33,60 lei (-20%)
Modele statistice de analiza a pietei de media din Romania
- Cod:13644
- Autor: Cristina Burlăcioiu
- Publicat de: Editura Pro Universitaria
- Colectia: Stiinte economice
- Data aparitiei: Decembrie 2021
- Cuprins
- Rasfoieste
Termen de livrare
2 zile lucratoareReduceri
Oferte speciale exclusiveComanda direct la
Telefon: 0733.673.555Plateste cu cardul
Protectia platii onlineIn contextul in care publicitatea se dezvolta tot mai mult, puternic influențata de digitalizare și schimbarile tehnologice, iar bugetele raman sub presiune pe o piața din ce in ce mai concurențiala, este de dorit din ce in ce mai mult sa se cunoasca efectul fiecarui leu investit in media asupra indicatorilor marcii. In acest sens, lucrarea ofera, printr-o serie de modele statistice, o analiza a intregii piețe de media din Romania intr-o abordare complexa si inovativa a problematicii.
Cercetarea a urmarit analizarea cantitativa a pieței de media din Romania, dar și a altor țari europene pentru a determina contextul poziționarii actuale și a perspectivelor Romaniei ca urmare a exemplului celorlalte economii mai dezvoltate.
La nivel de marca, prin multitudinea de modele statistice aplicate (corelații, regresii, ACP, clustere) s-a determinat efectul pe care il are media (prin bugetul investit, tipul de media ales, mixul folosit) asupra indicatorilor de marca (notorietate și utilizare).
- Titlu: Modele statistice de analiza a pietei de media din Romania
- Pret: 42,00 RON
- ISBN: 978-606-26-1466-9
- Format: Academic
- Pagini: 232
Este absolventă a Facultății de Relații Economice din cadrul Academiei de Studii Economice din București și a Facultății de Matematică din cadrul Universității din București, cu studii aprofundate în de dezvoltare durabilă, management și economie din cadrul Catedrei UNESCO de...
Vrei sa faci o comanda si nu ai timp?
Introdu numarul de telefon, iar un operator UJmag.ro te va suna
in cel mai scurt timp si iti va cere telefonic restul datelor necesare.