Strategii de marketing pe plan international
- Cod:8693
- Autor: Adina Mușetescu
- Publicat de: Editura Pro Universitaria
- Colectia: Cursuri universitare
- Data aparitiei: Septembrie 2014
- Cuprins
- Rasfoieste
Termen de livrare
2 zile lucratoareReduceri
Oferte speciale exclusiveComanda direct la
Telefon: 0733.673.555Plateste cu cardul
Protectia platii onlineAtunci cand o companie decide sa-și extinda activitatea pe plan internațional, este important sa cunoasca diferențele existente intre piețe, pentru a nu utiliza aceleași strategii de marketing pretudindeni in lume, fapt ce ar duce nu la profit, ci la situații catastrofale. Acest curs dorește sa familiarizeze, in primul rand studenții la programul de Master Marketing și Comunicare in Afaceri, cu diferite concepte, clasificari, studii de caz, legate de tematica strategiilor de marketing, precum și implicațiile acestora asupra companiei.
Strategiile de marketing pe plan international sunt importante deoarece traim intr-o lume globala. Astfel, devine din ce in ce mai actual dictonul lui Socrates „Nu sunt un cetatean al Atenei sau Greciei, ci al intregii lumi”.
- Titlu: Strategii de marketing pe plan international
- Pret: 22,00 RON
- ISBN: 978-606-26-0126-3
- Format: A5
- Pagini: 175
LOCUL DE MUNCA: Conferențiar universitar, Facultatea de Marketing, Universitatea Creştină „Dimitrie Cantemir” EDUCAŢIE ŞI FORMARE: 2003 – 2006, Doctorat, Marketing, Academia de Studii Economice, Bucureşti; Martie - iulie 2004, Curs...
Vrei sa faci o comanda si nu ai timp?
Introdu numarul de telefon, iar un operator UJmag.ro te va suna
in cel mai scurt timp si iti va cere telefonic restul datelor necesare.