Marketing international
- Cod:12637
- Autor: Daniel Gherasim , Adrian Gherasim
- Publicat de: Editura Pro Universitaria
- Colectia: Stiinte economice
- Data aparitiei: August 2020
- Cuprins
- Rasfoieste
Magazin închis
între 30.04-06.05.2024Reduceri
Oferte speciale exclusiveComanda direct la
Telefon: 0733.673.555Plateste cu cardul
Protectia platii onlineDupa ani de preocupari in sfera marketingului, am ajuns la concluzia ca marketingul, ca domeniu stiintific si set de activitati puse in slujba celui care le finanteaza, se bazeaza pe aceleasi legitati, principii, metode si instrumente, indiferent de piata spre care este orientat - piata (in sensul cel mai larg) fiind nucleul in jurul caruia graviteaza ansamblul preocuparile sale. Toate acestea dau continut asa-numitului „Marketing general” - caruia nu-i excede absolut nimic din ceea ce literatura scrisa pana acum considera ca ar face parte din niste „sub-marketinguri” (de genul: industrial, agricol, turistic, politic, religios s.a.m.d., dar si intern sau international). Daca se analizeaza, de pilda, planurile de invatamant ale domeniului de studiu „Marketing”, de la noi din tara dar si de aiurea, vom constata usor ca ele cuprind tot felul de discipline cu astfel de denumiri. Avand statut de cursuri universitare, studentii acestei specializari sunt obligati sa le studieze, pentru a da dovada (la examene) ca le stapanesc indeajuns. Tocmai aici este avantajul de care ei se pot bucura: odata insusit cursul de „Bazele marketingului” (sau de „Marketing general”, cum mai este denumit), ei vor putea lua oricand nota (buna) de promovare (doar cu un mic efort de adaptare) la oricare din aceste discipline. Chiar si un student mediocru poate sa-si dea seama ca Marketingul turistic, cel industrial etc. (dar si cel international) sunt doar simple adaptari ale Marketingului general la specificul ramurilor si domeniilor de activitate sau la specificul national, etnic, cultural etc.
- Titlu: Marketing international
- Pret: 39,00 RON
- ISBN: 978-606-26-1222-1
- Format: Academic
- Pagini: 262
EXPERIENŢA PROFESIONALĂ: 2009 – prezent, Conferenţiar universitar doctor, Universitatea „George Bacovia”, Facultatea de Economia Afacerilor, Catedra de Marketing si Informatica Economica, Str. Pictor Aman nr. 96, Bacău, România 2004 – 2009, lector universitar doctor,...
Adrian Gherasim este conf. univ. dr. la Univ. ,,George Bacovia" din Bacău. Studii Absolvent Facultatea de Științe Economice a Universității ,,George Bacovia“ din Bacău Masterat Marketing în afaceri - Universitatea “George Bacovia“ din Bacău Doctorat în Economie- ASE București...
Vrei sa faci o comanda si nu ai timp?
Introdu numarul de telefon, iar un operator UJmag.ro te va suna
in cel mai scurt timp si iti va cere telefonic restul datelor necesare.