Politici de marketing
Politici de marketing
Pret de coperta: 27,00
25,65 lei (-5%)
Marketing
Politici de marketing

Pret de coperta: 27,00

25,65 lei

Economisesti 5%

Disponibilitate: In stoc

Adauga in cos

Te contactam noi

Ridicare personala de la sediul UJmag
Comanda produsul si vino sa-l ridici din sediu azi, 08.30-17.00

Livrare prin curier
Timp estimat de livrare: 2 zile lucratoare

Termen de livrare

2 zile lucratoare

Reduceri

Oferte speciale exclusive

Comanda direct la

Telefon: 0733.673.555

Plateste cu cardul

Protectia platii online

    Managementul strategic are un rol esential in conceperea si fundamentarea activitatilor firmelor, fiind o concretizare esentiala a previziunii. Fundamentat si corelat organic cu functia de previziune, managementul strategic presupune descifrarea si anticiparea schimbarilor si modelelor ce trebuiesc realizate in interiorul firmei si in relatiile acesteia cu mediul, receptivitate maxima la nou, dinamism si flexibilitate in functiile mana- geriale, astfel incat sa evite discordante intre cerere si oferta, intre nou si vechi, asigurand o competitivitate ridicata.
   Conceptul de management strategic cuprinde un program general de actiune si alocare a resurselor pentru realizarea pe termen lung a obiecti- velor majore.
  „Managementul strategic cuprinde un set de decizii si actiuni, concretizat in formularea si implementarea de planuri proiectate pentru a realiza obiectivele firmei”.
  „Prin management strategic se are in vedere intregul management al firmei bazat pe strategie, deci, se refera la managementul stiintific al firmei, care, intotdeauna, este fundamentat de strategie”.
   Managementul strategic trebuie sa se bazeze pe strategii performante care studiaza si gaseste solutii optime la o serie larga de obiective si probleme viitoare ca:
    raportul cerere-oferta;
    care servicii sunt profitabile;
    daca se ofera clientilor ceva in plus in raport cu posibilitatile concurentilor de pe piata;
    daca pot descuraja legal concurentii;
    care este cea mai adecvata politica de preturi;
    motivatia salariatilor;
    politica de personal;
   Ca principiu, managementul strategic este un atribut esential si exclusiv al conducerii de varf al firmei.
   Managementul strategic stabileste si ofera o viziune si un cadru general unitar de actiune la toate nivelurile ierarhice in special la cel de varf, busoland toate activitatile si inducand responsabilitatea punctelor cheie din structura organizationala in realizarea intregului proces.
   Schimbarea continua – determinata si determinanta, in acelasi timp, a unor procese cu alonja globala (globalizarea economiei – a productiei si pietelor deopotriva, revolutia manageriala – la randul ei, cauza si efect ale emergentei si dezvoltarii societatii bazate pe cunoastere, etc.) pare a fi motorul care a pus in miscare managementul strategic, si care cunoaste, odata cu acesta, reconfigurari si redefiniri de natura a asigura adaptarea – dinamica si proactiva a – organizatiilor la mediul (intern si extern) in care opereaza.
   Aceste schimbari, au un dinamism extraordinar in cadrul mediul firmelor si au facut ca managementul strategic sa se evidentieze ca o forma superioara de conducere previzionala.

 

    CAPITOLUL I - CONCEPTUL SI NECESITATEA MANAGEMENTULUI STRATEGIC / 7
    1.1. Conceptul de management strategic / 7
    1.2. Trasaturile managementului strategic / 9
    1.3 Asemanari si deosebiri intre managementul strategic si planificarea strategica / 9
    1.4. Avantajele si limitele managementului strategic / 10
    1.5. Atributii, competente si responsabilitati in managementul strategic / 11
    Teste grila /14


    CAPITOLUL II - ANALIZA MEDIULUI INTERN AL COMPANIEI / 23
    2.1. Resurse necesare / 24
    2.2. Capabilitati / 26
    2.3. Analiza lantului valoric / 30
    2.4. Cultura organizatiei / 32
    2.5. Rolul leadership-ului in managementul strategic / 33
    2.6. Matricea De Evaluare Interna (IFE) / 34
    Teste grila / 38

     

    CAPITOL III - ANALIZA MEDIULUI EXTERN / 52
    3.1. Prezentare generala / 52
    3.2. Macromediul firmei / 54
    3.3. Micromediul firmei / 62
    3.4. Analiza macro-mediului intreprinderii / 76
    Teste grila / 80

