38,00 lei (-5%)
Promovarea turistica a Romaniei in filmul documentar si rolul acestuia in consolidarea brandului de tara
- Cod:852722
- Autor: Monica Ilie-Prica
- Publicat de: Editura Pro Universitaria
- Colectia: In afara colectiilor
- Data aparitiei: Noiembrie 2019
- Cuprins
- Rasfoieste
Termen de livrare
2 zile lucratoareReduceri
Oferte speciale exclusiveComanda direct la
Telefon: 0733.673.555Plateste cu cardul
Protectia platii onlineCartea „Promovarea turistica a Romaniei in filmul documentar și rolul acestuia in consolidarea brandului de țara” este dedicata tuturor celor care sunt pasionați de domeniul audiovizualului, dar și celor interesați de brandingul de țara. Pe parcursul celor șapte capitole, lucrarea prezinta cele mai importante studii de specialitate, pornind de la explicarea conceptelor de baza de „brand” și „branding” și terminand cu o sinteza a campaniilor de branding din Romania, filmul documentar fiind discutat separat, ca instrument de promovare a imaginii țarii noastre in intreaga lume. Studiul de caz se axeaza pe analiza de conținut a seriei de documentare „Wild Carpathia”, ce ilustreaza, in principal, aspecte ale turismului practicat in Munții Carpați. Acest volum cuprinde varianta actualizata a tezei de doctorat a autoarei Monica Ilie-Prica, fiind un bun exemplu de cercetare academica, cu o documentare riguroasa și cu o interpretare originala a problematicii brandului de țara.
- Titlu: Promovarea turistica a Romaniei in filmul documentar si rolul acestuia in consolidarea brandului de tara
- Pret: 40,00 RON
- ISBN: 978-606-26-1109-5
- Format: Academic
- Pagini: 253
Vrei sa faci o comanda si nu ai timp?
Introdu numarul de telefon, iar un operator UJmag.ro te va suna
in cel mai scurt timp si iti va cere telefonic restul datelor necesare.