Strategii de comunicare si marketing in afaceri
- Cod:0822021
- Autor: Aurel Mircea Nita
- Publicat de: Editura Pro Universitaria
- Colectia: Stiinte economice
- Data aparitiei: Aprilie 2021
- Cuprins
- Rasfoieste
Transport gratuit
Pentru comenzile peste 300 LeiReduceri
Oferte speciale exclusiveComanda direct la
Telefon: 0733.673.555Plateste cu cardul
Protectia platii onlineLocul pe care îl ocupă teoria comunicării în cadrul ştiinţelor umaniste şi exacte de azi sau, dintr-o perspectivă mai largă, în lumea contemporană, indică o ascensiune certă, o depăşire a statutului de anexă. Autenticitatea studiilor moderne făcute despre comunicare, faţă de predecesorii săi imediaţi (sociologie, psihologie, antropologie, politologie sau istoria culturii) are rădăcinile în trecut, însă nu întrunul foarte îndepărtat, deoarece existenţa acestei discipline, cu propriul ei domeniu şi cu metodologia ei specifică recunoscute ca atare, este relativ recentă. Comunicarea reprezintă un proces complex, care influențează majoritatea activităților, atitudinilor și comportamentelor. Cu ajutorul ei, putem relaționa, putem desfășura într-un mod eficient activitățile de lucru, îi putem cunoaște pe ceilalți, dar și pe noi înșine. Cu ajutorul procesului de comunicare, societatea în ansamblu, firmele și organizațiile reușesc să evite situațiile de criză și să mențină un echilibru dinamic.
- Titlu: Strategii de comunicare si marketing in afaceri
- Pret: 37,00 RON
- ISBN: 978-606-26-0500-1
- Format: Academic
- Pagini: 228

Vrei sa faci o comanda si nu ai timp?
Introdu numarul de telefon, iar un operator UJmag.ro te va suna
in cel mai scurt timp si iti va cere telefonic restul datelor necesare.