Marketingul micilor afaceri
Marketingul micilor afaceri
Pret de coperta: 15,00
14,25 lei (-5%)
Economie
Marketingul micilor afaceri

Pret de coperta: 15,00

14,25 lei

Economisesti 5%

Disponibilitate: In stoc

Adauga in cos

Te contactam noi

Ridicare personala de la sediul UJmag
Comanda produsul si vino sa-l ridici din sediu azi, 08.30-17.00

Livrare prin curier
Timp estimat de livrare: 2 zile lucratoare

Termen de livrare

2 zile lucratoare

Reduceri

Oferte speciale exclusive

Comanda direct la

Telefon: 0733.673.555

Plateste cu cardul

Protectia platii online

   In actuala economie afacerile de succes utilizeaza trei elemente de baza ale marketingului:
-    Marketing intern in curs de desfasurare;
-    Marketing direct pe termen scurt;
-    Mass-Media pe termen lung.
   De aceea marketingul este un sistem operational al activitatii care vizeaza.
-    Determinarea nevoilor curente si viitoare ale clientilor actuali si potentiali;
-    Studiu si proiectarea de produse si sau servicii destinate sa satisfaca nevoile si cerintele clientilor;
-    In productie;
-    In domeniul standardizarii;
-    In domeniul logistic - distributie;
-    Promovarea acestor produse la locul potrivit si in timpul potrivit.
 
   Partea integrata a marketingului este data de monitorizarea nevoilor inainte si dupa procesul vanzare si adaptare a produselor si serviciilor in evolutia de realizarea a obiectivelor de afaceri. IMM-urile vad marketingul ca un proces care asigura o anumita cota de piata.
   Desi importanta sectorului IMM si a sectorului informal este recunoscuta la nivel international, definirea unui IMM este o sarcina dificila, deoarece fiecare tara are o definitie proprie. Nu exista o definitie unica, uniform acceptata a unei firme mici (Storey, 1994). Intreprinderile difera in ceea ce priveste nivelul de capitalizare, de vanzari si de ocupare a fortei de munca. Prin urmare, definitiile care utilizeaza masuri de dimensiune (de exemplu, numarul de angajati, cifra de afaceri, rentabilitatea si valoarea neta) atunci cand sunt aplicate unui sector ar putea conduce la clasificarea tuturor firmelor ca fiind mici, in timp ce aceeasi definitie a dimensiunilor atunci cand este aplicata unui alt sector ar putea duce la un rezultat diferit. 

    CAPITOLUL 1 – Aspecte teoretice. Micile afaceri trecut- prezent / 7

    CAPITOLUL 2 – Politici de marketing / 37
    2.1.    Politica promotionala / 37
    2.2.    Politica de distributie / 42
    2.3.    Politica de produs / 49
    2.4.    Politica de pret / 54

    CAPITOLUL 3 – Importanta strategiilor pentru IMM / 59
    3.1.    Conceptul de strategie si principalele caracteristici / 59
    3.2.    Viziunea strategica asupra administrarii intreprinderii / 72
    3.2.1.    Modelul celor cinci forte ale concurentei / 72
    3.2.2.    Avantajul concurential si strategiile generice / 81
    3.3.    Analiza SWOT / 95
    3.4.    Strategii de eficienta / 99
    3.5.    Strategii de calitate / 103
    3.6.    Strategii de inovare / 108

    BIBLIOGRAFIE / 112

     

  • Titlu: Marketingul micilor afaceri
  • Pret: 15,00 RON
  • ISBN: 978-606-28-0681-1
  • Format: A5
  • Pagini: 120
Votul cititorilor: (0 voturi)
Daca ai citit aceasta carte, spune si celorlalti cat de mult ti-a placut!
Vot:
Numele tau:
Email:
Titlu:
Parerea ta:
Marketingul micilor afaceri
Recomanda unui prieten
Comanda telefonica

Vrei sa faci o comanda si nu ai timp?
Introdu numarul de telefon, iar un operator UJmag.ro te va suna
in cel mai scurt timp si iti va cere telefonic restul datelor necesare.

Aboneaza-te la newsletter
Fii la curent cu reducerile!

Parteneri Gold:
Parteneri Silver:
Parteneri Media:
Va recomandam:

Copyright 2008-2024 Universul Juridic Magazin SRL. Toate drepturile rezervate

Comanda prin telefon

0733.673.555
Adaugare in Cos
Produsul a fost adaugat in Cosul de Cumparaturi.
Precomanda
TE RUGAM SA FACI PRECOMANDA DOAR DACA ESTI SIGUR CA VEI ACHIZITIONA ACEASTA CARTE!
Te informam ca titlul pe care l-ai precomandat nu a aparut inca pe piata si nu este disponibil momentan in stoc.
UJmag.ro te va informa de indata ce acest titlu va fi disponibil la vanzare.
Un e-mail de confirmare va fi trimis la adresa ta de posta electronica.
Precomanda cu plata in avans
TE RUGAM SA FACI PRECOMANDA DOAR DACA ESTI SIGUR CA VEI ACHIZITIONA ACEASTA CARTE!
Te informam ca titlul pe care l-ai precomandat nu a aparut inca pe piata si nu este disponibil momentan in stoc.
UJmag.ro te va informa de indata ce acest titlu va fi disponibil la vanzare.
Un e-mail de confirmare va fi trimis la adresa ta de posta electronica.
Rezerva
TE RUGAM SA FACI REZERVAREA DOAR DACA ESTI SIGUR CA VEI ACHIZITIONA ACEASTA CARTE!
Te informam ca titlul pe care l-ai rezervat nu este disponibil in stoc.
Ujmag.ro va depune toate diligentele pentru a comanda aceasta carte pentru tine.
Un e-mail de confirmare va fi trimis la adresa ta de posta electronica.
Adauga in cos