Tehnici de vanzare in marketingul modern
Tehnici de vanzare in marketingul modern
Pret de coperta: 25,00
23,75 lei (-5%)
Cursuri universitare
Tehnici de vanzare in marketingul modern

Pret de coperta: 25,00

23,75 lei

Economisesti 5%

Disponibilitate: In stoc

Adauga in cos

Te contactam noi

Ridicare personala de la sediul UJmag
Comanda produsul si vino sa-l ridici din sediu azi, 08.30-17.00

Livrare prin curier
Timp estimat de livrare: 2 zile lucratoare

Termen de livrare

2 zile lucratoare

Reduceri

Oferte speciale exclusive

Comanda direct la

Telefon: 0733.673.555

Plateste cu cardul

Protectia platii online

Aceasta carte se adreseaza celor care sunt in situația de a vinde ceva: un produs, un serviciu, o idee etc.; principiile generale ale vanzarii sunt aceleași in toate aceste cazuri. Tehnicile de vanzare prezentate se aplica in cazul in care produsul sau serviciul care se vand, ca și prețurile lor exista deja. Ele au o aplicare limitata in cazurile in care aceste produse sau servicii incep sa prinda contur, pe masura ce negocierile avanseaza. Cei ce vor parcurge cartea vor invața ce trebuie facut pentru a convinge pe interlocutor sa ia o decizie favorabila: cand trebuie sa vorbeasca cand sa taca, ce sa spuna, cum sa-și dea seama daca partenerul sau este sincer sau nu etc.
Se ințelege ca pentru a deveni vanzator de elita , noțiunile din aceasta carte reprezinta primul pas; el va trebui sa inceapa cu un studiu sistematic in mai multe direcții: psihologice (in primul rand psihologie aplicata), marketing, tehnici de comunicare, de negociere etc.

Parte integranta a vieții cotidiene, comunicarea a devenit in prezent un factor de importanța majora pentru societate. O entitate vie emite și recepționeaza in permanența mesaje; acest flux dublu de dublu sens reprezinta in același timp o condiție și o consecința a conexiunilor care se stabilesc in cadrul mediului intre componentele active ale acestuia, fie ca este vorba de indivizi, fie ca este vorba de organizații. Pentru individ, importanța acestui proces complex care este comunicarea, este evidenta, daca se are in vedere faptul ca succesul fiecaruia, atat in viața personala, cat și in activitatea profesionala, depinde in buna masura de abilitatea de a comunica. Precum individul, organizația se afla intr-o permanenta comunicare cu componentele mediului in mijlocul caruia iși desfașoara activitatea. Succesul unei organizații, atat din punct de vedere economic și financiar, cat și pe plan social, este condiționat de modul in care managerii organizației abordeaza problemele legate de inițierea și derularea procesului de comunicare.

Comunicarea in marketing este un concept nou, care a evoluat mai ales in ultimele doua decenii ale secolului al XX-lea. De aceea, nu exista inca o unanimitate a opiniilor specialiștilor cu privire la aspecte esențiale, precum conținutul sau, ori fundamentarea strategiei globale de comunicație. Diversitatea punctelor de vedere existente in literatura de marketing a facut posibila, insa, pe baza unei analize a acestora, formularea unor concluzii interesante. Aceste concluzii au ajutat la formarea propriului punct de vedere, care, deși se apropie, intr-o oarecare masura, de opiniile exprimate de anumiți autori, are meritul de a neglija multiplele fațete ale comunicarii in marketing, evidențiind complexitatea conținutului sau.

Comunicarea și negocierea in afaceri reprezinta doua concepte, teorii, științe, arte care, sub imboldul culturii și al expansiunii cunoașterii, genereaza, cel puțin, dimensiuni nebanuite ale entitaților sub aspectul comportamentului, cogniției și afectivitații. Intr-o economie a cunoașterii ,entitațile nu sunt doar obligate, ci și incitate de schimbarile mediului, de acțiune sa acceada resurse dintre cele mai diverse in vederea asigurarii succesului, comunicarea eficienta devenind premisa și scop in demersul strategic al acestora.

Multitudinea aparițiilor teoretice și practice ce dezbat conținutul, dimensiunile, relaționarile cu alte concepte, teoriile, rolul și importanța comunicarii in dezvoltarea indivizilor și a societații, in general, reprezinta tot atatea motive pentru care inca o lucrare poate sa formuleze un alt punct de vedere, in contextul in care individul iși cauta sensul unei existențe de succes.

  • Titlu: Tehnici de vanzare in marketingul modern
  • Pret: 25,00 RON
  • ISBN: 978-606-26-0623-7
  • Format: Academic
  • Pagini: 170
Votul cititorilor: (0 voturi)
Daca ai citit aceasta carte, spune si celorlalti cat de mult ti-a placut!
Vot:
Numele tau:
Email:
Titlu:
Parerea ta:
Gheorghe Ciobotă
Experienţa profesională: Martie 2013 , Lector universitar doctor, Academia de Studii Economice Bucureşti, Facultatea de Comert, Facultatea Marketing 2008- 2010, Director, SC Network Press Concept – Bucuresti 2002- 2008, Director vanzari, SC General Business System –...

Citeste mai mult »

Tehnici de vanzare in marketingul modern
Recomanda unui prieten
Comanda telefonica

Vrei sa faci o comanda si nu ai timp?
Introdu numarul de telefon, iar un operator UJmag.ro te va suna
in cel mai scurt timp si iti va cere telefonic restul datelor necesare.

Aboneaza-te la newsletter
Fii la curent cu reducerile!

Parteneri Gold:
Parteneri Silver:
Parteneri Media:
Va recomandam:

Copyright 2008-2024 Universul Juridic Magazin SRL. Toate drepturile rezervate

Comanda prin telefon

0733.673.555
Adaugare in Cos
Produsul a fost adaugat in Cosul de Cumparaturi.
Precomanda
TE RUGAM SA FACI PRECOMANDA DOAR DACA ESTI SIGUR CA VEI ACHIZITIONA ACEASTA CARTE!
Te informam ca titlul pe care l-ai precomandat nu a aparut inca pe piata si nu este disponibil momentan in stoc.
UJmag.ro te va informa de indata ce acest titlu va fi disponibil la vanzare.
Un e-mail de confirmare va fi trimis la adresa ta de posta electronica.
Precomanda cu plata in avans
TE RUGAM SA FACI PRECOMANDA DOAR DACA ESTI SIGUR CA VEI ACHIZITIONA ACEASTA CARTE!
Te informam ca titlul pe care l-ai precomandat nu a aparut inca pe piata si nu este disponibil momentan in stoc.
UJmag.ro te va informa de indata ce acest titlu va fi disponibil la vanzare.
Un e-mail de confirmare va fi trimis la adresa ta de posta electronica.
Rezerva
TE RUGAM SA FACI REZERVAREA DOAR DACA ESTI SIGUR CA VEI ACHIZITIONA ACEASTA CARTE!
Te informam ca titlul pe care l-ai rezervat nu este disponibil in stoc.
Ujmag.ro va depune toate diligentele pentru a comanda aceasta carte pentru tine.
Un e-mail de confirmare va fi trimis la adresa ta de posta electronica.
Adauga in cos