Marketingul micilor afaceri
- Cod:13780
- Autor: Mihaela-Mirela Dogaru , Valentina Zaharia , Elena David , Roxana Carmen Ionescu
- Publicat de: Editura Universitara
- Colectia: Economie
- Data aparitiei: Decembrie 2017
Termen de livrare
2 zile lucratoareReduceri
Oferte speciale exclusiveComanda direct la
Telefon: 0733.673.555Plateste cu cardul
Protectia platii online In actuala economie afacerile de succes utilizeaza trei elemente de baza ale marketingului:
- Marketing intern in curs de desfasurare;
- Marketing direct pe termen scurt;
- Mass-Media pe termen lung.
De aceea marketingul este un sistem operational al activitatii care vizeaza.
- Determinarea nevoilor curente si viitoare ale clientilor actuali si potentiali;
- Studiu si proiectarea de produse si sau servicii destinate sa satisfaca nevoile si cerintele clientilor;
- In productie;
- In domeniul standardizarii;
- In domeniul logistic - distributie;
- Promovarea acestor produse la locul potrivit si in timpul potrivit.
Partea integrata a marketingului este data de monitorizarea nevoilor inainte si dupa procesul vanzare si adaptare a produselor si serviciilor in evolutia de realizarea a obiectivelor de afaceri. IMM-urile vad marketingul ca un proces care asigura o anumita cota de piata.
Desi importanta sectorului IMM si a sectorului informal este recunoscuta la nivel international, definirea unui IMM este o sarcina dificila, deoarece fiecare tara are o definitie proprie. Nu exista o definitie unica, uniform acceptata a unei firme mici (Storey, 1994). Intreprinderile difera in ceea ce priveste nivelul de capitalizare, de vanzari si de ocupare a fortei de munca. Prin urmare, definitiile care utilizeaza masuri de dimensiune (de exemplu, numarul de angajati, cifra de afaceri, rentabilitatea si valoarea neta) atunci cand sunt aplicate unui sector ar putea conduce la clasificarea tuturor firmelor ca fiind mici, in timp ce aceeasi definitie a dimensiunilor atunci cand este aplicata unui alt sector ar putea duce la un rezultat diferit.
CAPITOLUL 1 – Aspecte teoretice. Micile afaceri trecut- prezent / 7
CAPITOLUL 2 – Politici de marketing / 37
2.1. Politica promotionala / 37
2.2. Politica de distributie / 42
2.3. Politica de produs / 49
2.4. Politica de pret / 54
CAPITOLUL 3 – Importanta strategiilor pentru IMM / 59
3.1. Conceptul de strategie si principalele caracteristici / 59
3.2. Viziunea strategica asupra administrarii intreprinderii / 72
3.2.1. Modelul celor cinci forte ale concurentei / 72
3.2.2. Avantajul concurential si strategiile generice / 81
3.3. Analiza SWOT / 95
3.4. Strategii de eficienta / 99
3.5. Strategii de calitate / 103
3.6. Strategii de inovare / 108
BIBLIOGRAFIE / 112
- Titlu: Marketingul micilor afaceri
- Pret: 15,00 RON
- ISBN: 978-606-28-0681-1
- Format: A5
- Pagini: 120
Vrei sa faci o comanda si nu ai timp?
Introdu numarul de telefon, iar un operator UJmag.ro te va suna
in cel mai scurt timp si iti va cere telefonic restul datelor necesare.