Teoria si practica evaluarii
- Cod:10220
- Autor: Carmen Manuela Cazan
- Publicat de: Editura Pro Universitaria
- Colectia: Stiinte ale educatiei
- Data aparitiei: Ianuarie 2017
- Cuprins
- Rasfoieste
Termen de livrare
2 zile lucratoareReduceri
Oferte speciale exclusiveComanda direct la
Telefon: 0733.673.555Plateste cu cardul
Protectia platii online Teoria evaluarii școlare – sistem de conceptii, principii si tehnici care fac referire la masurarea si aprecierea rezultatelor scolare, dar si a procesului de invatamant, in ansamblul sau.
Evaluarea reprezinta o actiune manageriala proprie sistemelor socio-umane care solicita raportarea rezultatelor obtinute, intr-o anumita activitate la un Ansamblu de criterii specifice domeniului in vederea luarii unei decizii optime. (Dictionar de termeni pedagogici, S. Cristea)
Evaluarea, la modul general, a beneficiat de un interes deosebit, precum și de numeroase definitii pe care le supunem atenției:
- proces de determinare a gradului de rezolvare a obiectivelor
- semnifica descrierea rezultatelor, aprecierea acestora in functie de unul sau mai multe criteriu/ criterii
- proces prin care se apreciaza masura in care o activitate oarecare a fost realizata in comparatie cu ceea ce s-a intentionat sa se faca
- activitate metodologica care consta din acumularea si combinarea de date referitoare la performanta, cu un set de scari criteriale, pentru a se ajunge fie la evaluari comparative, fie la evaluari numerice, principala responsabilitate a evaluatorului fiind aceea de a formula aprecieri
- Titlu: Teoria si practica evaluarii
- Pret: 15,00 RON
- ISBN: 978-606-26-0705-0
- Format: A5
- Pagini: 78
Vrei sa faci o comanda si nu ai timp?
Introdu numarul de telefon, iar un operator UJmag.ro te va suna
in cel mai scurt timp si iti va cere telefonic restul datelor necesare.