    CAPITOL IV - POLITICI DE MARKETING / 88
    4.1. Politica promotionala / 88
    4.1.1. Politica promotionala – Definitia si structura activitatii promotionale / 88
    4.1.2. Strategii promotionale / 91
    4.2. Politica de distributie / 92
    4.2.1. Conceptul de distributie / 92
    4.2.2. Canale si forme de distributie / 94
    4.2.3. Strategii de / 95
    4.2.4. Variante strategice / 96
    4.2.5. Operationalizarea strategiei / 98
    4.3. Politica de produs / 102
    4.3.1. Politica de produs, componenta a mixului de marketing / 102
    4.3.2. Ciclul de viata al produsului / 104
    4.3.3. Gama de produse si dimensiunile sale / 105
    4.4. Politica de pret / 107
    4.4.1 Pretul componenta a mixului de marketing / 107
    4.4.2. Strategii de pret / 109

    CAPITOLUL V - ELABORAREA STRATEGIEI SOCIETATILOR COMERCIALE / 115
    5.1. Conceptul de strategie si principalele caracteristici / 115
    5.2. Viziunea strategica asupra administrarii intreprinderii / 121
    5.2.1. Modelul celor cinci forte ale concurentei / 122
    5.2.2 Avantajul concurential si strategiile generice / 126
    Teste grila / 131

    CAPITOLUL VI - STRATEGII DE PERFORMANTA / 137
    6.1. Analiza SWOT / 138
    6.2. Strategii de eficienta / 140
    6.3. Strategii de calitate / 142
    6.4. Strategii de inovare / 145
    Teste grila / 146

    CAPITOLUL VII - STRATEGII DE BUSINESS / 148
    7.1. Strategia liderului de cost / 148
    7.2. Strategia diferentierii / 149
    7.3. Strategia focalizarii / 150
    7.4. Strategia de investitii / 152
    Teste grila / 153

    CAPITOLUL VIII - STRATEGII DE COMPETITIE / 156
    8.1. Strategii in industrii fragmentate / 156
    8.2. Strategii in industrii embrionare sau aflate in dezvoltare / 158
    8.3. Strategii in industrii mature / 160
    8.4. Strategii in industriile aflate in declin / 162
    Teste grila / 163

    BIBLIOGRAFIE / 164

  • Titlu: Politici de marketing
  • Pret: 27,00 RON
  • ISBN: 978-606-28-0413-8
  • Format: Academic
  • Pagini: 168
Votul cititorilor: (0 voturi)
Daca ai citit aceasta carte, spune si celorlalti cat de mult ti-a placut!
Vot:
Numele tau:
Email:
Titlu:
Parerea ta:
Politici de marketing
Recomanda unui prieten
Comanda telefonica

Vrei sa faci o comanda si nu ai timp?
Introdu numarul de telefon, iar un operator UJmag.ro te va suna
in cel mai scurt timp si iti va cere telefonic restul datelor necesare.

Aboneaza-te la newsletter
Fii la curent cu reducerile!

Parteneri Gold:
Parteneri Silver:
Parteneri Media:
Va recomandam:

Copyright 2008-2024 Universul Juridic Magazin SRL. Toate drepturile rezervate

Comanda prin telefon

0733.673.555
Adaugare in Cos
Produsul a fost adaugat in Cosul de Cumparaturi.
Precomanda
TE RUGAM SA FACI PRECOMANDA DOAR DACA ESTI SIGUR CA VEI ACHIZITIONA ACEASTA CARTE!
Te informam ca titlul pe care l-ai precomandat nu a aparut inca pe piata si nu este disponibil momentan in stoc.
UJmag.ro te va informa de indata ce acest titlu va fi disponibil la vanzare.
Un e-mail de confirmare va fi trimis la adresa ta de posta electronica.
Precomanda cu plata in avans
TE RUGAM SA FACI PRECOMANDA DOAR DACA ESTI SIGUR CA VEI ACHIZITIONA ACEASTA CARTE!
Te informam ca titlul pe care l-ai precomandat nu a aparut inca pe piata si nu este disponibil momentan in stoc.
UJmag.ro te va informa de indata ce acest titlu va fi disponibil la vanzare.
Un e-mail de confirmare va fi trimis la adresa ta de posta electronica.
Rezerva
TE RUGAM SA FACI REZERVAREA DOAR DACA ESTI SIGUR CA VEI ACHIZITIONA ACEASTA CARTE!
Te informam ca titlul pe care l-ai rezervat nu este disponibil in stoc.
Ujmag.ro va depune toate diligentele pentru a comanda aceasta carte pentru tine.
Un e-mail de confirmare va fi trimis la adresa ta de posta electronica.
Adauga in cos