

Franciza. Francizarea
Ghid practic
- Cod:7220
- Autor: Mihaela Mocanu
- Publicat de: Editura Universul Juridic
- Colectia: Colectia Business
- Data aparitiei: Aprilie 2013
- Cuprins
- Rasfoieste
Termen de livrare
2 zile lucratoareReduceri
Oferte speciale exclusiveComanda direct la
Telefon: 0733.673.555Plateste cu cardul
Protectia platii onlinePrezenta lucrare se doreste a fi un vademecum pentru toti cei interesati de aspectul dinamic al contractului de franciza.
Franciza este contractul prin care un comerciant denumit „francizor” permite unui alt comerciant numit „francizat” sa utilizeze marca francizorului, know-how-ul acestuia, sa distribuie un anumit produs sau serviciu al francizorului, ori sa fabrice un produs in conformitate cu standardele francizorului, in schimbul unei sume de bani platite de francizat, pentru a obtine accesul in reteaua comerciala a francizorului, precum si contra unor redevente periodice achitate de francizat in urma incasarilor obtinute de pe urma valorificarii bunurilor sau serviciilor produse ori prestate sub franciza.
Salut aparitia acestui nou volum si incurajez autoarea sa continue cercetarile in materia francizei, rezultatul eforturilor sale putand fi de un real folos persoanelor interesate de modul in care este reglementata franciza, precum si de diversele aplicatii practice ale contractului omonim, imbogatirea literaturii de specialitate fiind nu doar un simplu act cultural, ci si o contributie majora la mai buna intelegere a unui fenomen comercial din ce in ce mai des intalnit si mai complex: franciza.
Bogdan M. Chiritoiu
Presedintele Consiliului Concurentei
- Titlu: Franciza. Francizarea
- Pret: 29,00 RON
- ISBN: 978-973-127-732-5
- Format: A5
- Pagini: 192

Vrei sa faci o comanda si nu ai timp?
Introdu numarul de telefon, iar un operator UJmag.ro te va suna
in cel mai scurt timp si iti va cere telefonic restul datelor necesare.