarea de cunoștințe teoretice, metodologice și prin sugestii aplicative in contextul comunicarii prin intermediul rețelelor sociale online și al fundamentarii opțiunilor strategice comunicaționale in acest mediu. Prin demersul științific, se realizeaza orientarea asupra studiului rețelelor sociale online dintr-o perspectiva de marketing, fie ca aceasta vizeaza comunicarea directa cu consumatorul, fie ca vizeaza influențarea utilizatorului in a transmite un mesaj legat de marca. Prin continutul lucrarii, sunt conturate si evidentiate cele mai relevante aspecte ale comunicarii prin intermediul rețelelor sociale online, fiind oferita o imagine de sinteza asupra dinamicii domeniului studiat. Prezenta teza de doctorat valorifica un numar important de studii, articole, și cercetari, incercand sa construiasca, intr-un discurs articulat si clar, edificiul teoretic pe care se intemeiaza cercetarile efectuate.

Tema lucrarii de doctorat “Importanța comunicarii prin intermediul rețelelor sociale online in modelarea comportamentului consumatorului” a fost aleasa drept demers in scopul de a extinde baza teoretica referitoare la rețeaua sociala online ca și canal de comunicare și de a scoate in evidența rolul comunicarii de marketing in influențarea comportamentului consumatorului, in contextul schimbarilor generate in mediul online in ultima perioada. Deși media sociale sunt rareori canale de vanzari directe, sunt foarte utile in ceea ce privește conferirea de vizibilitate companiei și produselor sale. Prin utilizarea platformelor de media sociale, companiile au posibilitatea de a informa grupuri ținta noi și relativ mari cu o mai mare rapiditate decat prin intermediul canalelor de marketing tradiționale. In plus, nivelul de interactivitate permis este mult mai mare.

In ciuda interesului in creștere privind beneficiile evidente ale utilizarii de media sociale, exista in prezent dovezi puține ale manierei in care publicul ținta primește mesajele de marketing prin intermediul acestui canal, cum examineaza abordarea personala și interactiva și influența acestor mesaje asupra deciziei de achiziție. Autoarea și-a concentrat atenția și asupra acestor aspecte.

  • Titlu: Rolul comunicarii de marketing online prin intermediul retelelor sociale in modelarea comportamentului consumatorului
  • Pret: 20,00 RON
  • ISBN: 978-606-26-0267-3
  • Format: Academic
  • Pagini: 246
Votul cititorilor: (0 voturi)
Daca ai citit aceasta carte, spune si celorlalti cat de mult ti-a placut!
Vot:
Numele tau:
Email:
Titlu:
Parerea ta:
Rolul comunicarii de marketing online prin intermediul retelelor sociale in modelarea comportamentului consumatorului
Recomanda unui prieten
Comanda telefonica

Vrei sa faci o comanda si nu ai timp?
Introdu numarul de telefon, iar un operator UJmag.ro te va suna
in cel mai scurt timp si iti va cere telefonic restul datelor necesare.

Copyright 2008-2024 Universul Juridic Magazin SRL. Toate drepturile rezervate

Comanda prin telefon

0733.673.555
Adaugare in Cos
Produsul a fost adaugat in Cosul de Cumparaturi.
Precomanda
TE RUGAM SA FACI PRECOMANDA DOAR DACA ESTI SIGUR CA VEI ACHIZITIONA ACEASTA CARTE!
Te informam ca titlul pe care l-ai precomandat nu a aparut inca pe piata si nu este disponibil momentan in stoc.
UJmag.ro te va informa de indata ce acest titlu va fi disponibil la vanzare.
Un e-mail de confirmare va fi trimis la adresa ta de posta electronica.
Precomanda cu plata in avans
TE RUGAM SA FACI PRECOMANDA DOAR DACA ESTI SIGUR CA VEI ACHIZITIONA ACEASTA CARTE!
Te informam ca titlul pe care l-ai precomandat nu a aparut inca pe piata si nu este disponibil momentan in stoc.
UJmag.ro te va informa de indata ce acest titlu va fi disponibil la vanzare.
Un e-mail de confirmare va fi trimis la adresa ta de posta electronica.
Rezerva
TE RUGAM SA FACI REZERVAREA DOAR DACA ESTI SIGUR CA VEI ACHIZITIONA ACEASTA CARTE!
Te informam ca titlul pe care l-ai rezervat nu este disponibil in stoc.
Ujmag.ro va depune toate diligentele pentru a comanda aceasta carte pentru tine.
Un e-mail de confirmare va fi trimis la adresa ta de posta electronica.
Adauga in cos