Tehnici promotionale. Abordari teoretice si practice
- Cod:14099
- Autor: Camelia Pavel
- Publicat de: Editura Universitara
- Colectia: Economie
- Data aparitiei: Decembrie 2017
- Cuprins
Magazin închis
între 30.04-06.05.2024Reduceri
Oferte speciale exclusiveComanda direct la
Telefon: 0733.673.555Plateste cu cardul
Protectia platii online Prezenta lucrare a fost construita in jurul principalelor tehnici promotionale utilizate de organizatii, indiferent de dimensiunea acestora.
Lucrarea este structurata in sapte capitole, fiecare dintre acestea tratand o parte distincta a comunicarii promotionale.
Desi nu se doreste a fi o lucrare exhaustiva in domeniul tehnicilor promotionale, ci doar o sintetizare a conceptelor si instrumentelor fundamentale specifice promovarii, capitolele au fost organizate astfel incat cititorul sa poata lectura separat informatiile specifice unui subiect de interes. Totusi, lucrarea a fost gandita si in unitatea sa, stabilind de la un capitol la altul si in interiorul aceluiasi capitol o inlantuire logica a conceptelor si argumentelor folosite.
- Titlu: Tehnici promotionale. Abordari teoretice si practice
- Pret: 37,00 RON
- ISBN: 978-606-28-0541-8
- Format: A5
- Pagini: 206
Vrei sa faci o comanda si nu ai timp?
Introdu numarul de telefon, iar un operator UJmag.ro te va suna
in cel mai scurt timp si iti va cere telefonic restul datelor necesare.