Marketing. Proiecte si teste grila
- Cod:13098
- Ed. coord. de: Alexandru-Mircea Nedelea , Marilena-Oana Nedelea , Gabriela-Liliana Cioban , Costel-Ioan Cioban
- Publicat de: Editura Pro Universitaria
- Colectia: Marketing
- Data aparitiei: Aprilie 2021
- Cuprins
- Rasfoieste
Magazin închis
între 30.04-06.05.2024Reduceri
Oferte speciale exclusiveComanda direct la
Telefon: 0733.673.555Plateste cu cardul
Protectia platii onlineBibliografie:
Nedelea Alexandru-Mircea (2003), Marketing, Editura Didactica și Pedagogica, București.
Nedelea Alexandru-Mircea (2006), Marketing in administratie publica, Editura Didactica și Pedagogica, București.
Nedelea Alexandru-Mircea (coord.) (2008), Politici de Marketing, Editura Didactica și Pedagogica, București.
Nedelea Alexandru-Mircea (2009), Marketing in exercitii – Aplicatii, studii de caz, teste, Editura Didactica și Pedagogica, București.
Nedelea Alexandru-Mircea (2016), Marketing, Editura Performantica, Iași.
Nedelea Alexandru-Mircea (coordonator) (2016), Marketing – Studii, proiecte și teste grila, Editura Performantica, Iași.
Nedelea Alexandru-Mircea (coordonator) (2018), Marketing – Proiecte, aplicatii și teste grila, Editura Economica, București.
- Titlu: Marketing. Proiecte si teste grila
- Pret: 42,00 RON
- ISBN: 978-606-26-1349-5
- Format: Academic
- Pagini: 259
Este conf. univ.dr. la Univ. Ștefan cel Mare din Suceava, Facultatea de Economie, Administrație și Afaceri unde predă cursuri de Marketing, Marketing în turism, Tehnici promoționale, Protocol și relații publice, Diplomație economică. A obținut Diploma de doctor în Marketing la...
Vrei sa faci o comanda si nu ai timp?
Introdu numarul de telefon, iar un operator UJmag.ro te va suna
in cel mai scurt timp si iti va cere telefonic restul datelor necesare.